Hüdrauliline käsipidur
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Pakub huvi küll. Maidu abiga tean, et kiirema sõidu autode vallas leidub kässarile spets hüdroajam. On lihtsalt tagapidurite ahelas vahel. Muidu käib sõidupidurite õli tagasillale vabalt läbi. Kui kässari kangi rebida, katkestab eest tuleva ära ja annab oma surve peale. Segane jutt sai, aga midagi sarnast kujutan praegu ette.erik kirjutas:Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha.
- porikärbes
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 101
- Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
- Asukoht: Tallinn
Vahet pole kas on ketas või trummel pidurid, tuleb lihtasltüks silinder käsipiduri kangillekülge panna(piduritoru vahele) .Hea oleks peale koormus regulaatorit.Jälgida tuleb, et silinderoleks mahult umbes sama suur kui tagumised piduri silindrid.
Ja töötab nii et jalaga pidurdades surub kolbi õli, käsipidurit kasutades aga surud kolbi käsipiduri hoob.
Halb on see, et kui piburitotu läheb oled ikka ilma käsipiduritta!
Ja töötab nii et jalaga pidurdades surub kolbi õli, käsipidurit kasutades aga surud kolbi käsipiduri hoob.
Halb on see, et kui piburitotu läheb oled ikka ilma käsipiduritta!
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kogemustele tuginedes peab see silinder olema mitte oksüdeerivast materjalist, silindri maht ei ole eriti oluline, kuna väiksema ristlõikega silinder on lihtsalt pikema käiguga, samas kasutatav jõud on väiksem ja nii, kui nii on vaja liigutada kolbe sadulas üsna vähe.
Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima. Et asi korralikult toimiks soovitan kasutada ATE või girlingu race spets. käsipiduri silindrit, sama asi mis toodud lingil, seda silindrit müüakse eraldi ka rallyshop`is hinnaks u. 900 kr.
Ühendada on lihtne, peapumbast taha suunduvale magistralile vahele ja ongi kõik. Käsipiduri hoovaks sobib originaal, või mingi muu romula kang (Hõbekollis on VW transporteri kangi süsteem), mida on siis vaja keevituse ja osavate näppudega modida, nii et oleks koht kuhu silinder kinnitada.
Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima. Et asi korralikult toimiks soovitan kasutada ATE või girlingu race spets. käsipiduri silindrit, sama asi mis toodud lingil, seda silindrit müüakse eraldi ka rallyshop`is hinnaks u. 900 kr.
Ühendada on lihtne, peapumbast taha suunduvale magistralile vahele ja ongi kõik. Käsipiduri hoovaks sobib originaal, või mingi muu romula kang (Hõbekollis on VW transporteri kangi süsteem), mida on siis vaja keevituse ja osavate näppudega modida, nii et oleks koht kuhu silinder kinnitada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tundub väga huvitav lahendus ja 80sel cruiseril sobiks päris hästi, sest ei ole mina ka pärast 2-3 korda klotside vahetust/reguleerimist jne trumliga töötavaid seisupidureid korralikult pidama saanud. Ainuke küsimus, et okei- (ise)ehitatud metsaauto puhul on suht savi, kuid kas seaduses näpuga järgi ajades tänavalegaalse auto puhul tegelikult sellist modifikatsiooni teha tohiks? Ilmselt vist mitte? Iseasi kes selle ära suudab tuvastada ülevaatusel.
Erik - kus see rallyshop asub?
Erik - kus see rallyshop asub?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
landmb kirjutas:Miks osta kallis spetsiaalne peasilinder kui selleks sobib ideaalselt ka siduri peasilinder.
Erik ju selle üsna hästi põhjendanud...erik kirjutas: Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima.
Ja kui see siduri peasilinder on sama hea, siis on ta suure tõenäosusega ka samas hinnaklassis, mis spets käsipiduri peasilinder
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Seaduse silm, sellel on hea meel, et ülevaatusel auto rullikutel ka tegelikult käsipiduriga pidurdab. Ja pealegi on meie võistlusauto läbinud igasugu ametlikud ekspertiisid ja mõõtmised ning on arvel, kui omavalmistatud auto.
Landmb, ma soovitasin tugevalt kasutada õiget asja, keegi ei keela proovida vale asjaga. Ma ise ka alguses proovisin venelasi ja romula asja, mõtetu.
Mis aga piduritesse puutub, pole vast mõtet seda 1 kilo kokku hoida.
Pood ise:
http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=3
Teine on sparco esindus Tammsaare tänaval, seal kus fiati esindus...
Landmb, ma soovitasin tugevalt kasutada õiget asja, keegi ei keela proovida vale asjaga. Ma ise ka alguses proovisin venelasi ja romula asja, mõtetu.
Mis aga piduritesse puutub, pole vast mõtet seda 1 kilo kokku hoida.
Pood ise:
http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=3
Teine on sparco esindus Tammsaare tänaval, seal kus fiati esindus...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
[quote="erik"]Seaduse silm, sellel on hea meel, et ülevaatusel auto rullikutel ka tegelikult käsipiduriga pidurdab. Ja pealegi on meie võistlusauto läbinud igasugu ametlikud ekspertiisid ja mõõtmised ning on arvel, kui omavalmistatud auto.
Vot nyyd joudsime oige asjani.
Ehk siis endalgi soov asi saada ametlikuks, kuid siin Louna eestis see natuke problemaatiline.(Ehk räägid privas natuke kuidas ja mida ).
Ja see 1 voi 2 tuhat pole toesti midagi kui selle eest midagi kui saab asja ka seaduslikuks.
Vot nyyd joudsime oige asjani.
Ehk siis endalgi soov asi saada ametlikuks, kuid siin Louna eestis see natuke problemaatiline.(Ehk räägid privas natuke kuidas ja mida ).
Ja see 1 voi 2 tuhat pole toesti midagi kui selle eest midagi kui saab asja ka seaduslikuks.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Land +3725066049