Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15345
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

PostitusPostitas Landy » L Okt 31, 2015 5:15 pm

TÄHELEPANU!- TÄHELEPANU!

21.novembril toimub Harju -ja Lääne-Virumaal Suur Land Rover-ite Sügisseiklus.
Seiklus toimub Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2015 raames.
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Samas on ta oma legendi ja rajaga.

Raja märkimine on täise hoos ja juba esmapäeval on võimalik välja panna kogu info!

Olulised asjad:
*Ürituse osalustasu on kõigile tasku-ja jõukohane ning tavapärsest soodsam.
*Seiklusülesanded ja rajad on KÕIGILE jõukohased- isegi Freelanderi ja Evoque omanikud ei pea koju norutama jääma!
*Osalejate vahel loositake väljaauhinnad ja meened!

Seega seadke Land Rover-id seiklusvalmis ja komplekteerige lahe seltskond! Sügisene loodus ootab teid!

Rajameister: Andres Ainlo
Mob: +372 52 94065
andres.ainlo@polygonimatkad.ee

Seikluse koordinaator: Kristjan Vaarmann
GSM: +3725010599
kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15345
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

PostitusPostitas Landy » R Nov 06, 2015 10:03 pm

Juhendi saate PDF kujul alla laadida siit:
http://www.landroverclub.ee/est/files/s ... d_2015.pdf

SUUR LAND ROVER-ITE SÜGISEIKLUS 2015 - JUHEND


Seikluse programm

6.. november 2015,
Avaldatakse seikluse juhend internetikeskkonnas aadressil: http://www.landroverclub.ee/foorum/

21. november 2015,
07:30 –toimub seiklejate registreerimine Võistluskeskuses
10:30 –toimub seiklejate briifing Võistluskeskuses
11:00 –stardib esimene seltskond

22. november 2015
10:00 –suletakse finiš
11:00 –avaldatakse esialgsed tulemused.
13:00 –autasustamine, Võistluskeskuses (TR1, TR3, VABA, VABA+, ATV, TUR, TUR+ ja TUR ATV, LAND ROVER)
NB! Kuna ajakava sõltub oluliselt ilmastikuoludest, siis antud ajakava võib muutuda ning korraldaja avaldab muudatused bülletääniga.
Kõik seiklejate koosolekud toimuvad Teadetetahvli juures

1. Seikluse määrang ja korraldaja.

1.1. Maasturite seikluse korraldab Seltsing Lehtse Offroadpark koostöös MTÜ Eesti Land Roveri Klubiga 21-22 novembril 2015, vastavalt käesolevale juhendile ja selle juurde kuuluvatele bülletäänidele ning seiklejate koosolekul selgitatule.
1.1.1. Suur Land Rover-ite SügisSeiklus toimub Avo Šultsi Mälestusvõistluse raames ja klassi TUR alamklassina.
1.2 Seikluseametnikud:
1.2.1. Seikluse korraldaja: Andres Ainlo (Telefon: +372 529 4065)
1.2.2. Kohtunikud: Annika Treu, Marko Mäearu
1.2.3. Seikluse Mandaat: Annika Treu (Telefon: +372 511 7599)
1.2.4. Seikluse koordinaator: Kristjan Vaarmann (Telefon: +372 5010 599)
1.3. Ametnike märgistus: Punane vest
1.4. Seikluse ametlik infokandja on internetis aadressil http://eal.4x4.ee,
http://forum.4x4.ee, http://www.landroverclub.ee/foorum/ ning infotahvlil võistluskeskuses avaldatu ja/või
seiklejate koosolekul selgitatu.

2. Seiklusraja üldkirjeldus

2.1. Seiklus toimub Lääne - Virumaal ja Harjumaal
2.2. Seiklusraja pikkuseks on ligikaudu 150 km
2.3. Seiklusala on avalikuks liikluseks osaliselt avatud.
2.4. Võistluskeskus asub Rabasaare külas, Tapa vallas, Lääne-Viru maakonnas. Võistluskeskuse geograafilised koordinaadid on:59°16’59.7“E25°48’29.8“
2.5. Seiklejate registreerimine, koosolek ning lisainformatsiooni jagamine toimuvad Võistluskeskuses.

