95a. Pajero roolikarp!
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
95a. Pajero roolikarp!
Mure selles, et roolikarbis on lõtk. Kas lõtkust on võimalik kuidagi lahti saada ilma uut roolikarpi ostmata ja kas annaks sobitada parempoolse rooliga auto roolikarp?
Autoks 95a. Mitsubishi pajero!
Autoks 95a. Mitsubishi pajero!
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: 95a. Pajero roolikarp!
Parempoolse rooliga auto karp ei sobi aga sealt seest saaks ehk üht-teist.Ptyyp kirjutas:Mure selles, et roolikarbis on lõtk. Kas lõtkust on võimalik kuidagi lahti saada ilma uut roolikarpi ostmata ja kas annaks sobitada parempoolse rooliga auto roolikarp?
Autoks 95a. Mitsubishi pajero!
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
See millelgil on G-Mersujaan mmc kirjutas:Võin siin nüüd eksida aga millegil oli vaja kruvi hoopis vastu päeva ehk siis väljapoole keerata.NB! alati loe keeremisel kruvi pöörded, et vajadusel algne reguleering taastada. Aga lammutusest 5037908 (Pärnu) võid küsida kasutatut, see masin olgu mainitud on 2-uksega ja põlenud. Veel paremat üle eestilist infot saab www.elv.ee lehelt (lammutus kodade liit).
Ette vaatust airbag-iga masina rooli tööde puhul!
Jeep GC 5,2 -95a.
Miks airbagiga rooli puhul eriti etteaatlik peab olema?
Praeguseks roolikarp laiali võetud. Põhiline mis seal näha on 26 väikest raudkuuli mis on erinevate mõõtudega ära kulunud! Kuulide läbimõõt peaks olema 6,35mm aga praegune mõõt on kuskil 6,25mm. Õnneks on parempoolse rooliga masina karp varuosadeks kõrval ja saan sealt vajalikud jubinad. Paistab, et põhiline mis seal kulub ongi need väiksed raudkuulid. Järgmine nädal peaks asi jälle koos olema ja annan teada kuidas välja tuli! Samaaegselt on ka kõrgsurve pump laiali võetud, et kulunud osad ja tihendid vahetada. Uued jubinad pumbale maksid alla 1000kr.
Praeguseks roolikarp laiali võetud. Põhiline mis seal näha on 26 väikest raudkuuli mis on erinevate mõõtudega ära kulunud! Kuulide läbimõõt peaks olema 6,35mm aga praegune mõõt on kuskil 6,25mm. Õnneks on parempoolse rooliga masina karp varuosadeks kõrval ja saan sealt vajalikud jubinad. Paistab, et põhiline mis seal kulub ongi need väiksed raudkuulid. Järgmine nädal peaks asi jälle koos olema ja annan teada kuidas välja tuli! Samaaegselt on ka kõrgsurve pump laiali võetud, et kulunud osad ja tihendid vahetada. Uued jubinad pumbale maksid alla 1000kr.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Alas-Kuul -is täitsa müügis 6,35 mm laagrikuulidPtyyp kirjutas:Miks airbagiga rooli puhul eriti etteaatlik peab olema?
Praeguseks roolikarp laiali võetud. Põhiline mis seal näha on 26 väikest raudkuuli mis on erinevate mõõtudega ära kulunud! Kuulide läbimõõt peaks olema 6,35mm aga praegune mõõt on kuskil 6,25mm. Õnneks on parempoolse rooliga masina karp varuosadeks kõrval ja saan sealt vajalikud jubinad. Paistab, et põhiline mis seal kulub ongi need väiksed raudkuulid. Järgmine nädal peaks asi jälle koos olema ja annan teada kuidas välja tuli! Samaaegselt on ka kõrgsurve pump laiali võetud, et kulunud osad ja tihendid vahetada. Uued jubinad pumbale maksid alla 1000kr.
http://www.alas-kuul.ee/
Dw(mm) Dw (toll) Toote kood
6,35 1/4 RB-6.35
Jeep GC 5,2 -95a.
Enne roolikarbi eemaldamist pidi niikuinii aku eest ära võtma. Rooli nuut tuli imekombel käega logistades otsast ära.
Alguses sai põhimõtteliset terve parempoolse rooliga auto karbi sisu ümber tõstetud. Juhtus aga selline asi, et kui rooli keerad paremale siis rattad keerasid vasakule jne.
Selgus, et rooli karbi sees olev võll on täpselt vastupidise keermega ( see mille ümber raudkuulikesed on. Natuke võttis vanduma aga mis teha kui kohe sellist asja tähele ei osanud panna. Nüüdseks siis karp jälle autopeale tagasi installitud ja tulemus oli parem kui enne aga mitte ideaalne.
Alguses sai põhimõtteliset terve parempoolse rooliga auto karbi sisu ümber tõstetud. Juhtus aga selline asi, et kui rooli keerad paremale siis rattad keerasid vasakule jne.
Selgus, et rooli karbi sees olev võll on täpselt vastupidise keermega ( see mille ümber raudkuulikesed on. Natuke võttis vanduma aga mis teha kui kohe sellist asja tähele ei osanud panna. Nüüdseks siis karp jälle autopeale tagasi installitud ja tulemus oli parem kui enne aga mitte ideaalne.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1065
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: 95a. Pajero roolikarp!
Oskab keegi öelda, et kui karbi sees need kuulid ära vahetada uute vastu, kas sellest piisab, et lõtkust lahti saada või peaks seal veel vidinaid välja vahetama? Võib-olla on lausa olemas mingid karbi remontkomplektid?
Peale keerata enam ei anna. S.t. et kui keerata, siis keerab juba liiga kinni ja rool ei liigu enam vabalt.
Peale keerata enam ei anna. S.t. et kui keerata, siis keerab juba liiga kinni ja rool ei liigu enam vabalt.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9