Discovery mootor lj70 -le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
[quote="Landy"]Kaaned lähevad Roveri V8- tel kõveraks, kui jahutus ebapiisav on ja (pidevalt) keema lastakse.[/quote
Teed jahutussüsteemi mingi 60l-ise ja paned 2x2m radiaatori ja keskkütte tsentrifugaalpumba käruga järgi vä .
Meite muhe mehaanikavana ütles , et peal paari-kolme korda on kaande küpsed.
Ja Klapperil läheb ta sul nii-kui-nii keema
Teed jahutussüsteemi mingi 60l-ise ja paned 2x2m radiaatori ja keskkütte tsentrifugaalpumba käruga järgi vä .
Meite muhe mehaanikavana ütles , et peal paari-kolme korda on kaande küpsed.
Ja Klapperil läheb ta sul nii-kui-nii keema
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Ma tean väga hästi 3l eeliseid ja tean ka seda et sellest 2,4 -st saab jõudu palju rohkem kätte aga nagu alguses märkisin sellest ei räägi see teema, sellest võib mujal rääkida, üritaks siin teemas püsidauputaja kirjutas: Üleüldse on see mõtetu teema: sest 2,4 td saab päris korralikult jõudu kätte. Soomes on selline vägev firma nagu "HämmenDiiseli"(Nimi võib olla veits vildakas ) ja need mehed ütlesid , et 2,4td saab pea 200hp ja nii et mootor kestab kah veel.
Lihtne vastus, rohkem läbivust vähese raha eestuputaja kirjutas: Aga räägi, mis on selle auto ehituse mõte?
Selle teema algatuse mõte aga on sellest et välja selgitada kas see komplektsus on hea või mitte ja tuli mõte tuli sellest, et antud komplekt ehk mootor koos kastidega tuleks pea tasuta kätte ehk miks siis mitte proovida kui juba võimalus on, iseasi kas on mõtet sellel kõigel, see aga ongi siin teemaks.
Kui sa mulle lukud ja boggerid ka peaaegu tasuta kätte tood siis why not, pole mul nende vastu ka midagiuputaja kirjutas: Kõige olulisem on ikkagi tihend rooli ja istme vahel , ning lukud ja rehvid.
Mis sa sellest tihendijutust siia topid koguaeg, kas a'la ilma võistlustel esikolmikusse pääsemise polegi siis mõtet ehitada, ikka on, kasvõi seenel käimiseks halbades tingimustes
Tel 56224693
Esialgne idee oli panna kogu komplekt ehk mootor ja mõlemad kastid, kas vahekast sildade pärast sinna ka sobib pole veel uurinud, mõtlesin esialgu küsida mis teised sellest ideest üldse arvavadtarmo kirjutas: Muide, kui sa soovid vahetada koos käigukastiga, siis peadki ju teise vahekasti ka panema, sest toyotal on käigu- ja vahekast nö ühes tükis.
Suur osa (ma ei julge öelda, et kõik) toyotsi mootorite sidurikojad istuvad toyotsi käigukastide otsa. Jutt siis mõistagi land cruiseritest.
Nagu eelmises postituses ütlesin et miks mitte proovida kui komplekt pea tasuta käes, iseasi kas sellel mõtet on, seda aga tahakski siit teadatarmo kirjutas: Mis selle praeguse diisli põhiprobleem on, et kihk vahetada on? Äkki mootor hoopis korda teha ja natuke "tuunida" ja oleks ka väga hea?
Tel 56224693
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ära kohe torise . Lihtsalt iga inimesel on assjadest oma nägemus.
A Palju Sul arvestustekohaselt mootorivahetus koos tarvikutega maksma läheks . Sellist teenus peaaegu muidu ei saa ju , ning iga mees sellega hakkama ei saa. Teeb peaaegu boggerite ja lockrighti hinna ?
