1. leht 1-st

Küsimused Range Rover classicu kohta

Postitatud: N Juul 16, 2015 1:38 pm
Postitas Feig
terv,

Plaanis osta omale RR classic ja sellega seoses on järgmised küsimused:

1) Milline mootor on kõige töö kindlam kas 3.5, 3.9 või 4.2 ? (nii palju olen aru saanud et diislit pole mõtet vist vaadata) Ja palju sellistel mootoritel see reaalne kütuse kulu ka tuleb?
2) Mida kere juures jälgida, kas on mingid kindlad kohad mis kipuvad mädad olema?
3) ja kas on tehnika poole pealt nõrku kohti mida peaks ka silmas pidama?

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

Postitatud: N Juul 16, 2015 11:26 pm
Postitas Landy
Feig kirjutas:terv,

Plaanis osta omale RR classic ja sellega seoses on järgmised küsimused:

1) Milline mootor on kõige töö kindlam kas 3.5, 3.9 või 4.2 ? (nii palju olen aru saanud et diislit pole mõtet vist vaadata) Ja palju sellistel mootoritel see reaalne kütuse kulu ka tuleb?
2) Mida kere juures jälgida, kas on mingid kindlad kohad mis kipuvad mädad olema?
3) ja kas on tehnika poole pealt nõrku kohti mida peaks ka silmas pidama?
1. Kõiks sõltub sellest kui paks on su rahakott ja milline on auto soetamise eesmärk. Kui käia pühapäevitsi kuni 100km poostemas, siis bensukas ( ja 3,9 ning üles).
Mootorite kohta info: http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=115
Kui plaansi autot aga kasutada, siis 200Tdi või 300Tdi mootoriga isend. Hoia heaga VM-i paadimootoriga mudelitest eemale! Kui soovid mugavat, kõrge turuväärtusega masinata, siis soovoitan otsida 300Tdi ja "soft dash" mudelit. Saad saatjaks hulga kadedid Roveri omanike pilke.

2.Tagumine ülemine luuk !!!, seejärel esimesed koopad, siis tagaluugi alumine osa, siis tagaosa põhi, jne.

3.Kõik sõltub millise RRC modifikatsiooni valid. Tehnika on väga palju tootmises oleku aja ( 1970-1996) muutunud.

Halvas seisuksorras RRC taastamine on kallis ja vägagi töömahukas protsess. Seepärast soovitan kohe väga korralik või vähemasti heas seisus masin osta.
Üsna hea pakkumine: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=58716 Tegu on Imedepõllult pärist masinaga, kuhu hulga raha ja hinghe uue oamniku poolt sisse pandud. Varustus on rikkalik.


Rohekm infot: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=29

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

Postitatud: P Juul 19, 2015 8:54 pm
Postitas Feig
Paar küsimust veel. Et palju näiteks sellel 3.9 realne kütuse kulu ka on. Siis et kas vaadata manuaal kastiga või automaadiga isend ? Ja kuidas muidu töökindlus ka on. Mul eelmine auto oli LC hj60 kas töö kindluse poole pealt sarnane masin ? Kas kahe ukselist mudelit annab ka leida või need väga haruldased ning kuidas on varuosade kättesaadavuse ja hinnaga seis.

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

Postitatud: P Juul 19, 2015 10:57 pm
Postitas Landy
Feig kirjutas:Paar küsimust veel. Et palju näiteks sellel 3.9 realne kütuse kulu ka on. Siis et kas vaadata manuaal kastiga või automaadiga isend ? Ja kuidas muidu töökindlus ka on. Mul eelmine auto oli LC hj60 kas töö kindluse poole pealt sarnane masin ? Kas kahe ukselist mudelit annab ka leida või need väga haruldased ning kuidas on varuosade kättesaadavuse ja hinnaga seis.
Kütusekulu jääb keskmislet 20L/100 km kanati, kuid poel probleem ka 25L/100km är kulutada. Sams on kuuldud ulemjutte ka 15L/100 km kohta.
Korraliku kaheukselise leiad vaid Lõuna- Euroopast peale pikka otsingut ning kasutataud varuosade saadavus/leitavus on sõltuv tootmisaasast. Meil Imedepõllul pole ühtegi uue oata keheukslist juppideks. Neljaukselistega ühildvuavdi detaile veel jagub.
Uute varuosade saadavus on nirmaalne: http://www.landroverclub.ee/foorum/index.php?c=10

Vastupidavaus - laguneb nagu kõik Land Roverid, kuid veermiku ja jõuülekande osad on mõistliku hinnaga.

Lisaküsimuste puhul võid mulle julgelt helistada.

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

Postitatud: P Juul 19, 2015 11:28 pm
Postitas Kult
Kindlasti automaat kui on v8 ja töökindlus ka ok. Alla 20l/100km pole mõtet loota, maanteel vast saab. Mul gaasiga läks 25-30 keskmiselt linnas