Defender 2007
Moderaatorid: Landy, Moderators
Ära isiklikult võta mu juttu. Oli see ikka minu enda arvamuse avaldamine asjadest üldises mõistes. Loomulikult tõmban ka ise Saksa Bahnil vöö peale, kuid võiks ju alles jääda ka ikkagi elementaarselt lihtsaid masinaid. Aga noh, turg ja nõudlus teeb oma töö ja pealetulev põlvkond ei oska kahjuks vana väärtustada.
+372 5028488
... usu mind see mõtlemine hoiab sind ehk rohkemgi elus kui kolmetähelised lühendid ja muud sinu eest mõtlevad vidinad.anneli kirjutas: lihtsalt ma arvestan pidevalt, absoluutselt kogu aeg, et mis masin mul istumise all on ja kuidas ta kriisi-situatsioonis käituda võib. vat nii.
Kuigi jah .. turvavöö tuleb ikka kinni panna. Mõtlemist see õnneks ei takista.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
jah, defeka turvalisus on ka mulle mureks, sest sõidan tihti öösel ja väsinult...
olen seni jäänud defeka roolis ühe korra magama, õnneks oli väljasõitmise kohas tasane põld... /talveöösel lauslumesajuga tallinna kesklinnast riia kesklinna täpselt 3 tundi, see tähendas võimalusel spidokal 120, f**k./
(juhtub muudki, kunagi jäi silm kapitaalselt kinni ka tsikli sarvede taga, seega ei aita ei tuul ega muu.)
ma ei taha mõelda, mis saab defekas istuvast inimesest siis, kui see peaks TÕESTI üle katuse käima. (ärge tulle mulle rääkima männiku karjääris pehmest liivas üle katuse käimisest vms, ma pean ikka silmas tõelist liikusõnnetust). selles mõttes ei ole see auto eriti maanteekõlbulik.
ähh, inglaste uazik, mis muud. ja nendel on oma koht muidugi ikka olemas ka edaspidi, nii venemaal kui inglismannide juures.
olen seni jäänud defeka roolis ühe korra magama, õnneks oli väljasõitmise kohas tasane põld... /talveöösel lauslumesajuga tallinna kesklinnast riia kesklinna täpselt 3 tundi, see tähendas võimalusel spidokal 120, f**k./
(juhtub muudki, kunagi jäi silm kapitaalselt kinni ka tsikli sarvede taga, seega ei aita ei tuul ega muu.)
ma ei taha mõelda, mis saab defekas istuvast inimesest siis, kui see peaks TÕESTI üle katuse käima. (ärge tulle mulle rääkima männiku karjääris pehmest liivas üle katuse käimisest vms, ma pean ikka silmas tõelist liikusõnnetust). selles mõttes ei ole see auto eriti maanteekõlbulik.
ähh, inglaste uazik, mis muud. ja nendel on oma koht muidugi ikka olemas ka edaspidi, nii venemaal kui inglismannide juures.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
no ei ole maanteel sõiduks see masin. Ei ole. Ja kõik. Ja ei ole 120-ga sõiduks. Ei ole... Ja magades sõiduks ammugi mitte ei ole ta hea
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
keelutsoonile- sõidan väga tihti öösiti väsinuna, pillimängija amet selline. ja üks talveöö -25 kraadiga jääb küll elu lõpuni meelde. sõitsin tartust koju harjumaale, öösel 3 ajal. harilikult sellistel otsadel ma paar korda tukastan kuskil ohutus kohas veerand tunni kaupa. tookord oli aga lugu hull- liiga väsinud, et sõita ja liiga külm, et tukkuda. uskumatu dilemma.
olen ka sõitnud tekkidesse mähkununa. see jällegi ei ole just ohutu- pärsib jäsemete liikumisvabadust.
see on ka üks põhjus, miks varustasin end oma vana hea patroli-panniga. talvel on mõnus soe. valin siis liikurit vastavalt ilmale.
juuniorile- eks ma ikka hindan ju vanu häid. vaatamat oma noorusele .miks ma siis neid muidu ikka nii ennastsalgavalt armastan. ja aitäh, kes ei riidle
olen ka sõitnud tekkidesse mähkununa. see jällegi ei ole just ohutu- pärsib jäsemete liikumisvabadust.
see on ka üks põhjus, miks varustasin end oma vana hea patroli-panniga. talvel on mõnus soe. valin siis liikurit vastavalt ilmale.
juuniorile- eks ma ikka hindan ju vanu häid. vaatamat oma noorusele .miks ma siis neid muidu ikka nii ennastsalgavalt armastan. ja aitäh, kes ei riidle
vabandust, nüüd sattusin lobisema.
mis puutub avariidesse, siis on ta ju samas hea tugev kolakas su ümber. mind on kord hullimast päästnud auto kõva konstruktsioon ja kogukus. kui rattalaagri tõttu 90 km/h kraavi sõitsin, oleks iga kolmetähelistega varustatud sõiduauto ilmselt suhteliselt kägaras olnud. minu raudne heinaküün aga kaevus lihtsalt silmini pinnasesse. ja häda ei kummalgi midagi.
mis puutub avariidesse, siis on ta ju samas hea tugev kolakas su ümber. mind on kord hullimast päästnud auto kõva konstruktsioon ja kogukus. kui rattalaagri tõttu 90 km/h kraavi sõitsin, oleks iga kolmetähelistega varustatud sõiduauto ilmselt suhteliselt kägaras olnud. minu raudne heinaküün aga kaevus lihtsalt silmini pinnasesse. ja häda ei kummalgi midagi.