3. Tehnika ja Seltskonna koosseis

3.1. Seiklusmasinad peavad olema 4x4 veovalemiga, tehniliselt korras.
3.2. Sõidukil peab olema ketiv liikluskindlustus ja läbitud tehniline ülevaatus.
3.3. Seltskonna liikmete andmed (eesnimi, perekonnanimi, isikukood, kontaktaadress, mobiiltelefoni number) esitatakse korraldajale registreerimisankeedis.
3.4. Seltskonna liikmeid ja nende arvu ilma mõjuva põhjuseta ja organisaatori loata vahetada ei tohi.

4. Osalemise tingimused

4.1. Seltskonnalt nõutavad dokumendid:
4.1.1. Autojuhil vastva kategooria juhiluba, auto registreerimistunnistus, liikluskindlustuse poliisi väljatrükk.
4.2. Kõikide seltskondade piloodid peavad andma allkirja selle kohta, et peavad kinni kõikidest seikluse reeglitest ja ei kahjusta loodust, samuti selle kohta, et nad on tutvunud ja aru saanud juhendis sätestatust.
4.3. Seltskonna liikmete käitumisest tingitud eeskirjade rikkumiste ja nõuete eiramiste eest seikluse ajal vastutab piloot (osaleja, kes andis eelmises punktis loetletud piirangute ja nõuete täitmise kohta allkirja).
4.4. Seikluse käigus kolmandatele isikutele tekitatud kahju korvab kahju tekitanud seltskond.
4.5. Kõik osalejad viibivad seikluse rajal omal vastutusel.
4.6. Korraldaja ja EAL ei vastuta osaleja poolt neile endale ega kolmandatele isikutele tekitatud materiaalsete ja moraalsete kahjude eest.

5. Registreerimine ja osavõtumaksud

5.1. Seiklusele registreerumine toimub 21. november 2015 Võistluskeskuses
5.2. Osavõtumaksud
5.2.1.Seikluse mandaadis, 21. novembril 40 EUR (MÄRKSÕNA LAND ROVER!)

