Küsimused Range Rover classicu kohta

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Feig
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: P Nov 01, 2009 4:59 pm

Küsimused Range Rover classicu kohta

PostitusPostitas Feig » N Juul 16, 2015 1:38 pm

terv,

Plaanis osta omale RR classic ja sellega seoses on järgmised küsimused:

1) Milline mootor on kõige töö kindlam kas 3.5, 3.9 või 4.2 ? (nii palju olen aru saanud et diislit pole mõtet vist vaadata) Ja palju sellistel mootoritel see reaalne kütuse kulu ka tuleb?
2) Mida kere juures jälgida, kas on mingid kindlad kohad mis kipuvad mädad olema?
3) ja kas on tehnika poole pealt nõrku kohti mida peaks ka silmas pidama?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15492
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

PostitusPostitas Landy » N Juul 16, 2015 11:26 pm

Feig kirjutas:terv,

Plaanis osta omale RR classic ja sellega seoses on järgmised küsimused:

1) Milline mootor on kõige töö kindlam kas 3.5, 3.9 või 4.2 ? (nii palju olen aru saanud et diislit pole mõtet vist vaadata) Ja palju sellistel mootoritel see reaalne kütuse kulu ka tuleb?
2) Mida kere juures jälgida, kas on mingid kindlad kohad mis kipuvad mädad olema?
3) ja kas on tehnika poole pealt nõrku kohti mida peaks ka silmas pidama?


1. Kõiks sõltub sellest kui paks on su rahakott ja milline on auto soetamise eesmärk. Kui käia pühapäevitsi kuni 100km poostemas, siis bensukas ( ja 3,9 ning üles).
Mootorite kohta info: http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=115
Kui plaansi autot aga kasutada, siis 200Tdi või 300Tdi mootoriga isend. Hoia heaga VM-i paadimootoriga mudelitest eemale! Kui soovid mugavat, kõrge turuväärtusega masinata, siis soovoitan otsida 300Tdi ja "soft dash" mudelit. Saad saatjaks hulga kadedid Roveri omanike pilke.

2.Tagumine ülemine luuk !!!, seejärel esimesed koopad, siis tagaluugi alumine osa, siis tagaosa põhi, jne.

3.Kõik sõltub millise RRC modifikatsiooni valid. Tehnika on väga palju tootmises oleku aja ( 1970-1996) muutunud.

Halvas seisuksorras RRC taastamine on kallis ja vägagi töömahukas protsess. Seepärast soovitan kohe väga korralik või vähemasti heas seisus masin osta.
Üsna hea pakkumine: viewtopic.php?f=55&t=58716 Tegu on Imedepõllult pärist masinaga, kuhu hulga raha ja hinghe uue oamniku poolt sisse pandud. Varustus on rikkalik.


Rohekm infot: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=29
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Feig
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: P Nov 01, 2009 4:59 pm

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

PostitusPostitas Feig » P Juul 19, 2015 8:54 pm

Paar küsimust veel. Et palju näiteks sellel 3.9 realne kütuse kulu ka on. Siis et kas vaadata manuaal kastiga või automaadiga isend ? Ja kuidas muidu töökindlus ka on. Mul eelmine auto oli LC hj60 kas töö kindluse poole pealt sarnane masin ? Kas kahe ukselist mudelit annab ka leida või need väga haruldased ning kuidas on varuosade kättesaadavuse ja hinnaga seis.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15492
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

PostitusPostitas Landy » P Juul 19, 2015 10:57 pm

Feig kirjutas:Paar küsimust veel. Et palju näiteks sellel 3.9 realne kütuse kulu ka on. Siis et kas vaadata manuaal kastiga või automaadiga isend ? Ja kuidas muidu töökindlus ka on. Mul eelmine auto oli LC hj60 kas töö kindluse poole pealt sarnane masin ? Kas kahe ukselist mudelit annab ka leida või need väga haruldased ning kuidas on varuosade kättesaadavuse ja hinnaga seis.

Kütusekulu jääb keskmislet 20L/100 km kanati, kuid poel probleem ka 25L/100km är kulutada. Sams on kuuldud ulemjutte ka 15L/100 km kohta.
Korraliku kaheukselise leiad vaid Lõuna- Euroopast peale pikka otsingut ning kasutataud varuosade saadavus/leitavus on sõltuv tootmisaasast. Meil Imedepõllul pole ühtegi uue oata keheukslist juppideks. Neljaukselistega ühildvuavdi detaile veel jagub.
Uute varuosade saadavus on nirmaalne: http://www.landroverclub.ee/foorum/index.php?c=10

Vastupidavaus - laguneb nagu kõik Land Roverid, kuid veermiku ja jõuülekande osad on mõistliku hinnaga.

Lisaküsimuste puhul võid mulle julgelt helistada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Kult
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 151
Liitunud: E Dets 10, 2012 7:42 pm
Asukoht: Roela

Re: Küsimused Range Rover classicu kohta

PostitusPostitas Kult » P Juul 19, 2015 11:28 pm

Kindlasti automaat kui on v8 ja töökindlus ka ok. Alla 20l/100km pole mõtet loota, maanteel vast saab. Mul gaasiga läks 25-30 keskmiselt linnas
Disco 200tdi
5I65692

Mine “Land Rover”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline