Disco 97-98 V8 vs 300tdi

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Disco 97-98 V8 vs 300tdi

Postitus Postitas Valge Hiir »

Tere gurud, avaldage arvamust Disco 97-98 aasta 2 erineva mootori versiooni vahel.

1. kütusekulu
2. võimekus metsas softroadida
3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.
4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla

Ka kõik muu võrdlev info teretulnud.

Kui midagi mõistlikku öelda ei ole siis näpud klaverist eemale!
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
hrz
wanker
Postitusi: 28
Liitunud: T Okt 11, 2005 9:41 am
Asukoht: mets

Postitus Postitas hrz »

näited elust enesest. '93 (vist) disco1, 3.5v8, 33x12.5 rehviga.

1. kütusekulu
hetkel ca 20L tunnis - ilmselt annaks parandada kuskil 14-16L kanti.
maanteel vist võtab vähem ka. ei ole ammu sõitnud. suvel trassi peal UAZ-käruga ja selle peal 1T segukotiga võttis paar liitrit alla 20 küll.

2. võimekus metsas softroadida

võimekus eksisteerib. v8 aitab kõvasti kaasa. soovitan originaalstanged kiiresti minema visata ja midagi rauast asemele panna.

3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.

olemas. v8-ga probleeme ei ole. kuigi rohkem jõudu võiks alati olla. käruga ka probleeme ei ole veel täheldanud - alati on järele tulnud. ca 1-1.3T liiva või muud kola UAZ-i käru peal on suhteliselt tavaline sõit minu auto jaoks.

4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla

ei ole veel ette tulnud. siiamaani käib küll :) ..
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

300tdi, 110 defekas.

1. kütusekulu
v8
hetkel ca 20L tunnis - ilmselt annaks parandada kuskil 14-16L kanti.
maanteel vist võtab vähem ka. ei ole ammu sõitnud. suvel trassi peal UAZ-käruga ja selle peal 1T segukotiga võttis paar liitrit alla 20 küll.

300tdi
kulu per tund ei oska hinnata, per km n6ks alla 10. Stock masin, peamiselt maantees6it. 2.1t tyhimassi kohta imo p2ris hea.


2. võimekus metsas softroadida
V8
võimekus eksisteerib. v8 aitab kõvasti kaasa. soovitan originaalstanged kiiresti minema visata ja midagi rauast asemele panna.

300tdi
defekas 110, "pea valutab, ei kommentaari." Aga see ei ole seotud mootoriga.

3. võimekus teedel liigelda - kiirendus, möödasõidud, käru vedamine jne.

V8
olemas. v8-ga probleeme ei ole. kuigi rohkem jõudu võiks alati olla. käruga ka probleeme ei ole veel täheldanud - alati on järele tulnud. ca 1-1.3T liiva või muud kola UAZ-i käru peal on suhteliselt tavaline sõit minu auto jaoks.

300tdi
v2ga rasket k2ru ei ole vedanud, tonni ehk maksimum. Ei saa suurt midagi aru, diisel liigub imo ikka yhtemoodi. -Ei ole vormel, aga yldiselt ootasin enne auto ostmist oluliselt hullemat (sest viimati ma vist istusin diisel roveri pardal hrzi 90' peal ;), 300tdi ysna tublisti krudib edasi.

4. mootori kapriisid mis võivad ette tulla

v8
ei ole veel ette tulnud. siiamaani käib küll :)

300tdi
veel ei ole katki l2ind..
veits OT, aga hirmsasti tahan jagada:
h2iriv syndmus leidis hiljuti aset - salongi hakati sooja puhuma! :) Ilmselt p6hjustas selle termostaadi vahetus (vana l6ppes 2kitselt t2iesti, temp kukkus poole s6idu peal kolks nulli). Ilmselt a) vana termostaat oli juba ammu poolpidune (kuigi mootori temp andur n2itas, et mootor on ilusti soe) b) uus termostaat on paar kraadi kuumem. (andur n2itab ysna sama tempi, v6ibolla imev2he rohkem). Ilmselt sellest paarist kraadist aitab, et defekas soojaks saada.

daff.
Vasta

Mine “Land Rover”