Discovery mootor lj70 -le

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

jr kirjutas: Mis ülekanded diislil on praegu auto all sildades?
Numbreid ei oska öelda, kuid tegu on 89a 2,446td 63kw lj70 -ga millel peaks tehase diffrid olema. Eks kui kunagi jõuan teoreetiseerimisest kaugemale ja hakkan vahekasti valikut otsustama, siis võtan niikuinii lahti ja vaatan üle.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ses suhtes ma tahtsin oma küsimusega sinna jõuda, et diislil on kiiremad ülekanded ja bensukal aeglasemad...üldjuhul.
+372 5028488
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

jr kirjutas: Ei ole mõtet võrrelda üleni alumiiniumist ja üleni malmist asju. Loomulik ju, et malmist monstrum, kannatab natuke rohkem kuuma.
Hmm, see pea kõverdumine pärast esimest keemist on muidugi üks tõsine argument küll.

Jr mis võib olla camaro 5,2 mootori kaal koos automaatkastiga?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

jr kirjutas:Ses suhtes ma tahtsin oma küsimusega sinna jõuda, et diislil on kiiremad ülekanded ja bensukal aeglasemad...üldjuhul.
Aga see ju ainult hea kui aeglasemad, selle auto max kiirus ei peagi üle 90 olema ja väänet aeglase käigu juures kah rohkem.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Just vastupidi. Diisli asemele bensu panna lõppeb sellega, et bensul pole jõudu autoga midagi peale hakata, sest näiteks on bensu ülekanne sillas 3.55, aga diislil 2.7.
+372 5028488
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

jr kirjutas:Just vastupidi. Diisli asemele bensu panna lõppeb sellega, et bensul pole jõudu autoga midagi peale hakata, sest näiteks on bensu ülekanne sillas 3.55, aga diislil 2.7.
:oops: ok panin natuke puusse aga milline oleks rohi selle lahendamiseks, diffri vahetus või õige vahekast?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

karu kirjutas:
jr kirjutas: Ei ole mõtet võrrelda üleni alumiiniumist ja üleni malmist asju. Loomulik ju, et malmist monstrum, kannatab natuke rohkem kuuma.
Hmm, see pea kõverdumine pärast esimest keemist on muidugi üks tõsine argument küll.

Jr mis võib olla camaro 5,2 mootori kaal koos automaatkastiga?
Camarol ikka 5.0 või 5.7

Kaal koos TH700'ga võib olla oletatavalt 360kg
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

karu kirjutas:
jr kirjutas:Just vastupidi. Diisli asemele bensu panna lõppeb sellega, et bensul pole jõudu autoga midagi peale hakata, sest näiteks on bensu ülekanne sillas 3.55, aga diislil 2.7.
:oops: ok panin natuke puusse aga milline oleks rohi selle lahendamiseks, diffri vahetus või õige vahekast?
Ülekannete arvutuslik kogusuhe võiks olla 30:1 või suurem maasturi juures. Ehk polegi muretsemiseks põhjust, sellest ka tasub järgi uurida, mis ülekanne hetkel sees.

http://www.4x4abc.com/4WD101/crawl.html
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

karu kirjutas: :oops: ok panin natuke puusse aga milline oleks rohi selle lahendamiseks, diffri vahetus või õige vahekast?
Kasutades LR Lt 230 seeria vahekasti on võimlik osta see sobiva ülekandega:

List of Serial numbers and corresponding Ratios

All stock LT 230"s have a low ratio of 3.321, the following list refers to the high range ratio.

12D = 1.667 LT 230R

13D = 1.410 LT 230R

14D = 1.003 LT 230R

15D = 1.192 LT 230R

20D = 1.667 (2.5 N/A 110),

22D = 1.410 (all 4Cyl 90/110 bar above),

25D = 1.410 (V8 110 LT 85),

26D = 1.003 (RR Classic 3 speed auto),

27D = 1.192 (early RR Classic),

28D = 1.222 (RR and Disco I),

29D = 1.192 (V8 90 LT 85),

32D = 1.222

34D = 1.410 (2.0 Disco I),

36D = 1.211

38D = 1.211

40D = 1.211 (NAS/Japan 90&Disco),

41D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),

42D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),

43D = 1.410 (90/110 TD5),

57D = 1.410 (90/110 TD5),

61D = 1.211,

62D = 1.211,

68D = 1.211,

69D = 1.211,

70D = 1.211 (Disco II, no diff lock),

LT 230 Transfer case comparisons

1.003 > 1.222 = 17.92% Drop
1.003 > 1.410 = 28.86% Drop
1.003 > 1.667 = 39.83% Drop

1.222 > 1.003 = 21.80% Raise
1.222 > 1.410 = 13.33% Drop
1.222 > 1.667 = 26.70% Drop

1.410 > 1.003 = 40.57% Raise
1.410 > 1.222 = 15.38% Raise
1.410 > 1.667 = 15.41% Drop

1.667 > 1.003 = 66.20% Raise
1.667 > 1.222 = 36.41% Raise
1.667 > 1.410 = 18.22% Raise

For those considering a ratio change the following may prove useful.