Andres
A Palju Sul arvestustekohaselt mootorivahetus koos tarvikutega maksma läheks . Sellist teenus peaaegu muidu ei saa ju , ning iga mees sellega hakkama ei saa. Teeb peaaegu boggerite ja lockrighti hinna ?
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Ma ei torisegi, tahan tuua GP -st ühe disco et enda discole lisasid saada juurde ja tugevast oksapesust tulevneva välimuse korda saada, no ja sealt siis jääkski tehnika üle mis müüki ei läheks ehk olenevalt ostuhinnast ja lc ning muude asjade müügihinnast kujuneks omahind ilma remondita kuni 0 krooni, kokkupanek aga maksab ikka jah, kui palju seda veel ei tea kuid mitte palju. Seda ma ei teeks ise, selle teeks tead küll kesuputaja kirjutas:A Palju Sul arvestustekohaselt mootorivahetus koos tarvikutega maksma läheks . Sellist teenus peaaegu muidu ei saa ju , ning iga mees sellega hakkama ei saa
Tel 56224693
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Soomes on see üsna pop modifikatsioon olnud. Olen elus paari Roveri V8'ga LJ70't näinud ning arvan, et ära kuula negatiivseid ettepanekuid. Lihtsalt tee ära.
Ei ole see roveri V8 üldse halb mootor. Ja saab ta vee all ka kenasti käima. Loomulikult kui vaeva näha.
Seda enam on Toyotal päris aeglased ülekanded võrreldes Land Roveriga ning Land Roveri vahekast LT230 on kasutusel ka näiteks inglaste Mouse'l(YellowTractor), kus on mootoriks hoopis Chevy LS1/2. Seega ei ütleks, et väga nõrk see vahekast on.
Ei ole see roveri V8 üldse halb mootor. Ja saab ta vee all ka kenasti käima. Loomulikult kui vaeva näha.
Seda enam on Toyotal päris aeglased ülekanded võrreldes Land Roveriga ning Land Roveri vahekast LT230 on kasutusel ka näiteks inglaste Mouse'l(YellowTractor), kus on mootoriks hoopis Chevy LS1/2. Seega ei ütleks, et väga nõrk see vahekast on.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Siin teemas on mõned noored offroaderid hakanud sellist "naised saunas rääkisid" sõnumit edastama. On seal siis tõtt või mitte aga korraliku tolmu tõmbab ikka üles. Teeme ikka nii, et räägime asjadest mida kindlalt teame või kogenud oleme. Mu on lihtsalt pullisitt.
Aga jah... kindlasti on Roveri V8`st paremaid mootoreid ja raudselt on oluliselt kehvemaid.
Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
Aga jah... kindlasti on Roveri V8`st paremaid mootoreid ja raudselt on oluliselt kehvemaid.
Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Pole veel otsustanud ja pole veel isenditki millelt mootor võtta aga iseenesest ega 'raud ei pea jäädavalt ühe kujuga olema' ,ehk kui ikka ei sobi saab ju alati ümber teha, kaotada peale aja ei ole suurt midagi ja ei ole mul ka eesmärk iga hinna eest mõnda võistlus võita.Urvo kirjutas:Soomes on see üsna pop modifikatsioon olnud. Olen elus paari Roveri V8'ga LJ70't näinud ning arvan, et ära kuula negatiivseid ettepanekuid. Lihtsalt tee ära.
Ei ole see roveri V8 üldse halb mootor. Ja saab ta vee all ka kenasti käima. Loomulikult kui vaeva näha.
Seda enam on Toyotal päris aeglased ülekanded võrreldes Land Roveriga ning Land Roveri vahekast LT230 on kasutusel ka näiteks inglaste Mouse'l(YellowTractor), kus on mootoriks hoopis Chevy LS1/2. Seega ei ütleks, et väga nõrk see vahekast on.
Küsisin siin selle lahenduse kohta eesmärgil mingeid nippe ja soovitusi saada või ka seda et see totaalselt rumal mõte on
Tel 56224693
Paranda kui eksin aga eelised oleks järgmisederik kirjutas:Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
natuke suurem jõud ja vääne 142KW 320N versus 63kw 188N
Pöördesse läheb mootor oluliselt kiiremini ja reaalne wheelspeed on suurem
Selle mootoriga komplektis oleva automaadiga näiteks eelised mäkke tõusul kus on pööret ja jõudu vaja mida antud 2,4 ja manuaaliga on raskem saavutada.
Järgmised asjad kuhu tahan jõuda on 140a genekas ja hüdropumb mis ka energiat tahavad
Erik, ma ei ürita selle teemaga absoluutselt mingit oma tõde taga ajada või midagi jubedalt suruda, pealegi olen selles autoehituse maailmas suht noor aga ma oskan numbreid ja parameetreid lugeda ning olen tundnud olemasoleva koosluse nõrkust ehk miks mitte. Ja ma saan ka aru pooltelgede vahetamise vajalikkusest ehk küll ma ka muud tehnikat vahetama hakkan aga läheneksin selles majandussituatsioonis asjale step by step.
Tel 56224693
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kui nagu vastata asialgsele küsimusele, mis on 3,9 head ja vead, siis minu silmis suurimaks eeliseks on tema kw kg suhe. Ehk siis alu plokil v8 on kerge ja võimas. Kindlasti tuleks kaarega mööda käia karburaatoritega /jagajaga isendist. Pritsega varjandid on suhteliselt töökindlad. Kindlasti tänu oma kergele alum plokile ei kannata ta niipalju kuuma, kui näiteks jeebi 4 l malm pall. Samas on aga sellele mootorile võimalik taha pookida teine aju, millega saab veel tema olemust reguleerida ja tulemus saab samahea või parem. Ise plaanin juurutama hakata sama ajumajandust P38a 4,6l v8 mootoril, kuhu kindel plaan lucase uus mõttekeskus külge pookida.
Mõistame ka seda, et muddrag tulemas, eks kõik vaatavad v8 poole
Mõistame ka seda, et muddrag tulemas, eks kõik vaatavad v8 poole
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
karu kirjutas:Paranda kui eksin aga eelised oleks järgmisederik kirjutas:Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
natuke suurem jõud ja vääne 142KW 320N versus 63kw 188N
Pöördesse läheb mootor oluliselt kiiremini ja reaalne wheelspeed on suurem
Selle mootoriga komplektis oleva automaadiga näiteks eelised mäkke tõusul kus on pööret ja jõudu vaja mida antud 2,4 ja manuaaliga on raskem saavutada.
Järgmised asjad kuhu tahan jõuda on 140a genekas ja hüdropumb mis ka energiat tahavad
Erik, ma ei ürita selle teemaga absoluutselt mingit oma tõde taga ajada või midagi jubedalt suruda, pealegi olen selles autoehituse maailmas suht noor aga ma oskan numbreid ja parameetreid lugeda ning olen tundnud olemasoleva koosluse nõrkust ehk miks mitte. Ja ma saan ka aru pooltelgede vahetamise vajalikkusest ehk küll ma ka muud tehnikat vahetama hakkan aga läheneksin selles majandussituatsioonis asjale step by step.
Numbrites on muidugi märgatav vahe, aga tegelikuses on asi pisut teisiti.
Esiteks, tähendab natuke rohkem jõudu oluliselt ebastabiilsemat jõu mahapanemist ja vähendab trastiliselt haaret.
Teiseks, automaatkast annab küll käigusujuvust ja kaotab käigu vahetamisest tuleneva veokao aga reaalsuses on sellel mootoril stockis ikka liiga vähe jõudu, et tekitada korraliku wheel spinni, kuni viimase käiguni välja.
Kolmandaks, automaatkast röövib su mootorivõimusest olulise osa.
Neljandaks, praktikas ei ole nii, et automaatkastiga võimas bensukas sõidaks metsas diislil eest ära. Pigem on seis 50 - 50.