6. Seikluse käik

6.1. Starti lubatakse registreerunud seltskonnad.
6.2. Stardis toimub seltskonna isikkoosseisu kontroll.
6.3. Starditakse TUR kalssi koosseisus registreerimise järjekorras, 2 min intervallidega kontrollajaga 16 tundi.
6.4. Sõidetakse vastavalt raja legendile. Rajapikkuseks on ligikaudu 150 km.
6.5. Seikluse trass
6.5.1. Seiklus koosneb ühest valikorienteerumisest. Seiklejad saavad kontrollpunkte (KP) koordinaate sisaldava faili, KP'd on esitatud Deg° Min’ Sec,Sec“ kujul (WGS 84 kujul DD:MM:SS,SS.). Punktid on antud elektrooniliselt arvutisse laadimiseks AINULT Ozi ja Garmin formaadis (*.wpt ja *.gpx).
NB! korraldaja ei väljasta APSInfo formaadis rajalegendi.
6.5.1.1. Seiklejad peavad KP läbimise fikseerimiseks pildistama KP numbritahvlit. Kontrollfotol peab olema loetav KP number, üks meeskonnaliige ja seiklusmasin.
6.5.2. Kontrollfotode tegemiseks kasutatav tehnika.
• Meeskond peab kontrollfotode tegemiseks olema varustatud digitaalfotoaparaadiga mis peab võimaldama pildistamist erinevates ilmastikutingimustes ja tagama kõikide nõutavate kontrollfoto elementide selge nähtavuse kaadris.
• Pildistamisel võib kasutada ka nutitelefone aga oluline on kasutada orginaaltarkvara, kuna kolmanda osapoole tarkvara võib mõnel juhul salvestada fotod sobimatul kujul ja need arvesse ei lähe.
• Meeskond peab tagama võimaluse piltide ümberlaadimiseks fotoaparaadist kohtunike arvutisse -
s.t. andma kohtunike käsutusse vajalikud kaablid ja programmid, mis võimaldavad tema
fotoaparaadiga töötada enimlevinud operatsioonisüsteemides.
Kontrollfotode tegemise juhend.
• Digitaalfotoaparaadi mälukaart tuleb enne seiklust TÜHJENDADA! Soovituslik resolutsioon
piltide tegemiseks on 1600x1200 pikselit ~500KB (kuid mitte väiksem kui 1024x768 pikselit)
• Kohtunikele tuleb tuua mälukaart modifitseerimata piltidega st. pilte ei tohi enne kohtunikele
esitamist laadida arvutisse või muul moel modifitseerida, vastava kahtluse korral antud
fotot/fotosid ei arvestata.
• Fotoaparaadi kell võiks olla õige, seikluse ajal seda kindlasti muuta ei tohi!
• Enne KP st lahkumist tuleb foto kvaliteeti kontrollida ja vajadusel pildistada uuesti. Dubleeritud pildid probleemi ei tekita. On mõistlik ilmselge praak kohe ära kustutada, sellega hoitakse kokku kohtunike aega.
• Peale kohustusliku fotomaterjali loovutamist kohtunikele, hilisemad fotomaterjalid arvesse ei lähe.
• Mälukaardil tohivad olla vaid kontrollfotod!
Kontrollfotode sisu
• Arvestatud kontrollfotol või duubelfotol peab ühes kaadris ja tuvastatavalt näha olema Kontrollpunkti tähis koos selgelt loetava KP numbriga
6.5.3. Trassi märgistuse sihilik või tahtmatu rikkumine (näit. raja piirdelindi lõhkumine), varjamine ning muutmine on keelatud. Rajapiirdeid võib eriolukorras ringi tõsta vaid ja ainult vanemametnik, kes vajadusel määrab ka rajal tekkinud takistusest möödumise suuna. Samuti võib olla rajal kohti kus osutatakse korraldaja (ametnik või vanemametnik) poolset abi vintsimise, väljavedamise või vintsi ankru näol, et vähendada ummikute tekkeid rajal.

7. Sõit rajal

7.1. Trassil on maksimaalne lubatud sõidukiirus kuni 70km/h. Piirangu rikkumisel seltskond eemaldatakse rajalt.
7.2. Sõidu ajal, kui teisi liiklejaid ei ole vahetus läheduses, võib vabalt kasutada kogu raja laiust. Otsekohe, kui raja sirgel osal on aeglasemalt liikuvale masinale järgi jõudnud kiiremini liikuv masin, peab eessõitja andma teed kiiremale, suundudes rajaservale.
7.3. Mitme masina üheaegsel liikumisel samal rajalõigul on trajektoori valiku eesõigus eessõitjal. Eessõitja eelisõigus kaob, kui talle järgnenud masin on jõudnud eessõitva masina kõrvale. Kõrvale jõudmise asendiks on eessõitva masina tagarataste ja tagasõitva masina esirataste jõudmine ühele sirgele. Kõrvuti sõitmisel nii sirgetel, kui kurvides peavad mõlemad juhid tagama kaasliiklejale võimaluse rajal püsimiseks, liikuda võib vaid rööpsetel trajektooridel.
7.4. Keelatud on sõiduvõtted, mis takistavad teisi liiklejaid. Nagu näiteks liialt varajased suunamuutused, tahtlik masinate kiilumine kurvi sise-või välisserva suunas ning muud kaasliiklejaid ohustavad sõiduvõtted. Süüdi olevat osalejat karistatakse tahtlikus määrusterikkumises. Korduv rikkumine (ka tahtmatu viga) võib kaasa tuua seltskonna eemaldamise rajalt (Tagatisraha ei tagastata).
7.5. Valede sõiduvõtete kasutamine. Valeks sõiduvõtteks loetakse seda, kui osaleja sõidab kurvi sellisel kiirusel, et tagajärjeks on ohuolukord. Samuti on vale sõiduvõte, kui osalejasooritab möödasõidu nõnda, et kaasliikleja on sunnitud kokkupõrke vältimiseks pidurdama. Keelatud on tagant otsasõit ja nii nimetatud rammimine küljelt.
7.6. Keelatud on möödumine liikuvast (sõitvast) kaasliiklejast, kui rajal on ohuolukord (avarii; liikumisvõimetu masin kohas, kus sellest möödumine on raskendatud või võimatu).
7.7. Kohtuniku nõuete ja/või märguannete täitmine on seiklejatele kohustuslik.
7.8. Abi liikumiseks on lubatud vaid teisteseiklejate poolt.
7.9. Vintsimine kasvavast puust/põõsast ilma puukaitsevööta on keelatud.
7.10. Vintsimine elektripostidest on keelatud. Rikkumisele järgneb seltskonna rajalt eemaldamine.
7.11. Sõitvas autos peavad olema kõikidel osalejatel turvavööd kinni.
7.12. Keelatud on masinate katvate keredetailide (kapott, uksed, luugid jne.) eemaldamine sõidu käigus.

8. Karistused

8.1. Karistused on ajalised või rahalised. Vastava otsuse võtab vajadusel vastu seikluse peakorraldaja ning otsus edasikaebamisele ei kuulu.
8.2. Osalejatel on keelatud sõita autol väljaspool auto salongi, kui auto liikumiskiirus ületab 5 km/h (rahulik jalakäija liikumiskiirus ).

9. Tulemused

9.1. Seikluse esialgsed tulemused avaldatakse Võistluskeskuses infotahvlil 60 min peale finiši sulgemist. Infotahvel asub mandaadi vahetus läheduses.
9.2. Tulemused arvestatakse eraldi seiklusklassides: TUR, TUR+ ja TUR ATV ning LAND ROVER
9.2.1. Võitjaks loetakseseltskond, kes on seiklusrajal läbinud suurima arvu kontrollpunkte, võrdse punktisumma korral eelistatakse vähima ajaga seltskonda. Peale finišeerimist tuleb seltskond Ajamõõtja juurde ning loovutab kontrollfotod.
9.2.2. Finiši asukoha muutmisest teavitatakse seiklusrajal viibivaid seltskondi SMS sõnumiga registreerimis ankeedis märgitud esimese juhi mobiiltelefoni numbrile, koheselt peale peakohtuniku otsust.
9.3. Katkestanuks loetakse seltskonnad:
9.3.1. kes pole tulnud finiši sulgemise ajaks loovutanud kontrollfotosid Ajamõõtjale.
10. Loodushoid
10.1. Seiklusel osalemise põhieelduseks on heatahtlik suhtumine loodusesse.
10.2. Vintsimine, kasutades kinnituspunktina puud, on lubatud ainult puukaitsevööga.
10.3. Keelatud on looduse reostamine mittelooduslike vedelikega (autokütus, õli jm.).
10.4. Liikumisellooduses tuleb jälgida, et ei tekitata kahjustusi puudele, keelatud on kasvavate, elus puude langetamine ja murdmine, väljaarvatud juhul, kui see tekitab otsest ohtu seltskonnaliikmete
elule või tervisele.
10.5. Mootorsae kasutamine on keelatud.

11. Teated ja muu

11.1. Ametlikud teadaanded ja muudatused Seiklusejuhendmaterjalis kajastuvad infotahvlil bülletäänil, lisakatse juhendis ja seiklejate briifingul selgitatul. Ametlikuks infoks loetakse ka kõik briifingul antud korraldused ja selgitused.
11.2.Võimalikest muudatustest informeeritakse seiklejaid vahetult enne starti. Kui muudatused tulevad ilmsiks seikluse käigus, on seiklejate teavitamiseks õigust ainult Peakorraldajal ja Mandaadil.
11.3. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab
seikluse peakorraldaja.
11.4. Loodusele tekitatud kahjud, kuuluvad hüvitamisele kahju tekitanud seltskonnapoolt peale vastava hindamisakti koostamist ja keskkonnaeksperdi poolt kinnitamist.
11.5. Rajale lootusetult kinnijäänud või tehnilistel põhjustel mitteliikuvate autode äratoomise garanteerib korraldaja kolme päeva jooksul peale ürituse lõpetamist meeskonna kulul.
11.6. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi ürituse toimumise ajas ja kohas, ajakavas ja käigus.
11.7. Korraldajal on õigus eemaldada ürituselt käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebaviisakalt käituvad osalejad.
12.Osalejatele vajalik varustus:
12.1 Hea tuju ja huumorimeel, ilmastikule kohane riietus ja veekindlad jalatsid, digitaalfotokaamera või nutitelefon, GPS või digitaalkaardiga varustatud süle-või tahvelarvuti, paber ja kirjutusvahend, pukseerimisköis, labidas.
12.2. Kasulik varustus ( juhuks kui rajalt ekiste): (käsi)vints ja puukaitsevöö, kõrged kummikud, 24 h toidupakk ja joogivesi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15345
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

