Õli siduris
Moderaatorid: Landy, Moderators
Õli siduris
Kus KRT saab õli hooratta poltite vahele ja sealt kettale?
Mootoriks on 2,5l D 96a defender.
Mootoriks on 2,5l D 96a defender.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ei ole pädev sellele küsimusele vastama - ei tunne antud mootori ehitust.
Üldiselt on väntvõlli tagaotsas miski tihend või miski selle aseaine - ja see võib õli läbi lasta - see et õli on laiali nt. poltide peal tuleneb inertsist - seisva mootori korral on õli karteripõhjas ja ei tule sealt läbi
Üldiselt on väntvõlli tagaotsas miski tihend või miski selle aseaine - ja see võib õli läbi lasta - see et õli on laiali nt. poltide peal tuleneb inertsist - seisva mootori korral on õli karteripõhjas ja ei tule sealt läbi
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ma kahtlustan, et tootmisaasta on vale saanud (õige ilmselt 1986) ja jutt ilmselt Haapsulus olevast 2,5L turbota LR110 -st, millel hakati sidurit vahetama?
Vähemasti eile tuli mu telefonile samasuguse diagnoosiga murekõne.
Vähemasti eile tuli mu telefonile samasuguse diagnoosiga murekõne.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
No vot siis, see ju hoopis teine asi. Selline asi isegi juppidena olemas. Väike vahe on, kas 86 vöi 96a
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Tea, kas mõni koolitund vahele jäänud või on autod ehituselt niivõrd erinevad. Vända tagumine simmer lekib paljudel esimese värskuse kaotanud autodel, kuid õli sidurisse jõudmine pole nagu eriti tavaline. Hooratas peaks selle tsentrifugaaljõudu abiks võttes laiali lennutama ja sidurisse see küll ei tohiks valguda. Kas ikka kindel, et kasti vedava võlli otsast õli pärit pole. Kriitikud pekske nüüd diletanti
Edit: Kas õli hoorattale sattumiseks piisab lekkivast simmerist? Selleks peaks sealt ju lausa purskama .
Edit: Kas õli hoorattale sattumiseks piisab lekkivast simmerist? Selleks peaks sealt ju lausa purskama .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tõepoolt, olles auto omanikuga pikalt asja telefonitsi arutanud sai selgeks, et tgeu pole landikate tüüpvega (lekkiv tagumine vända simmer), vaid õli surutakse kuumenedes mootori blokis olevate poltide vahelt sidurikotta.
Siin ei oska muud pakkuda, kui seda, et kusagi plokis on mikro parod, kust see õli liikuma pääseb. Esmalt proovitakse nö "lekkivad" poldid kuumakindla hermeetikuga "tihendada" ja seejärel vaadata, mis juhtub.
Pikemalt mootorist juttu siin:
http://www.landrover.ee/est/files/manua ... Manual.pdf
Siin ei oska muud pakkuda, kui seda, et kusagi plokis on mikro parod, kust see õli liikuma pääseb. Esmalt proovitakse nö "lekkivad" poldid kuumakindla hermeetikuga "tihendada" ja seejärel vaadata, mis juhtub.
Pikemalt mootorist juttu siin:
http://www.landrover.ee/est/files/manua ... Manual.pdf
Viimati muutis Landy, K Aug 22, 2007 9:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nagu ma aru saan on sulgi mõni tund koolis vahele jäänud. Loe esimest postitust üks kord veel.414 AVM kirjutas:Tea, kas mõni koolitund vahele jäänud või on autod ehituselt niivõrd erinevad. Vända tagumine simmer lekib paljudel esimese värskuse kaotanud autodel, kuid õli sidurisse jõudmine pole nagu eriti tavaline. Hooratas peaks selle tsentrifugaaljõudu abiks võttes laiali lennutama ja sidurisse see küll ei tohiks valguda. Kas ikka kindel, et kasti vedava võlli otsast õli pärit pole. Kriitikud pekske nüüd diletanti
Edit: Kas õli hoorattale sattumiseks piisab lekkivast simmerist? Selleks peaks sealt ju lausa purskama .
Mikropragusi ka ei olnud.
Viga oligi selles,et vändas on hooratta poldi augud põhjatud ,minule täielik üllatus.
Sealt saigi õli siduri kettale.
Selleks korraks mure murtud minu jaoks.
P.S. kui tagumine simmer lekib,ei satu õli kuidagi sidurikettale . Tsetrifugaaljõud hoiab ta sealt eemal.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minu mõistus sai nüüd otsa...heeringas kirjutas: Viga oligi selles,et vändas on hooratta poldi augud põhjatud ,minule täielik üllatus.
Sealt saigi õli siduri kettale.
Selleks korraks mure murtud minu jaoks.
Seleta veidi pikemalt, mis mõtttes põhjatud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi