Discovery mootor lj70 -le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Discovery mootor lj70 -le
Paluks siis targematelt kommentaare sellisele ideele et, panna lj70 -le 95,96a discovery1 3,9l bensu mootor koos discovery automaatkäigukasti ja vahekastiga.
Ärge hakake soovitama toyota enda 3l või muud mootorit, räägiks disco tehnika paigaldamise mõtte headest ja halbadest külgedest.
Ehk mida ma tahan saavutada
suuremat jõudu kui on praegusel 2,5 diislil
suuremat väänet
suuremat wheelspeedi
automaadi eelist manuaali ees
Miks just discovery oma
eelkõige hea hind
töökindlus???
varuosade hea saadavus ja hind
Ja ka paar küsimust
Mida arvavad toyota sillad sellisest võimsuse kasvust eeldades et lukk on ainult tagasillas
Kas mootori ära mahtuvusega ei tule probleeme
Kui suur võib koos käigukastidega discovery ja toyota mootorite kaaluerinevus olla
Loodan, et sain oma mõtted korrektselt kirja panna ja ootaks igasuguseid kommentaare ja ideid
Ärge hakake soovitama toyota enda 3l või muud mootorit, räägiks disco tehnika paigaldamise mõtte headest ja halbadest külgedest.
Ehk mida ma tahan saavutada
suuremat jõudu kui on praegusel 2,5 diislil
suuremat väänet
suuremat wheelspeedi
automaadi eelist manuaali ees
Miks just discovery oma
eelkõige hea hind
töökindlus???
varuosade hea saadavus ja hind
Ja ka paar küsimust
Mida arvavad toyota sillad sellisest võimsuse kasvust eeldades et lukk on ainult tagasillas
Kas mootori ära mahtuvusega ei tule probleeme
Kui suur võib koos käigukastidega discovery ja toyota mootorite kaaluerinevus olla
Loodan, et sain oma mõtted korrektselt kirja panna ja ootaks igasuguseid kommentaare ja ideid
Tel 56224693
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Esisillas hakkavad pöörised lendama . Arvatavasti ka ilma lukuta .Peaks ksutama CroMo juppe .
Mootori kaalu kohta arutati Idanaabri ehituse teema all. Aga niipalju võib öelda, et meil kooli öökojas 7 roveri V8 ja enamikul on kaaned otsas(kõverad ja pragulised) . Minu silmis suurim miinus on jagaja.
Aga kõigepealt õpi sõitma ja siis hakka alles ehitama.
PS: Osta parem terve rover ja pane sinna HJ 61 või Lapaka sillad alla , tuleb kindlasti odavam ja lihtsam.
Andres
Mootori kaalu kohta arutati Idanaabri ehituse teema all. Aga niipalju võib öelda, et meil kooli öökojas 7 roveri V8 ja enamikul on kaaned otsas(kõverad ja pragulised) . Minu silmis suurim miinus on jagaja.
Aga kõigepealt õpi sõitma ja siis hakka alles ehitama.
PS: Osta parem terve rover ja pane sinna HJ 61 või Lapaka sillad alla , tuleb kindlasti odavam ja lihtsam.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Tänud muidugi soovituse eest, küll ma ükskord sõitma ka õpin, ehitamist see ometi ei segauputaja kirjutas: Aga kõigepealt õpi sõitma ja siis hakka alles ehitama.
Vot ei tule kaugeltki mitte odavam, Laplanderi või 61 sillad on hoopis iseteema, küll ma sinna ka varsti jõuan, loodetavastiuputaja kirjutas: PS: Osta parem terve rover ja pane sinna HJ 61 või Lapaka sillad alla , tuleb kindlasti odavam ja lihtsam.
Kas need on samad 3,94l mootorid, nagu olen siinsest jutust aru saanud peaksid nad ometi töökindlad olema? Jagaja miinus, miks, kas seda veekindlaks siis ei saa teha või muu põhjus?uputaja kirjutas: meil kooli öökojas 7 roveri V8 ja enamikul on kaaned otsas(kõverad ja pragulised) . Minu silmis suurim miinus on jagaja.
Tel 56224693
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kaaned lähevad Roveri V8- tel kõveraks, kui jahutus ebapiisav on ja (pidevalt) keema lastakse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ok, hakkab tulema kuid nagu kolli ehituse alateemast just lugesin ei pidavat see nii kriitiline olema, et üldse mitte kasutada, tuleb lihtsalt jahutuse ehitus rohkem läbi mõelda või olen ma millegist valesti aru saanud?Landy kirjutas:Kaaned lähevad Roveri V8- tel kõveraks, kui jahutus ebapiisav on ja (pidevalt) keema lastakse.
Tel 56224693
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Targad teavad rääkida et see RR 3.9 pidi olema üks kõige mõttetumaid V8 üldse mis olemas on.Ise igaljuhul väldiks sellise utiili masina peale panekut.