Aga ma ei taha su mõtet maha teha, V8 bensukas on selgelt ägedam mootor, kui mingi ürgaegne töö diisel. Lihtsalt läbivuseelist selle üsna kalli ja keerulise vahetusega on raske saavutada. Rehvid, vedrustus ja sillalukud annaks väga oluliselt rohkem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Karu, selle mootori ja käigukasti puhul on vaid üks võtmesõna - see on korralik jahutus.
Sinu armatuuri kaks kõige olulisemat kella saavad olema mootori ja aut. kasti vedelike temeratuuri näidikud. Ehitades pead hoolitsem, et mõlema sõlme raduikad piisvalt võimsad oleksid.
Kui need nõuded on täidetud, siis hüva paugutamist.
Muud kellad on soovituslikud. Alumiinumplokiga ei saa teha Ladogal tuntud nippi, kus metsast tullakse välja vedeliku vaba 4,0L R6 jeebi malm mootoriga, mis helepunaslet kapoti all hõõbub ning peale maha jahtumuist uueti käima pannakse.
Sinu armatuuri kaks kõige olulisemat kella saavad olema mootori ja aut. kasti vedelike temeratuuri näidikud. Ehitades pead hoolitsem, et mõlema sõlme raduikad piisvalt võimsad oleksid.
Kui need nõuded on täidetud, siis hüva paugutamist.
Muud kellad on soovituslikud. Alumiinumplokiga ei saa teha Ladogal tuntud nippi, kus metsast tullakse välja vedeliku vaba 4,0L R6 jeebi malm mootoriga, mis helepunaslet kapoti all hõõbub ning peale maha jahtumuist uueti käima pannakse.
Viimati muutis Landy, K Mär 25, 2009 10:21 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tean, olen seda muude autode ja baikidega tundnud, aga ega ka vedrustus pole igavene, ette vedrustuse valikut on raskem teha kui pärast sellega katsetada ning automaat peaks ikka võrreldes manuaaliga selle jõu sinna maapeale ühtlasemalt laotamaerik kirjutas:Esiteks, tähendab natuke rohkem jõudu oluliselt ebastabiilsemat jõu mahapanemist ja vähendab trastiliselt haaret.
Ei vaidle vastu kuid kui võrrelda seda olemasoleva kooslusega siis ikkagi nagu öö ja päev vahet, samas mis on korralik wheelspin??? ma ei taha ju selle autoga formula offroadi tegema hakata ehk kui ma saavutan suurema pöörde ja kiiremini kui praegu on mul juba võit käeserik kirjutas: Teiseks, automaatkast annab küll käigusujuvust ja kaotab käigu vahetamisest tuleneva veokao aga reaalsuses on sellel mootoril stockis ikka liiga vähe jõudu, et tekitada korraliku wheel spinni, kuni viimase käiguni välja.
Nõus, küll ma ka nendeni jõuan ja ka sildade vahetuseni, lihtsalt hakkan sealt pihta kuskohast rahakott lubab.erik kirjutas: Rehvid, vedrustus ja sillalukud annaks väga oluliselt rohkem.
Aga tänud ikkagi, igasugused mõtted, ka mitte pooldavad on teretulnud
Tel 56224693
Et sellekohapealt mul tekkis veel lisamõte, panna temperatuuri andurid mitte jahutussüsteemi vaid kuhugi ploki ja pea külge mis roolikeeramisest tingitud tähelepanu puudumise tõttu märkamatuks jääva temp kasvu puhul kõigepealt mingit sireeni annaks ja enne kriitilist piiri ise mootori seiskaks, see peaks ka natuke päästma parandamatute hävingute eest. Jah kui mootor aga seiskub keset mäge või keset pori, igal lahendusel on head ja vead.Landy kirjutas:Karu, selle mootori ja käigukasti puhul on vaid üks võtmesõna - see on korralik jahutus.
Tel 56224693