PostitusPostitas Landy » N Nov 12, 2015 9:45 pm

SUUR LAND ROVER-ITE SÜGISEIKLUS 2015 - JUHEND

BÜLLETÄÄN nr. 1



Käesolevaga muudetakse võistluse ajakava ja määratakse juhendis seikluse programmile uus sõnastus.


21. november 2015,
07:30 –toimub seiklejate registreerimine Võistluskeskuses
10:30 –toimub seiklejate briifing Võistluskeskuses
11:00 –stardib esimene seltskond
19:00 – avatakse finiš ja hakatakse vastu võtma kontrollfotosid

Korraldajad

=============

Selgituseks.
Kes ei soovi või ei jäksa kogu üritust (16h) kaasa teha ning kibelevad koju, siis saavad nad hakata finišeeruma juba 8 tundi peale starti.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15345
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

PostitusPostitas Landy » E Nov 16, 2015 9:14 pm

TÄHELEPANU-TÄHELEPANU!

Parimale Land Roveriga seiklejale on auhinnaks vinge akutrell. Teiste osalejate vahel loositakse välja autokeemiat!

Ootame teil laupäeval metsa seiklema!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 728
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

PostitusPostitas holari » T Nov 17, 2015 8:15 pm

Tere.

Kuna plaanis asjast osa võtta, tekkisid mõned küsimused.
Kuna kaugelt tulla, siis mis kellast peb kohal olema? Kas jõuame registreerimise protsessi teha, kui kohale jõuame umbes 9.30?
Peaks jõudma, kuna 1 läheb ju esimene auto rajale.
Juhendis on, et kes kogu võistlust kaasa ei taha teha, siis võib varem lõpetada ja finis avatakse varem. Millest me ilma jääme, kui varem lõpetame ja ööd metsas ei veeda?
Kuna oleme seal ennemgi turisti sõitnud, siis see kül 16h ei võtnud vaid lõpetasime ka kuskil kl. 6-7.

Tervitades
H.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15345
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Land Roverite Sügisseiklus 2015 !

PostitusPostitas Landy » N Nov 19, 2015 10:05 am

holari kirjutas:Tere.

Kuna plaanis asjast osa võtta, tekkisid mõned küsimused.
Kuna kaugelt tulla, siis mis kellast peb kohal olema? Kas jõuame registreerimise protsessi teha, kui kohale jõuame umbes 9.30?
Peaks jõudma, kuna 1 läheb ju esimene auto rajale.
Juhendis on, et kes kogu võistlust kaasa ei taha teha, siis võib varem lõpetada ja finis avatakse varem. Millest me ilma jääme, kui varem lõpetame ja ööd metsas ei veeda?
Kuna oleme seal ennemgi turisti sõitnud, siis see kül 16h ei võtnud vaid lõpetasime ka kuskil kl. 6-7.

Tervitades
H.

1. Registreerimien avatakse 7:30 selle pärast, et ilmselt on taas tulemas suur hulk turiste (eelmine võistlus 70 autot) ning registreerimine võtab aega. Viiamsele minutrile ei tasu jätta.
2.Kell 19:00 avatakse finish neile kes ei soovi võtta ära maksimaalset kogust kontrollpunkete.
3.Varem finisheerides peaauhinnale ilmselt kandideerida ei õnnestu. Loosis osalemisest ilma ei jää, kui oled kontrollfotod esitanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"

Mine “Land Rover”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline