tänasest päevast siis meeldiv kogemus oma 130-ga.
autol peal umbes tonn koormat (tsement).
tühimass koos raudadega jm ca 2150 + nimetatud 1000 = 3150
ja taga treiler tühimassiga 600 + koormat 3250 (kaks alust tsementi) = 3850
autorongi kogukaal siis ca 7 tonni.
ja vedas see mootorike tublisti ära, tegin veel kaks 100-km otsa täislastis kuna lausa meedlima hakkas
pole tal ju jõudu teab mis üüratult, aga asja ajab kenasti ära, seega olen tööloomaga rahul.
---
siia veel ühe eelmise samalaadse testi kohta.
siis oli kastis 14 poissi ja kabiinis 5 meest.
päris mõnusalt pehme oli sõita juba siis, ei tundunudki enam jäik ja ebamugav.
/natuke tuli küll jõuga kaasa aidata, et kõik 14 ikka kasti ära mahuksid - ka need kes nii väga ei tahtnudki, sai tahtma saadud./
seega olen ka "rahvamajaga" rahul.
D130 jõudlus
Moderaatorid: Landy, Moderators
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
D130 jõudlus
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Järgmine kord tee kindlasti pilte ka!
Kui "peeglit" kaasas pole, kasvõi moblaga!
Defekas on ikka tõeline "utility vehicle"
Kui "peeglit" kaasas pole, kasvõi moblaga!
Defekas on ikka tõeline "utility vehicle"
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi