Erinevad nelikveo skeemid

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Erinevad nelikveo skeemid

Postitus Postitas Landy »

Üle hulga ja taas auto24 foorumis asjaliku juttu:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=25262
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
indreq
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: L Mär 19, 2005 11:46 pm

Postitus Postitas indreq »

Kuna ma 4x4 valdkonnas uht roheline, siis pudistaks siia paar lolli küsimust.

Mul üks pereliiga soetas endale ford rangeri ja oma üllatuseks ma tuvastasin et selle nelivedu ei tähenda kaugeltki seda et raskel hetkel kõik 4 ratast ringi käiks. Pealtnäha Ranger küll tubli putukas - redleraam, lülitatav nelivedu, aeglusti.... ja seal asi ka lõpeb. Kirjade järgi peaks taga miskit sorti LSD olema, see aga hanges istudes küll ei toimi. Esidifrist rääkimata. Seega keerulisemates oludes käib korraga ringi maks 2 ratast - 1 esimene ja 1 tagumine - ja ikka need mis libedamal on. Tahaks teada kas muude pikupide ja maasturite osas on asi sama nutune, või on ehk ka selliseid mis tõepoolest 4 rattage ennast liigutavad? Tehaste kodulehed on info jagamisega kahjuks suht kitsid...
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

See on tõepoolest kõige tüüpilisem maasturi 4veo skeem nagu sa kirjeldasid. Ehk siis keskdifrit pole ja esimene ja tagumine differ on lahtised. Vahel on ka taga LSD, aga see ei peagi ega saagi toimida nii nagu täislukk, eks ta ikka libiseb parasjagu läbi seal hanges ja mida kulunum, seda hullemini.
Tuntumatele maasturitele saab difrilukke juurde osta (automaatseid, suruõhuga, elektrilisi, ...). Hinnad ei ole seejuures eriti odavad.
Pigem tasuks panustada esmalt vintsi.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Masinad millele tehase poolt antakse optionina lukud taha ja ette kaasa on:
Mercedes G
Toyota talasildadega versioon, mida kahjuks meil siin ei müüda

Patrolil on tagumine lukk tehase poolt kaasas.
Mitsubishil L seerial olen kuulnud on esimene difrilukk olemas tehase poolt ja tagumine LSD. Kas keegi teab lähemalt rääkida?

Üldiselt on keskdifri lukustus igal normaalsel maasturil tehase poolt olemas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jr kirjutas: Üldiselt on keskdifri lukustus igal normaalsel maasturil tehase poolt olemas.
Mis enamasti tähendab siiski seda, et keskmist difrit polegi - seega kohe ongi lukus kui esisild järgi panna :wink:
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”