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
noh, mina olengi jõudnud sellesse vanusesse, et hakkan omaenda elust ka midagi pidama, eluisu on tekkinud.
/ega ma siis defekat süüdistagi selles, mida ta olla ei kavatse ega saagi, lihtsalt ise pean tegema teise valiku - järgmine aasta vist loobun oma defekast, kui üks suurem tööots läbi saab. siis läheb müüki d130, mis tolleks hetkeks 3 a vana ja ca 120 tuhat ls. aga eks sellest annan kitsamale ringile aegsasti teada./
/ega ma siis defekat süüdistagi selles, mida ta olla ei kavatse ega saagi, lihtsalt ise pean tegema teise valiku - järgmine aasta vist loobun oma defekast, kui üks suurem tööots läbi saab. siis läheb müüki d130, mis tolleks hetkeks 3 a vana ja ca 120 tuhat ls. aga eks sellest annan kitsamale ringile aegsasti teada./
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Seda on korra juba Eestis proovitud. Nimelt keerasid kaitsejõudude mehed aastaid tagasi ühe D110, kus 9 meest pardal Tallinn-Tartu trassil karaavi ja paar korda üle katuse.keelutsoon kirjutas:jah, defeka turvalisus on ka mulle mureks, sest sõidan tihti öösel ja väsinult...
ma ei taha mõelda, mis saab defekas istuvast inimesest siis, kui see peaks TÕESTI üle katuse käima.
Midagi hulli ei juhtunud, vaid hulk sinikaid, muhke ja pindmisi haavu ning kloppida-põrutada saamist.
Kahjuks ei leia oma pildiarhiivist fotot selle kohta ülles.
Auto muidugi maha kandmisele...
Näiteid ja juttu piiritagant:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Main_Wrecks.htm
Viimati muutis Landy, T Juul 31, 2007 10:24 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ja mina loll arvasin et tulevikus teed lihtsalt ratastoolile 4'' tõstetkeelutsoon kirjutas:noh, mina olengi jõudnud sellesse vanusesse, et hakkan omaenda elust ka midagi pidama, eluisu on tekkinud.
/ega ma siis defekat süüdistagi selles, mida ta olla ei kavatse ega saagi, lihtsalt ise pean tegema teise valiku - järgmine aasta vist loobun oma defekast
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
---Landy kirjutas:Seda on korra juba Eestis proovitud. Nimelt keerasid kaitsejõudude mehed aastaid tagasi ühe D110, kus 9 meest pardal Tallinn-Tartu trassil karaavi ja paar korda üle katuse.
nägin toda autot hiljem, tean. see ei olnud tõsiselt ohtlik, kui arvestada kiirust ja kohta jm tehiolusid, summa summarum.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Kui on see sama, aga üks katuse pannud KJ Defender uuesti elule aidatud siinmail, kere vahetatud, aga raam/agregaadid on küll sama. Enne seisis mõni aeg kurvalt nurgataga, mõtlesin ka juba, et päris maha kantud, kahju oli kohe. Aga näe, siiamaani vurab rõõmsalt ringi Tapal/VirumaalAuto muidugi maha kandmisele...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Lisaksin veel niipalju juurde, et Defekas on üks kolmest (kui mitte ainuke) Eestis müügil olevatest maasturitest, millega kannataks otse salongist TR1 rajale minna (väikeste vahepeatustega rehvitöökojas ja vintsipaigalduseks) ning tõenäoliselt suhteliselt ilma kadudeta finishisse jõuda
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tegelikult saab juba salongist osta lisvarustuse nimekirjast PÄRIS pantseri, tugevad küljerauad, snorkli, vintsi ja MT rehvid ka külge.Stupiduser kirjutas:Lisaksin veel niipalju juurde, et Defekas on üks kolmest (kui mitte ainuke) Eestis müügil olevatest maasturitest, millega kannataks otse salongist TR1 rajale minna (väikeste vahepeatustega rehvitöökojas ja vintsipaigalduseks) ning tõenäoliselt suhteliselt ilma kadudeta finishisse jõuda
Üks selleine auto oli ka slongis müügis.
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage53.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage54.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage29.htm
Sisulislet oli tegu (võistlus)metasvalmis autoga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
ning kiituse poole pealt jah, et (130 puhul) - kui palju on neid B-kati väikeveokeid, mis tõepoolest võtavad peale koorma ja veavad ka haagist, nagu vaja:
minul ametlikult kandevõime ca 1,5 tonni ja haagis 3,5 - ning seda kõike (+ca 15% üle) on ta ka kenasti vedanud.
---
siis, kui mul oli uaz-ik tööautoks, jäi tole optimaalne kiirus maanteel ikka 80-85 peale, mitte üle. uaz 85-ga on umbes sama nagu defekas 120-ga.
---
aga ikkagi, väsitavad nad mõlemad...
minul ametlikult kandevõime ca 1,5 tonni ja haagis 3,5 - ning seda kõike (+ca 15% üle) on ta ka kenasti vedanud.
---
siis, kui mul oli uaz-ik tööautoks, jäi tole optimaalne kiirus maanteel ikka 80-85 peale, mitte üle. uaz 85-ga on umbes sama nagu defekas 120-ga.
---
aga ikkagi, väsitavad nad mõlemad...
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee