Numbreid ei oska öelda, kuid tegu on 89a 2,446td 63kw lj70 -ga millel peaks tehase diffrid olema. Eks kui kunagi jõuan teoreetiseerimisest kaugemale ja hakkan vahekasti valikut otsustama, siis võtan niikuinii lahti ja vaatan üle.jr kirjutas: Mis ülekanded diislil on praegu auto all sildades?
Discovery mootor lj70 -le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Tel 56224693
Hmm, see pea kõverdumine pärast esimest keemist on muidugi üks tõsine argument küll.jr kirjutas: Ei ole mõtet võrrelda üleni alumiiniumist ja üleni malmist asju. Loomulik ju, et malmist monstrum, kannatab natuke rohkem kuuma.
Jr mis võib olla camaro 5,2 mootori kaal koos automaatkastiga?
Tel 56224693
Camarol ikka 5.0 või 5.7karu kirjutas:Hmm, see pea kõverdumine pärast esimest keemist on muidugi üks tõsine argument küll.jr kirjutas: Ei ole mõtet võrrelda üleni alumiiniumist ja üleni malmist asju. Loomulik ju, et malmist monstrum, kannatab natuke rohkem kuuma.
Jr mis võib olla camaro 5,2 mootori kaal koos automaatkastiga?
Kaal koos TH700'ga võib olla oletatavalt 360kg
+372 5028488
Ülekannete arvutuslik kogusuhe võiks olla 30:1 või suurem maasturi juures. Ehk polegi muretsemiseks põhjust, sellest ka tasub järgi uurida, mis ülekanne hetkel sees.karu kirjutas:ok panin natuke puusse aga milline oleks rohi selle lahendamiseks, diffri vahetus või õige vahekast?jr kirjutas:Just vastupidi. Diisli asemele bensu panna lõppeb sellega, et bensul pole jõudu autoga midagi peale hakata, sest näiteks on bensu ülekanne sillas 3.55, aga diislil 2.7.
http://www.4x4abc.com/4WD101/crawl.html
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kasutades LR Lt 230 seeria vahekasti on võimlik osta see sobiva ülekandega:karu kirjutas: ok panin natuke puusse aga milline oleks rohi selle lahendamiseks, diffri vahetus või õige vahekast?
List of Serial numbers and corresponding Ratios
All stock LT 230"s have a low ratio of 3.321, the following list refers to the high range ratio.
12D = 1.667 LT 230R
13D = 1.410 LT 230R
14D = 1.003 LT 230R
15D = 1.192 LT 230R
20D = 1.667 (2.5 N/A 110),
22D = 1.410 (all 4Cyl 90/110 bar above),
25D = 1.410 (V8 110 LT 85),
26D = 1.003 (RR Classic 3 speed auto),
27D = 1.192 (early RR Classic),
28D = 1.222 (RR and Disco I),
29D = 1.192 (V8 90 LT 85),
32D = 1.222
34D = 1.410 (2.0 Disco I),
36D = 1.211
38D = 1.211
40D = 1.211 (NAS/Japan 90&Disco),
41D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),
42D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),
43D = 1.410 (90/110 TD5),
57D = 1.410 (90/110 TD5),
61D = 1.211,
62D = 1.211,
68D = 1.211,
69D = 1.211,
70D = 1.211 (Disco II, no diff lock),
LT 230 Transfer case comparisons
1.003 > 1.222 = 17.92% Drop
1.003 > 1.410 = 28.86% Drop
1.003 > 1.667 = 39.83% Drop
1.222 > 1.003 = 21.80% Raise
1.222 > 1.410 = 13.33% Drop
1.222 > 1.667 = 26.70% Drop
1.410 > 1.003 = 40.57% Raise
1.410 > 1.222 = 15.38% Raise
1.410 > 1.667 = 15.41% Drop
1.667 > 1.003 = 66.20% Raise
1.667 > 1.222 = 36.41% Raise
1.667 > 1.410 = 18.22% Raise
For those considering a ratio change the following may prove useful.
MPH per 1000 rpm = 2.976D/ MTR
--------------------------------------------------------------------------------
D Tyre diameter in inches (more accurate to use 2 x rolling radius)
--------------------------------------------------------------------------------
M Typical 5 speed manual box, select a ratio 1st 3.60 These ratios will vary a little between box types 2nd 2.11 3rd 1.40 4th 1.00 5th 0.77 Rev 3.43
--------------------------------------------------------------------------------
T Transfer ratio select a ratio
High 1.003 1.222 1.410 1.667 Low 3.321
--------------------------------------------------------------------------------
R Differential select a ratio 4.70 S 4.11 L 3.54 S L Special
S stock
---------------
Discovery II ja IIA
If you have the diff lock stud on your unit you will only require the linkage parts, to determine this you will need to find the transfer case serial number and check it starts with
41D LT 230SE
42D. LT 230SE
If it starts with
61D
62D
69D
70D
then you will need the diff lock parts to go in the transfer case.
vaata lisaks http://www.aulro.com/afvb/good-oil/39956-cdl-d2s.html
Lisainfoyt LT230 kastide kohta:
http://www.muddyoval.com/articles/generalinfo/LT230.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Landy ma tänan põhjaliku listi eest aga enne kui süvenen sellesse listi selline rumal küsimus millest ma aru ei saanud, et mida osta sobiva ülekandega, kas vahekast? Kui vahekast siis õige ülekande leidmine võib üliraske ju olla, lihtsam ikka difri või muu ülekande vahetus ja kui sa silladiffrit mõtled siis ma lr sildu ei kasutaksLandy kirjutas: ...Kasutades LR Lt 230 seeria vahekasti on võimlik osta see sobiva ülekandega...
