Defender 2007
Moderaatorid: Landy, Moderators
35 tkm aastas Defekaga läbi ajada on ilmselt liig jah ning ilmselt Defenderi mittesihipärane kasutamine (ei tea, kus sa temaga kihutad, seepärast vabanda kui eksin).
Maanteel pikki vahemaid ei ole selle autoga just kõige mõnusam mõõta ning ilmselgelt ei hakka sa vanaks jääma, vaid oled esimesest nn "vasikavaimustusest" üle saanud.
PS: Endal sel aastal Defekaga juba 56 km kirjas ning kõike ülaltoodud ei maksa tõsiselt ega isiklikult võtta.
Maanteel pikki vahemaid ei ole selle autoga just kõige mõnusam mõõta ning ilmselgelt ei hakka sa vanaks jääma, vaid oled esimesest nn "vasikavaimustusest" üle saanud.
PS: Endal sel aastal Defekaga juba 56 km kirjas ning kõike ülaltoodud ei maksa tõsiselt ega isiklikult võtta.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17318
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tegelikult on probleem selles, et ta sõidab töö asjus, mitte oma lõbuks. Sealt see vahe tulebki. Minul pole viimase 10 aastaga LR vaimustus veel üle läinud. Tõis, LR kilometraazi tuleb vast mul selle aja peale veidi rohkem, kui Jaanol aastas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
just-just, vasikavaimustus on üle.
ja ma ei ole kunagi tundnud, et oleks mingi raua külge laulatatud.
kuni 20 tkm aastas oleks ok defekaga.
seepärast tegelengi mõnda aega juba uue põhiauto probleemiga, aga see valik pole kerge...
ja just selle pilguga vaatasin ka uut defekat, küsides endalt: kas ma ostaks kunagi veel uue? ja vastus oli: ei.
mis muudaks minu personaalse vastuse selle küsimusele jah'iks?
paar väga lihtsat asja:
1. iste ja pedaalid ei peaks olema servas (mul on ka vasak käsi, mida ma tahaks mugavalt kusagile toetada);
2. uksed võiksid olla auto küljes sirged, nii et vahelt ei tuleks tuul ja vihm sisse (selle hinnakategooria auto kohta võiks nagu koostekvaliteedi sirgus olla küll);
3. automaatkast + cruise control + normaalne kliimaseade (praegu mul tehase kont + tagaistme all lisaks webasto);
4. originaalne soojendus- ja puhumissüsteem peaks ka TOIMIMA (akende udusus ja jäätumine pole selle raha eest normaalsed nähtused, see näitab sitta inseneritööd).
ja ma ei ole kunagi tundnud, et oleks mingi raua külge laulatatud.
kuni 20 tkm aastas oleks ok defekaga.
seepärast tegelengi mõnda aega juba uue põhiauto probleemiga, aga see valik pole kerge...
ja just selle pilguga vaatasin ka uut defekat, küsides endalt: kas ma ostaks kunagi veel uue? ja vastus oli: ei.
mis muudaks minu personaalse vastuse selle küsimusele jah'iks?
paar väga lihtsat asja:
1. iste ja pedaalid ei peaks olema servas (mul on ka vasak käsi, mida ma tahaks mugavalt kusagile toetada);
2. uksed võiksid olla auto küljes sirged, nii et vahelt ei tuleks tuul ja vihm sisse (selle hinnakategooria auto kohta võiks nagu koostekvaliteedi sirgus olla küll);
3. automaatkast + cruise control + normaalne kliimaseade (praegu mul tehase kont + tagaistme all lisaks webasto);
4. originaalne soojendus- ja puhumissüsteem peaks ka TOIMIMA (akende udusus ja jäätumine pole selle raha eest normaalsed nähtused, see näitab sitta inseneritööd).
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Ma väga vabandan, kuid mis kuradi asi see "põdratest" on? Kui põder küljelt sisse jookseb siis läheb ümber või.... (nali).
Arvestades minu hiljutisi kurbi kogemusi igasuguste kasutatud autodega (v.a. Defender), siis on küll plaan kiigata uue 110 järele. Igatages minu D-90 lagunes alles siis, kui hakkasin iga nädal 3 korda metsas ja Männikul käima, enne seda vahetasin ainult õli... Ja sõita on Defekaga ju täitsa lõbus...värske õhk koguaeg kabiinis, talvel magama roolis ei jää, sest jahe on...jne...
Arvestades minu hiljutisi kurbi kogemusi igasuguste kasutatud autodega (v.a. Defender), siis on küll plaan kiigata uue 110 järele. Igatages minu D-90 lagunes alles siis, kui hakkasin iga nädal 3 korda metsas ja Männikul käima, enne seda vahetasin ainult õli... Ja sõita on Defekaga ju täitsa lõbus...värske õhk koguaeg kabiinis, talvel magama roolis ei jää, sest jahe on...jne...
