Üle hulga ja taas auto24 foorumis asjaliku juttu:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=25262
Erinevad nelikveo skeemid
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Erinevad nelikveo skeemid
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kuna ma 4x4 valdkonnas uht roheline, siis pudistaks siia paar lolli küsimust.
Mul üks pereliiga soetas endale ford rangeri ja oma üllatuseks ma tuvastasin et selle nelivedu ei tähenda kaugeltki seda et raskel hetkel kõik 4 ratast ringi käiks. Pealtnäha Ranger küll tubli putukas - redleraam, lülitatav nelivedu, aeglusti.... ja seal asi ka lõpeb. Kirjade järgi peaks taga miskit sorti LSD olema, see aga hanges istudes küll ei toimi. Esidifrist rääkimata. Seega keerulisemates oludes käib korraga ringi maks 2 ratast - 1 esimene ja 1 tagumine - ja ikka need mis libedamal on. Tahaks teada kas muude pikupide ja maasturite osas on asi sama nutune, või on ehk ka selliseid mis tõepoolest 4 rattage ennast liigutavad? Tehaste kodulehed on info jagamisega kahjuks suht kitsid...
Mul üks pereliiga soetas endale ford rangeri ja oma üllatuseks ma tuvastasin et selle nelivedu ei tähenda kaugeltki seda et raskel hetkel kõik 4 ratast ringi käiks. Pealtnäha Ranger küll tubli putukas - redleraam, lülitatav nelivedu, aeglusti.... ja seal asi ka lõpeb. Kirjade järgi peaks taga miskit sorti LSD olema, see aga hanges istudes küll ei toimi. Esidifrist rääkimata. Seega keerulisemates oludes käib korraga ringi maks 2 ratast - 1 esimene ja 1 tagumine - ja ikka need mis libedamal on. Tahaks teada kas muude pikupide ja maasturite osas on asi sama nutune, või on ehk ka selliseid mis tõepoolest 4 rattage ennast liigutavad? Tehaste kodulehed on info jagamisega kahjuks suht kitsid...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See on tõepoolest kõige tüüpilisem maasturi 4veo skeem nagu sa kirjeldasid. Ehk siis keskdifrit pole ja esimene ja tagumine differ on lahtised. Vahel on ka taga LSD, aga see ei peagi ega saagi toimida nii nagu täislukk, eks ta ikka libiseb parasjagu läbi seal hanges ja mida kulunum, seda hullemini.
Tuntumatele maasturitele saab difrilukke juurde osta (automaatseid, suruõhuga, elektrilisi, ...). Hinnad ei ole seejuures eriti odavad.
Pigem tasuks panustada esmalt vintsi.
Tuntumatele maasturitele saab difrilukke juurde osta (automaatseid, suruõhuga, elektrilisi, ...). Hinnad ei ole seejuures eriti odavad.
Pigem tasuks panustada esmalt vintsi.
Masinad millele tehase poolt antakse optionina lukud taha ja ette kaasa on:
Mercedes G
Toyota talasildadega versioon, mida kahjuks meil siin ei müüda
Patrolil on tagumine lukk tehase poolt kaasas.
Mitsubishil L seerial olen kuulnud on esimene difrilukk olemas tehase poolt ja tagumine LSD. Kas keegi teab lähemalt rääkida?
Üldiselt on keskdifri lukustus igal normaalsel maasturil tehase poolt olemas.
Mercedes G
Toyota talasildadega versioon, mida kahjuks meil siin ei müüda
Patrolil on tagumine lukk tehase poolt kaasas.
Mitsubishil L seerial olen kuulnud on esimene difrilukk olemas tehase poolt ja tagumine LSD. Kas keegi teab lähemalt rääkida?
Üldiselt on keskdifri lukustus igal normaalsel maasturil tehase poolt olemas.
+372 5028488