Räägitakse,et väga vähesed on selle tööle saanud.Enamus pidi aga nöökima koguaeg.Kui suurem huvi on siis võin sulle anda ühe tel.nr.kust saad pädevat inffi selle kohta.
Räägitakse,et väga vähesed on selle tööle saanud.Enamus pidi aga nöökima koguaeg.Kui suurem huvi on siis võin sulle anda ühe tel.nr.kust saad pädevat inffi selle kohta.
Igasugune info on teretulnud ehk huvitaks tel.nr küllMovistar kirjutas:Targad teavad rääkida et see RR 3.9 pidi olema üks kõige mõttetumaid V8 üldse mis olemas on.Ise igaljuhul väldiks sellise utiili masina peale panekut.
Räägitakse,et väga vähesed on selle tööle saanud.Enamus pidi aga nöökima koguaeg.Kui suurem huvi on siis võin sulle anda ühe tel.nr.kust saad pädevat inffi selle kohta.
Tel 56224693
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
See just meenutab mulle Top Geari Stigi tutvustust enne uut proovisõitu "Some say..."Movistar kirjutas:Targad teavad rääkida et see RR 3.9 pidi olema üks kõige mõttetumaid V8 üldse mis olemas on.Ise igaljuhul väldiks sellise utiili masina peale panekut.
Räägitakse,et väga vähesed on selle tööle saanud.Enamus pidi aga nöökima koguaeg.Kui suurem huvi on siis võin sulle anda ühe tel.nr.kust saad pädevat inffi selle kohta.
Hm, kui see nii kräpp on miks siis pidevalt nii Eesti, kui piiritagused offroaderid seda mootorit oma autodele peale panevad .?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui palju on eestis pidevalt kasutusesolevaid(offroadis) 3.9 mootoreid mis korralikult töötavad??Minuteada on eestis ainult 1 masin mis sellega offroadi sõidab.Seegi lonkab.Landy kirjutas:See just meenutab mulle Top Geari Stigi tutvustust enne uut proovisõitu "Some say..."Movistar kirjutas:Targad teavad rääkida et see RR 3.9 pidi olema üks kõige mõttetumaid V8 üldse mis olemas on.Ise igaljuhul väldiks sellise utiili masina peale panekut.
Räägitakse,et väga vähesed on selle tööle saanud.Enamus pidi aga nöökima koguaeg.Kui suurem huvi on siis võin sulle anda ühe tel.nr.kust saad pädevat inffi selle kohta.
Hm, kui see nii kräpp on miks siis pidevalt nii Eesti, kui piiritagused offroaderid seda mootorit oma autodele peale panevad .?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Teiseks nuhtluseks on see vahekast mis tuleks kohe prügikasti visata.Mitte eriti töökindel versioon.
Kui korralikku asja tahad siis vaata Ameerika konede ja kastide poole.Nende mootorite peal võid muna praadida rahulikult.
Kui RR-il juhuslikult lõdviku metsas katki sõidad ja veel ei märka ka siis saad paarisaja kilo vanaraua võrra rikkamaks.
Kui korralikku asja tahad siis vaata Ameerika konede ja kastide poole.Nende mootorite peal võid muna praadida rahulikult.
Kui RR-il juhuslikult lõdviku metsas katki sõidad ja veel ei märka ka siis saad paarisaja kilo vanaraua võrra rikkamaks.
Viimati muutis Movistar, T Mär 24, 2009 1:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mis tüüpvigu tead sina LT230 seeria vaheklastidel olevat?Movistar kirjutas:Teiseks nuhtluseks on see vahekast mis tuleks kohe prügikasti visata.Mitte eriti töökindel versioon.
Mitut Eestis pilbasteks sõidetud vahekasti sa tead? Mina ega Veiko Varik küll ühtegi ei tea.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui sa hästi järgi mõtled siis kas sa tõesti ei tea ühtegi pees keskdiffriga vahekasti?Landy kirjutas:Mis tüüpvigu tead sina LT230 seeria vaheklastidel olevat?Movistar kirjutas:Teiseks nuhtluseks on see vahekast mis tuleks kohe prügikasti visata.Mitte eriti töökindel versioon.
Mitut Eestis pilbasteks sõidetud vahekasti sa tead? Mina ega Veiko Varik küll ühtegi ei tea.
Teemaks aga oli mootor.
Ei ole mõtet võrrelda üleni alumiiniumist ja üleni malmist asju. Loomulik ju, et malmist monstrum, kannatab natuke rohkem kuuma.Movistar kirjutas: Kui korralikku asja tahad siis vaata Ameerika konede ja kastide poole.Nende mootorite peal võid muna praadida rahulikult.
Kui RR-il juhuslikult lõdviku metsas katki sõidad ja veel ei märka ka siis saad paarisaja kilo vanaraua võrra rikkamaks.
+372 5028488