Kliirens vaba klass
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- porikärbes
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 101
- Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
- Asukoht: Tallinn
Kliirens vaba klass
Kas kliirens, mõõdetuna telje reduktori madalaimast punktist on vaba?
- porikärbes
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 101
- Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
- Asukoht: Tallinn
Mmm, ma kujutasin enda autot vaadates hetkeks ette : suzuke , volvo reduktor all ja selle otsas siis 31" ratas , ei ei ma jätan ikka tava silla sinna alla ja 33" ratta.Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Aga soomlastel on see võrdsete võimaluste printsiip muidugi hästi lahendatud. Sellise tee ja arengu vastu ma küll pole.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Volvo reduktor annab kliirensile juurde mingi 110-120mm, rehviga 25mm maha, on 85-95 mm võitu kliirensis ikka. Moogi sillaga veel rohkem.Heinza kirjutas:Mmm, ma kujutasin enda autot vaadates hetkeks ette : suzuke , volvo reduktor all ja selle otsas siis 31" ratas , ei ei ma jätan ikka tava silla sinna alla ja 33" ratta.Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Aga soomlastel on see võrdsete võimaluste printsiip muidugi hästi lahendatud. Sellise tee ja arengu vastu ma küll pole.
Eelmise aasta Vaba 1 ja 2 sõitsid minumeelest reduktorsildadega, küll mitte volvo vaid uaz´i omadega, ja võib-olla mitte tervet hooaega
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Küllo kirjutas:Volvo reduktor annab kliirensile juurde mingi 110-120mm, rehviga 25mm maha, on 85-95 mm võitu kliirensis ikka. Moogi sillaga veel rohkem.Heinza kirjutas:Mmm, ma kujutasin enda autot vaadates hetkeks ette : suzuke , volvo reduktor all ja selle otsas siis 31" ratas , ei ei ma jätan ikka tava silla sinna alla ja 33" ratta.Neuser kirjutas:Soomes näiteks on reduktorsillaga lubatud rehvimõõt väiksem kui tavalise talasillaga, vastavalt siis: 787 ja 838 mm.
Aga soomlastel on see võrdsete võimaluste printsiip muidugi hästi lahendatud. Sellise tee ja arengu vastu ma küll pole.
Eelmise aasta Vaba 1 ja 2 sõitsid minumeelest reduktorsildadega, küll mitte volvo vaid uaz´i omadega, ja võib-olla mitte tervet hooaega
Moog, Volvo umbest täpselt mõlemad 115 mm. Mul mõlemad õuepeal, just mõõtsin üle.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Vaadates Vaba reegleid, võiks klassi nimetada "unlimited". 33" rattad võib millele iganes alla kruvida, peaasi et on tehasevintsid ja tulekustutid. Iseenesest arendustööle mõjub positiivselt aga kardan et varsti on raskusi 5 auto kokkusaamisega. Lihtsalt limiteerimatu raha ja/või aja puudumisel ei ole varsti mõtet võistelda. Juba on suslikutega väga keeruline konkureerida ja kuidagi ei tahaks näha klassi suslikupõhisena (tegelikult ainult kered, kõik muu juba niigi enamustel kvaliteetehnikaga asendatud). Minuarust võiks portaalsild ja hiteh materjalid jääda TR-3 mängumaale. Oleks ju mõistlik kui ükski klass oleks sõidetav tavalise palga eest?
Ei vingu, lihtsalt arutlen.
Ei vingu, lihtsalt arutlen.
Tehtud, mõeldud.
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Kui teha võistlustel rajad mitmekesisemaks, lisada rabadele ja mülgastele ka kiireid lõike, karjääre, traieleid, kus auto olematu kaal, suur kõrgus ja -kliirens muutuvad hoopis sõitu aeglustavaks teguriks on kindlasti kirjum automarkide poolest esikolmik ka vabaklassis. Samuti miks mitte panna olemasolevate võistluste publikukatsetele (mis ju ongi põhiliselt kiiruskatsed) kõrgem koefitsent kui 0,5.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955