1. leht 1-st

3,5 v8

Postitatud: K Aug 10, 2016 7:38 pm
Postitas sull45
tere,tuli soomest ostupüksid jalas soetatud selline isend, suzuki kere ja range tehnika ,pill täis offroad ,oleks vaja vahetada esisilla hydrorooli silinder vähe pikema vastu,küsiksin ehk keegi teab palju originaalis on käändmiku liikumismaa vasemalt paremale millimeetrites ,soome foorumist selgus et 32 kraadi,on se siis keskasendist mõlemile poole või kogu liikumismaa,auto ise selline Pilt .Ettetänades.

Re: 3,5 v8

Postitatud: N Aug 11, 2016 9:03 am
Postitas LauriJ
Tõsta rattad maast lahti ja mõõda ära.

Re: 3,5 v8

Postitatud: N Aug 11, 2016 9:44 am
Postitas LR90
OT, aga kas sel on nelikroolimine?

Re: 3,5 v8

Postitatud: N Aug 11, 2016 12:30 pm
Postitas sull45
On,tagarattaid saab läbi jagaja eraldi keerata

Re: 3,5 v8

Postitatud: N Aug 18, 2016 6:38 pm
Postitas sull45
Oleks aulikule raadile veel küsimusi.kuidas range automaatkast ja milline kestaks offroad toiminguid,sügaval mudas ,kivide peal turnides,praegune kast on 4 -ne manuaal LT 95 ,kuidagi nagu aeglane tundub.

Re: 3,5 v8

Postitatud: N Aug 18, 2016 10:22 pm
Postitas Landy
1)Roveri V8 mootori külge käib:
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission
Selle kasti V8 mootori modifikatioone vedeleb ühes Eestimaa puntkis kohe hulgim. (Ei ole Imedepõld)
Üsnagi lolli- ja töökindel vanakooli ilma elektroonikata versioon. Kasutuses edukalt ka off-roadis ja saadaval ka tugevamaks tuunimise komplekte.

2)LT 95 on jah suht antiikne kast tänapäeva mõistes pealegi seal käigu-ja vahekst kokku ehitatud.
Koos käiguaksti vahetusega tuleb ka teine vaheksat panna ehk siis silla ülekannetest lähtuvlat sobiva ülekandega LT 230 kast
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=304

Re: 3,5 v8

Postitatud: R Aug 19, 2016 6:54 pm
Postitas sull45
Suured tänud ,tähendab se siis seda et kui ma leian soomest, eelnevast tabelist lähtudes,näiteks volvo või bmw automaatkasti ,ega see siis otse ju range mootori külge pookida ei õnnestu või aitab koja vahetusega sobitada.

Re: 3,5 v8

Postitatud: R Aug 19, 2016 9:55 pm
Postitas Praks1
Tähendab seda, et kasti sisu on osaliselt sama,aga korpused teised. Sama nali on enamus muude autodega, kuna kastid ostetakse sisse.

Re: 3,5 v8

Postitatud: L Aug 20, 2016 1:14 pm
Postitas totu
Teoreetiliselt saab koja vahetusega hakkama aga lihtsam on disco kastide kombo osta ja külge kruvida. NB, trafode offsetid on erinevad ja peab kindlasti täpselt üle mõõtma. Tasub ka kõige trafopoolsem sidur tugevndada, nt. Paar paari kettaid juurde, kulunud ketastega tehtav. Veel on mõistlik, rajuoffroadi jaoks, trafolukk ellimineerida, vastav klapp tuleb avatud luku asendisse fikseerida. Netist skeemid leitavad.

Re: 3,5 v8

Postitatud: P Aug 21, 2016 5:32 pm
Postitas Landy
sull45 kirjutas:Suured tänud ,tähendab se siis seda et kui ma leian soomest, eelnevast tabelist lähtudes,näiteks volvo või bmw automaatkasti ,ega see siis otse ju range mootori külge pookida ei õnnestu või aitab koja vahetusega sobitada.
Milleks ennast ümberehitsutega vavevata, kui kirjutasin, et Roveri V8 automaatakse on siin piisavalt saada.
Leidsin kuulutuse lingi ka üles: http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... highlight=

Re: 3,5 v8

Postitatud: P Aug 21, 2016 5:48 pm
Postitas sull45
Arvan ei ilma tuunimata se 4HP22 kaua ei kesta ja see on paljas automaat ,sinna tuleb veel ju LT 230 ka pookida,muidu pole nagu eriti asjal jumet,ja soomest tahan sellepärast leida et ise koguaeg siin põdramaal

Re: 3,5 v8

Postitatud: P Aug 21, 2016 11:50 pm
Postitas Landy
Loomulikult tuleb vahekst nelikveo jaoks külge panna. Siis mõteks mõne Disco I V8 pealt kogu kombo hankida.