Moderaatorid: margus4x4ee , Daniel , Moderators
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » E Mär 30, 2009 7:58 pm
jr kirjutas: Äkki on üldse tegemist vana mingist X ajast süsteemi jäänud pasaga?
Ei usu seda on seal palju ja kasti õli on vähe arvan et ikka kasti õli.
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727 Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jr » E Mär 30, 2009 11:23 pm
Kasti õli taset sa ikka kontrollid siis kui mootor/kast soe ja tühikäigul tiksudes?
+372 5028488
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » T Mär 31, 2009 10:26 am
jr kirjutas: Kasti õli taset sa ikka kontrollid siis kui mootor/kast soe ja tühikäigul tiksudes?
MOotor seisis ja oli külm.
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727 Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jr » T Mär 31, 2009 3:05 pm
juss9 kirjutas: jr kirjutas: Kasti õli taset sa ikka kontrollid siis kui mootor/kast soe ja tühikäigul tiksudes?
MOotor seisis ja oli külm.
Siis on OK, kui varda ots ainult õli sees. Kontrollida tuleb nii nagu ma kirjeldasin.
+372 5028488
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » T Mär 31, 2009 7:19 pm
jr kirjutas: juss9 kirjutas: jr kirjutas: Kasti õli taset sa ikka kontrollid siis kui mootor/kast soe ja tühikäigul tiksudes?
MOotor seisis ja oli külm.
Siis on OK, kui varda ots ainult õli sees. Kontrollida tuleb nii nagu ma kirjeldasin.
Minuarust kui mootor seisab näitab et õli on rohkem. Siis vajub õli igalt poolt kanalitest alla karterisse.
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727 Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jr » T Mär 31, 2009 9:53 pm
Ma räägin käigukasti õli kontrollimisest. Seda ei kontrollita seisva ja külma mootoriga. Tulemused on väga erinevad ja üheks faktoriks on õli paisumine soojast peast ja kasti õli kanalite täituvus tööreziimis.
+372 5028488
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107 Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula
Postitus
Postitas Kodanik2 » K Apr 01, 2009 9:06 am
Samas peaks ju siis jahutusvedelik ka olema käigukasti õlis.
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727 Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jr » K Apr 01, 2009 9:12 am
No aga ei tea ju, äkki ongi panni alumine osa vett täis kui kastil põhja alt kaksad. Vesi ju raskem, vajub põhja.
+372 5028488
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » E Juun 15, 2009 10:02 am
Arvatavasti kaane tihendid läbi. On kellelgi kogemust kui hull seda vahetada on. Ja kust soodsam tihendeid hankida.
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727 Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jr » T Juun 16, 2009 10:57 am
juss9 kirjutas: Arvatavasti kaane tihendid läbi. On kellelgi kogemust kui hull seda vahetada on. Ja kust soodsam tihendeid hankida.
Tavaliselt kui 6.2D kaanetihend läbi on, siis on kas blokk või kaas kõver. Muidu sellel aparaadil tihend üles ei ütle. Selline on minu kogemus olnud.
EDIT: Ja iga kord tuleb uued kaanepoldid panna kui kaas maha käib.
+372 5028488
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » K Juun 17, 2009 12:01 am
jr kirjutas: juss9 kirjutas: Arvatavasti kaane tihendid läbi. On kellelgi kogemust kui hull seda vahetada on. Ja kust soodsam tihendeid hankida.
Tavaliselt kui 6.2D kaanetihend läbi on, siis on kas blokk või kaas kõver. Muidu sellel aparaadil tihend üles ei ütle. Selline on minu kogemus olnud.
EDIT: Ja iga kord tuleb uued kaanepoldid panna kui kaas maha käib.
Tänud vaatan erilise hoolega blokki ja kaaned üle. Kust sa kaanepoldid ostsid.
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » K Juun 17, 2009 10:20 pm
Täna võtsin kaane maha ja ajasin imestusest silmad pähe punni. Tihendil ei olnud veesärgi auke sees. Olid nõelasilma suurused augud. Arvata võib et kaan kõver. Kas seal mõni vale tihend või peab augud ise tegema.
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727 Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas jr » K Juun 17, 2009 11:08 pm
juss9 kirjutas: Täna võtsin kaane maha ja ajasin imestusest silmad pähe punni. Tihendil ei olnud veesärgi auke sees. Olid nõelasilma suurused augud. Arvata võib et kaan kõver. Kas seal mõni vale tihend või peab augud ise tegema.
Osadel ju siiski olid augud sees ilmselt. Need pisikesed augud on osade kohtade peal strateegilised, et suunata voolust. Samas tõsi, olen ka oma silmaga näinud odava otsa tihendeid, kus augud olematud.
+372 5028488
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » N Juun 18, 2009 3:43 pm
jr kirjutas: juss9 kirjutas: Täna võtsin kaane maha ja ajasin imestusest silmad pähe punni. Tihendil ei olnud veesärgi auke sees. Olid nõelasilma suurused augud. Arvata võib et kaan kõver. Kas seal mõni vale tihend või peab augud ise tegema.
Osadel ju siiski olid augud sees ilmselt. Need pisikesed augud on osade kohtade peal strateegilised, et suunata voolust. Samas tõsi, olen ka oma silmaga näinud odava otsa tihendeid, kus augud olematud.
Ei olnud ühtegi norm suuruses auku. Kõik veesärgiaugud olid 2mm läbimõõduga. Praktiliselt jahutus puudus.
juss9
Mudder
Postitusi: 59 Liitunud: L Mär 07, 2009 8:56 pm
Asukoht: tallinnn
Postitus
Postitas juss9 » N Juul 09, 2009 1:14 pm
Kas keegi oskab öelda mis jõuga tuleb blokikaane polte pingutada. Aitäh.