Defender 110, Discovery V8
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
uhh, homme laadin jälle kasti rahvast täis ja metsa.
sinna mahub kast-istmetele kenasti 6 meest istuma, + seljakotid vahele maha. need on need hetked mil ma defekale tema vead andeks annan
aga, maksimaalselt on seal olnud 14 tegelast istumas (+5 kabiinis, muidugi). siis auto isegi täitsa õõtsus.
sinna mahub kast-istmetele kenasti 6 meest istuma, + seljakotid vahele maha. need on need hetked mil ma defekale tema vead andeks annan
aga, maksimaalselt on seal olnud 14 tegelast istumas (+5 kabiinis, muidugi). siis auto isegi täitsa õõtsus.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17318
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ega Jaano meil Õnnepalees ei tööta Hoopis- www.kesa.eejr kirjutas:Rahvas kastis tundub suht-koht õnnetute nägudega ...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
no ega enamus neist mul vabatahtlikult sõida, see veel üks parimatest piltidest
ja selles peitub ka 14 in kasti laadimise võimekuse saladus
/noid kaadreid te kindlasti ei näe/
ja selles peitub ka 14 in kasti laadimise võimekuse saladus
/noid kaadreid te kindlasti ei näe/
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
selle uue asjus veel natuke norimist- defender on defender jah, aga ega see ikka paha ka ei teeks, kui turvalisusele natuke panustada. isegi neil, kes põhiliselt mudas müttavad, tuleb ju ühest mudast teiseni vahel teid kasutada. ja siis hüppab ette põder. ja kuur kohe kummuli. ja võib-olla jäi kuuri alla ka näiteks üks õnnetu ford sierra, kus sees mõned inimesed.
noh, ühesõnaga, mugavus mugavuseks. mina olen neid ebamugavusi juba väga kaua trotsinud ja jätkan ka edaspidi, aga turvalisus säästab vahel elusid.
nii et paar pisiasja oleks ju võinud lisada küll.
noh, ühesõnaga, mugavus mugavuseks. mina olen neid ebamugavusi juba väga kaua trotsinud ja jätkan ka edaspidi, aga turvalisus säästab vahel elusid.
nii et paar pisiasja oleks ju võinud lisada küll.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17318
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nii nagu Fordi konstruktorid ähvardavd, saate 2010 endale kõigi mugavustega, plastist, elektrist ka kõigist kolme-nelja tähelistest lühenditest pakatava sõltumatu vedrustusega ja ilmselt kandevekerel baseeruva Defenderi.
Oh Teid "õnnejunne siis", ma hea meelega jooksen metsas kartulikotiga järel ja korjan ära pudenevaid stangesid, andureid, juhtmeid ja tulesid teie tagant kokku.
Aga see-eest on maanteel turvaline , mugav ja ohutu 200km/h kimada. Selleks ju maasturid loodud ongi.
Oh Teid "õnnejunne siis", ma hea meelega jooksen metsas kartulikotiga järel ja korjan ära pudenevaid stangesid, andureid, juhtmeid ja tulesid teie tagant kokku.
Aga see-eest on maanteel turvaline , mugav ja ohutu 200km/h kimada. Selleks ju maasturid loodud ongi.
Viimati muutis Landy, T Juul 31, 2007 9:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ühesõnaga. selle turvalisuse, mida mina silmas pean, saab selle auto sisse niimoodi ära peita, et pealtnäha see isegi landyt kuidagi segada ei tohiks. miks peab elu ja tervist säästvate asjade vastu niivõrd jäärapäiselt võitlema? head pidurid, uduvabad klaasid ja aegajalt konstruktori käe alt läbikäiv kõhualune pole kindlasti regress.
ja eks igaühe valik on, millega sõita. mina kärutan oma kuuriga edasi. ja ei sõida 200 km/h. ja kui mulle meeldib selle autoga maanteid künda, siis on see ju ka minu enda otsus. lihtsalt ma arvestan pidevalt, absoluutselt kogu aeg, et mis masin mul istumise all on ja kuidas ta kriisi-situatsioonis käituda võib. vat nii.
oleme ikka sõbralikud edasi. hea meelega ootaks veel erinevaid arvamusi
ja eks igaühe valik on, millega sõita. mina kärutan oma kuuriga edasi. ja ei sõida 200 km/h. ja kui mulle meeldib selle autoga maanteid künda, siis on see ju ka minu enda otsus. lihtsalt ma arvestan pidevalt, absoluutselt kogu aeg, et mis masin mul istumise all on ja kuidas ta kriisi-situatsioonis käituda võib. vat nii.
oleme ikka sõbralikud edasi. hea meelega ootaks veel erinevaid arvamusi
Muidu heasüdamlik Landy hakkab tuld ja tõrva pritsima kui vale nupu peale vajutada. Ma kohe ehmatasin, mis siis, et jagan tema seisukohti täielikult.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Bollocks ... ei mingeid 3täheliste lühenditega mugavusvarustust, kandevkeret ega muid mugavus-turvanduslike lisasid pole vaja. Mille üle siis veel tulevikus arutleda on kui mitte selle mõneti konarliku ja perverse autoehituse üle, mis tegelikult on siiski mõnes situatsioonis asendamatu. Mulle jubedalt meeldib GM ütlus 30'datel aastatel, et turvavöö on nõrga auto tunnus. USA turg oma soccer-mom autondusega on terve autoseeria ära rikkunud maasturite näol. Mõtetu rämps.anneli kirjutas:ühesõnaga. selle turvalisuse, mida mina silmas pean, saab selle auto sisse niimoodi ära peita, et pealtnäha see isegi landyt kuidagi segada ei tohiks. miks peab elu ja tervist säästvate asjade vastu niivõrd jäärapäiselt võitlema? head pidurid, uduvabad klaasid ja aegajalt konstruktori käe alt läbikäiv kõhualune pole kindlasti regress.
ja eks igaühe valik on, millega sõita. mina kärutan oma kuuriga edasi. ja ei sõida 200 km/h. ja kui mulle meeldib selle autoga maanteid künda, siis on see ju ka minu enda otsus. lihtsalt ma arvestan pidevalt, absoluutselt kogu aeg, et mis masin mul istumise all on ja kuidas ta kriisi-situatsioonis käituda võib. vat nii.
oleme ikka sõbralikud edasi. hea meelega ootaks veel erinevaid arvamusi
+372 5028488