Loodan et millegiga päris mööda nüüd ei pannud
Tel 56224693
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ülekanded sildades 4.875 (eeldusel,et keegi pole neid seal vahetanud)jr kirjutas: Mis ülekanded diislil on praegu auto all sildades?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Loomulikult on lihtsam silladifrite vahetus, kuid kui sed teha ei taha või soovid absoluutselyt optimaalse ülekandearvu saavutada, pead vahekasti õige ülekandearviga valima. Suurim valik kasutataud vahekaste on loomulikult Imedepõllul. Loomulikult pole seal kõiki mainitud variante aga alati saab puudu oleva ju piiri tagant leidakaru kirjutas:selline rumal küsimus millest ma aru ei saanud, et mida osta sobiva ülekandega, kas vahekast? Kui vahekast siis õige ülekande leidmine võib üliraske ju olla, lihtsam ikka difri või muu ülekande vahetus ja kui sa silladiffrit mõtled siis ma lr sildu ei kasutaks
Loodan et millegiga päris mööda nüüd ei pannud
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas LC silladifrid on üldse samal pool, kui LR-idel? Ehk teisisõnu, kas saad üldse LR vahekasti kasutada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Äkki alustaks kõige pealt eesmärgi püstitusest ja siis hakkaks edasi mõtlema.
Ma saan aru küll, et suur tung seda 3.9 bensukat aiste vahele panna tuleneb sellest, et see mootor on nö "tasuta" juba käes, aga mõtleks äkki enne läbi, et mis sellest asjast lõpuks tulema peab.
Võibolla lõppkokkuvõttes on üldse odavam osta kohe sobiv auto.
Seda võib küll kohe kindlasti öelda, et toyota mootori sa paneks sinna üsna kerge vaevaga vahele, isegi käigukasti võiksid samaks jätta.
Muide, kui sa soovid vahetada koos käigukastiga, siis peadki ju teise vahekasti ka panema, sest toyotal on käigu- ja vahekast nö ühes tükis.
Suur osa (ma ei julge öelda, et kõik) toyotsi mootorite sidurikojad istuvad toyotsi käigukastide otsa. Jutt siis mõistagi land cruiseritest.
Mis selle praeguse diisli põhiprobleem on, et kihk vahetada on? Äkki mootor hoopis korda teha ja natuke "tuunida" ja oleks ka väga hea?
Ma saan aru küll, et suur tung seda 3.9 bensukat aiste vahele panna tuleneb sellest, et see mootor on nö "tasuta" juba käes, aga mõtleks äkki enne läbi, et mis sellest asjast lõpuks tulema peab.
Võibolla lõppkokkuvõttes on üldse odavam osta kohe sobiv auto.
Seda võib küll kohe kindlasti öelda, et toyota mootori sa paneks sinna üsna kerge vaevaga vahele, isegi käigukasti võiksid samaks jätta.
Muide, kui sa soovid vahetada koos käigukastiga, siis peadki ju teise vahekasti ka panema, sest toyotal on käigu- ja vahekast nö ühes tükis.
Suur osa (ma ei julge öelda, et kõik) toyotsi mootorite sidurikojad istuvad toyotsi käigukastide otsa. Jutt siis mõistagi land cruiseritest.
Mis selle praeguse diisli põhiprobleem on, et kihk vahetada on? Äkki mootor hoopis korda teha ja natuke "tuunida" ja oleks ka väga hea?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4647
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Mina olen kuulnud sellist salajast infi , et ühel vabaklassi Defekal keevitati keskdiffer lihtsalt kokku , sest muidu ei hoidnud enam 4 wd sees.Landy kirjutas:Mis tüüpvigu tead sina LT230 seeria vaheklastidel olevat?Movistar kirjutas:Teiseks nuhtluseks on see vahekast mis tuleks kohe prügikasti visata.Mitte eriti töökindel versioon.
Mitut Eestis pilbasteks sõidetud vahekasti sa tead? Mina ega Veiko Varik küll ühtegi ei tea.
Üleüldse on see mõtetu teema: sest 2,4 td saab päris korralikult jõudu kätte. Soomes on selline vägev firma nagu "HämmenDiiseli"(Nimi võib olla veits vildakas ) ja need mehed ütlesid , et 2,4td saab pea 200hp ja nii et mootor kestab kah veel.
Mingi lombaka mootoriga pole mõtet metsa nagu minna . Kui põhjagaasiga peab olema ettevaatlik , või peale ujumist jääb V8 järgi v5 -
Aga räägi, mis on selle auto ehituse mõte?
Reimo , Sa tee parem üks proovisõit kellegi 3,0td länkariga ja siis hakka alles muudest mootoritest rääkima .
PS : Kõige olulisem on ikkagi tihend rooli ja istme vahel , ning lukud ja rehvid.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.