MPH per 1000 rpm = 2.976D/ MTR
--------------------------------------------------------------------------------

D Tyre diameter in inches (more accurate to use 2 x rolling radius)
--------------------------------------------------------------------------------

M Typical 5 speed manual box, select a ratio 1st 3.60 These ratios will vary a little between box types 2nd 2.11 3rd 1.40 4th 1.00 5th 0.77 Rev 3.43
--------------------------------------------------------------------------------

T Transfer ratio select a ratio

High 1.003 1.222 1.410 1.667 Low 3.321
--------------------------------------------------------------------------------

R Differential select a ratio 4.70 S 4.11 L 3.54 S L Special
S stock
---------------
Discovery II ja IIA
If you have the diff lock stud on your unit you will only require the linkage parts, to determine this you will need to find the transfer case serial number and check it starts with
41D LT 230SE
42D. LT 230SE

If it starts with
61D
62D
69D
70D
then you will need the diff lock parts to go in the transfer case.

vaata lisaks http://www.aulro.com/afvb/good-oil/39956-cdl-d2s.html

Lisainfoyt LT230 kastide kohta:
http://www.muddyoval.com/articles/generalinfo/LT230.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Landy kirjutas: ...Kasutades LR Lt 230 seeria vahekasti on võimlik osta see sobiva ülekandega...
Landy ma tänan põhjaliku listi eest aga enne kui süvenen sellesse listi selline rumal küsimus millest ma aru ei saanud, et mida osta sobiva ülekandega, kas vahekast? Kui vahekast siis õige ülekande leidmine võib üliraske ju olla, lihtsam ikka difri või muu ülekande vahetus ja kui sa silladiffrit mõtled siis ma lr sildu ei kasutaks
Loodan et millegiga päris mööda nüüd ei pannud :)
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jr kirjutas: Mis ülekanded diislil on praegu auto all sildades?
Ülekanded sildades 4.875 (eeldusel,et keegi pole neid seal vahetanud)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

karu kirjutas:selline rumal küsimus millest ma aru ei saanud, et mida osta sobiva ülekandega, kas vahekast? Kui vahekast siis õige ülekande leidmine võib üliraske ju olla, lihtsam ikka difri või muu ülekande vahetus ja kui sa silladiffrit mõtled siis ma lr sildu ei kasutaks
Loodan et millegiga päris mööda nüüd ei pannud :)
Loomulikult on lihtsam silladifrite vahetus, kuid kui sed teha ei taha või soovid absoluutselyt optimaalse ülekandearvu saavutada, pead vahekasti õige ülekandearviga valima. Suurim valik kasutataud vahekaste on loomulikult Imedepõllul. Loomulikult pole seal kõiki mainitud variante aga alati saab puudu oleva ju piiri tagant leida
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kas LC silladifrid on üldse samal pool, kui LR-idel? Ehk teisisõnu, kas saad üldse LR vahekasti kasutada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Äkki alustaks kõige pealt eesmärgi püstitusest ja siis hakkaks edasi mõtlema.
Ma saan aru küll, et suur tung seda 3.9 bensukat aiste vahele panna tuleneb sellest, et see mootor on nö "tasuta" juba käes, aga mõtleks äkki enne läbi, et mis sellest asjast lõpuks tulema peab.
Võibolla lõppkokkuvõttes on üldse odavam osta kohe sobiv auto.

Seda võib küll kohe kindlasti öelda, et toyota mootori sa paneks sinna üsna kerge vaevaga vahele, isegi käigukasti võiksid samaks jätta.
Muide, kui sa soovid vahetada koos käigukastiga, siis peadki ju teise vahekasti ka panema, sest toyotal on käigu- ja vahekast nö ühes tükis.
Suur osa (ma ei julge öelda, et kõik) toyotsi mootorite sidurikojad istuvad toyotsi käigukastide otsa. Jutt siis mõistagi land cruiseritest.

Mis selle praeguse diisli põhiprobleem on, et kihk vahetada on? Äkki mootor hoopis korda teha ja natuke "tuunida" ja oleks ka väga hea?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Landy kirjutas:
Movistar kirjutas:Teiseks nuhtluseks on see vahekast mis tuleks kohe prügikasti visata.Mitte eriti töökindel versioon.
Mis tüüpvigu tead sina LT230 seeria vaheklastidel olevat?
Mitut Eestis pilbasteks sõidetud vahekasti sa tead? Mina ega Veiko Varik küll ühtegi ei tea.
Mina olen kuulnud sellist salajast infi , et ühel vabaklassi Defekal keevitati keskdiffer lihtsalt kokku , sest muidu ei hoidnud enam 4 wd sees.


Üleüldse on see mõtetu teema: sest 2,4 td saab päris korralikult jõudu kätte. Soomes on selline vägev firma nagu "HämmenDiiseli"(Nimi võib olla veits vildakas :lol: ) ja need mehed ütlesid , et 2,4td saab pea 200hp ja nii et mootor kestab kah veel.


Mingi lombaka mootoriga pole mõtet metsa nagu minna . Kui põhjagaasiga peab olema ettevaatlik , või peale ujumist jääb V8 järgi v5 -


Aga räägi, mis on selle auto ehituse mõte?

Reimo , Sa tee parem üks proovisõit kellegi 3,0td länkariga ja siis hakka alles muudest mootoritest rääkima .

PS : Kõige olulisem on ikkagi tihend rooli ja istme vahel , ning lukud ja rehvid.

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”