Tere gurud, avaldage arvamust Disco 97-98 aasta 2 erineva mootori versiooni vahel.
1. kütusekulu
2. võimekus metsas softroadida
3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.
4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla
Ka kõik muu võrdlev info teretulnud.
Kui midagi mõistlikku öelda ei ole siis näpud klaverist eemale!
Disco 97-98 V8 vs 300tdi
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Disco 97-98 V8 vs 300tdi
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Veidi asjalike viiteid:
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
Kütususekulu ja muu tehniline jutt:
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ical.shtml
Veel asjaliku juttu:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... covery.htm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... _compo.htm
Veidi mootoritest:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... etrain.htm
Veidi üldharivat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover ... y_Series_I
Võrdlus Disco ja Disco II
http://www.roverworld.com/schede_tecnic ... Dimensions
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
Kütususekulu ja muu tehniline jutt:
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ical.shtml
Veel asjaliku juttu:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... covery.htm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... _compo.htm
Veidi mootoritest:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... etrain.htm
Veidi üldharivat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover ... y_Series_I
Võrdlus Disco ja Disco II
http://www.roverworld.com/schede_tecnic ... Dimensions
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
näited elust enesest. '93 (vist) disco1, 3.5v8, 33x12.5 rehviga.
1. kütusekulu
hetkel ca 20L tunnis - ilmselt annaks parandada kuskil 14-16L kanti.
maanteel vist võtab vähem ka. ei ole ammu sõitnud. suvel trassi peal UAZ-käruga ja selle peal 1T segukotiga võttis paar liitrit alla 20 küll.
2. võimekus metsas softroadida
võimekus eksisteerib. v8 aitab kõvasti kaasa. soovitan originaalstanged kiiresti minema visata ja midagi rauast asemele panna.
3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.
olemas. v8-ga probleeme ei ole. kuigi rohkem jõudu võiks alati olla. käruga ka probleeme ei ole veel täheldanud - alati on järele tulnud. ca 1-1.3T liiva või muud kola UAZ-i käru peal on suhteliselt tavaline sõit minu auto jaoks.
4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla
ei ole veel ette tulnud. siiamaani käib küll ..
1. kütusekulu
hetkel ca 20L tunnis - ilmselt annaks parandada kuskil 14-16L kanti.
maanteel vist võtab vähem ka. ei ole ammu sõitnud. suvel trassi peal UAZ-käruga ja selle peal 1T segukotiga võttis paar liitrit alla 20 küll.
2. võimekus metsas softroadida
võimekus eksisteerib. v8 aitab kõvasti kaasa. soovitan originaalstanged kiiresti minema visata ja midagi rauast asemele panna.
3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.
olemas. v8-ga probleeme ei ole. kuigi rohkem jõudu võiks alati olla. käruga ka probleeme ei ole veel täheldanud - alati on järele tulnud. ca 1-1.3T liiva või muud kola UAZ-i käru peal on suhteliselt tavaline sõit minu auto jaoks.
4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla
ei ole veel ette tulnud. siiamaani käib küll ..
300tdi, 110 defekas.
1. kütusekulu
v8
hetkel ca 20L tunnis - ilmselt annaks parandada kuskil 14-16L kanti.
maanteel vist võtab vähem ka. ei ole ammu sõitnud. suvel trassi peal UAZ-käruga ja selle peal 1T segukotiga võttis paar liitrit alla 20 küll.
300tdi
kulu per tund ei oska hinnata, per km n6ks alla 10. Stock masin, peamiselt maantees6it. 2.1t tyhimassi kohta imo p2ris hea.
2. võimekus metsas softroadida
V8
võimekus eksisteerib. v8 aitab kõvasti kaasa. soovitan originaalstanged kiiresti minema visata ja midagi rauast asemele panna.
300tdi
defekas 110, "pea valutab, ei kommentaari." Aga see ei ole seotud mootoriga.
3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.
V8
olemas. v8-ga probleeme ei ole. kuigi rohkem jõudu võiks alati olla. käruga ka probleeme ei ole veel täheldanud - alati on järele tulnud. ca 1-1.3T liiva või muud kola UAZ-i käru peal on suhteliselt tavaline sõit minu auto jaoks.
300tdi
v2ga rasket k2ru ei ole vedanud, tonni ehk maksimum. Ei saa suurt midagi aru, diisel liigub imo ikka yhtemoodi. -Ei ole vormel, aga yldiselt ootasin enne auto ostmist oluliselt hullemat (sest viimati ma vist istusin diisel roveri pardal hrzi 90' peal ;), 300tdi ysna tublisti krudib edasi.
4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla
v8
ei ole veel ette tulnud. siiamaani käib küll :)
300tdi
veel ei ole katki l2ind..
veits OT, aga hirmsasti tahan jagada:
h2iriv syndmus leidis hiljuti aset - salongi hakati sooja puhuma! :) Ilmselt p6hjustas selle termostaadi vahetus (vana l6ppes 2kitselt t2iesti, temp kukkus poole s6idu peal kolks nulli). Ilmselt a) vana termostaat oli juba ammu poolpidune (kuigi mootori temp andur n2itas, et mootor on ilusti soe) b) uus termostaat on paar kraadi kuumem. (andur n2itab ysna sama tempi, v6ibolla imev2he rohkem). Ilmselt sellest paarist kraadist aitab, et defekas soojaks saada.
daff.
1. kütusekulu
v8
hetkel ca 20L tunnis - ilmselt annaks parandada kuskil 14-16L kanti.
maanteel vist võtab vähem ka. ei ole ammu sõitnud. suvel trassi peal UAZ-käruga ja selle peal 1T segukotiga võttis paar liitrit alla 20 küll.
300tdi
kulu per tund ei oska hinnata, per km n6ks alla 10. Stock masin, peamiselt maantees6it. 2.1t tyhimassi kohta imo p2ris hea.
2. võimekus metsas softroadida
V8
võimekus eksisteerib. v8 aitab kõvasti kaasa. soovitan originaalstanged kiiresti minema visata ja midagi rauast asemele panna.
300tdi
defekas 110, "pea valutab, ei kommentaari." Aga see ei ole seotud mootoriga.
3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.
V8
olemas. v8-ga probleeme ei ole. kuigi rohkem jõudu võiks alati olla. käruga ka probleeme ei ole veel täheldanud - alati on järele tulnud. ca 1-1.3T liiva või muud kola UAZ-i käru peal on suhteliselt tavaline sõit minu auto jaoks.
300tdi
v2ga rasket k2ru ei ole vedanud, tonni ehk maksimum. Ei saa suurt midagi aru, diisel liigub imo ikka yhtemoodi. -Ei ole vormel, aga yldiselt ootasin enne auto ostmist oluliselt hullemat (sest viimati ma vist istusin diisel roveri pardal hrzi 90' peal ;), 300tdi ysna tublisti krudib edasi.
4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla
v8
ei ole veel ette tulnud. siiamaani käib küll :)
300tdi
veel ei ole katki l2ind..
veits OT, aga hirmsasti tahan jagada:
h2iriv syndmus leidis hiljuti aset - salongi hakati sooja puhuma! :) Ilmselt p6hjustas selle termostaadi vahetus (vana l6ppes 2kitselt t2iesti, temp kukkus poole s6idu peal kolks nulli). Ilmselt a) vana termostaat oli juba ammu poolpidune (kuigi mootori temp andur n2itas, et mootor on ilusti soe) b) uus termostaat on paar kraadi kuumem. (andur n2itab ysna sama tempi, v6ibolla imev2he rohkem). Ilmselt sellest paarist kraadist aitab, et defekas soojaks saada.
daff.