Õli siduris

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Õli siduris

Postitus Postitas heeringas »

Kus KRT saab õli hooratta poltite vahele ja sealt kettale?
Mootoriks on 2,5l D 96a defender.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

käigukastist või mootorist
tartuoffroad.ee
5581340
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Kus KRT saab õli hooratta poltite vahele ja sealt kettale?
MahviaDeTyrk kirjutas:käigukastist või mootorist
Mootorist kindlasti, aga kuidas?
Kas hooratta poldi augud on vändakaelast läbi :shock:
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ei ole pädev sellele küsimusele vastama - ei tunne antud mootori ehitust.

Üldiselt on väntvõlli tagaotsas miski tihend või miski selle aseaine - ja see võib õli läbi lasta - see et õli on laiali nt. poltide peal tuleneb inertsist - seisva mootori korral on õli karteripõhjas ja ei tule sealt läbi
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Milline 2.5L on seal peal?

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ma kahtlustan, et tootmisaasta on vale saanud (õige ilmselt 1986) ja jutt ilmselt Haapsulus olevast 2,5L turbota LR110 -st, millel hakati sidurit vahetama?

Vähemasti eile tuli mu telefonile samasuguse diagnoosiga murekõne.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Landy kirjutas:Ma kahtlustan, et tootmisaasta on vale saanud (õige ilmselt 1986) ja jutt ilmselt Haapsulus olevast 2,5L turbota LR110 -st, millel hakati sidurit vahetama?

Vähemasti eile tuli mu telefonile samasuguse diagnoosiga murekõne.
Õige Landy :oops:
Aga siis probleemi põhjus?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Veiko kirjutas:Milline 2.5L on seal peal?

Veiko
Ilma turbota.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

No vot siis, see ju hoopis teine asi. Selline asi isegi juppidena olemas. :) Väike vahe on, kas 86 vöi 96a
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Tea, kas mõni koolitund vahele jäänud või on autod ehituselt niivõrd erinevad. Vända tagumine simmer lekib paljudel esimese värskuse kaotanud autodel, kuid õli sidurisse jõudmine pole nagu eriti tavaline. Hooratas peaks selle tsentrifugaaljõudu abiks võttes laiali lennutama ja sidurisse see küll ei tohiks valguda. Kas ikka kindel, et kasti vedava võlli otsast õli pärit pole. Kriitikud pekske nüüd diletanti :evil:
Edit: Kas õli hoorattale sattumiseks piisab lekkivast simmerist? Selleks peaks sealt ju lausa purskama :roll: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tõepoolt, olles auto omanikuga pikalt asja telefonitsi arutanud sai selgeks, et tgeu pole landikate tüüpvega (lekkiv tagumine vända simmer), vaid õli surutakse kuumenedes mootori blokis olevate poltide vahelt sidurikotta.
Siin ei oska muud pakkuda, kui seda, et kusagi plokis on mikro parod, kust see õli liikuma pääseb. Esmalt proovitakse nö "lekkivad" poldid kuumakindla hermeetikuga "tihendada" ja seejärel vaadata, mis juhtub.

Pikemalt mootorist juttu siin:
http://www.landrover.ee/est/files/manua ... Manual.pdf
Viimati muutis Landy, K Aug 22, 2007 9:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

414 AVM kirjutas:Tea, kas mõni koolitund vahele jäänud või on autod ehituselt niivõrd erinevad. Vända tagumine simmer lekib paljudel esimese värskuse kaotanud autodel, kuid õli sidurisse jõudmine pole nagu eriti tavaline. Hooratas peaks selle tsentrifugaaljõudu abiks võttes laiali lennutama ja sidurisse see küll ei tohiks valguda. Kas ikka kindel, et kasti vedava võlli otsast õli pärit pole. Kriitikud pekske nüüd diletanti :evil:
Edit: Kas õli hoorattale sattumiseks piisab lekkivast simmerist? Selleks peaks sealt ju lausa purskama :roll: .
Nagu ma aru saan on sulgi mõni tund koolis vahele jäänud. Loe esimest postitust üks kord veel.

Mikropragusi ka ei olnud.

Viga oligi selles,et vändas on hooratta poldi augud põhjatud :shock: ,minule täielik üllatus.
Sealt saigi õli siduri kettale.
Selleks korraks mure murtud minu jaoks.

P.S. kui tagumine simmer lekib,ei satu õli kuidagi sidurikettale . Tsetrifugaaljõud hoiab ta sealt eemal.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

heeringas kirjutas: Viga oligi selles,et vändas on hooratta poldi augud põhjatud :shock: ,minule täielik üllatus.
Sealt saigi õli siduri kettale.
Selleks korraks mure murtud minu jaoks.
Minu mõistus sai nüüd otsa...
Seleta veidi pikemalt, mis mõtttes põhjatud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

No lasin mina poldi auku survet(õhku) ja ennäe imet surve läks karterisse.
Sellised imelikud autod on need Land Roverid (vähemasti see isend)
Kui kusagil näed väntvõlli vedelemas vaata, siis saad aru. :wink:


Aga nüüd magama ja teema lukku.
Äkki näen uneski seda jama :D
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Vasta

Mine “Land Rover”