1. leht 1-st

Defenderil käivitumisprobleemid.

Postitatud: T Mai 21, 2013 6:24 pm
Postitas meli666
Mure Defender TD5 mootoriga-90KW. Käivitub kaootiliselt. Vahel ei lähe hommikul käima, vahel ei käivitu pärast natukeseks seismajätmist töösooja mootoriga. Mõnikord ei ole mitmeid päevi probleeme.
Omanik kahtlustab õhu sisseimemist kütusesüsteemi. Vaatasin, filtripoti küljes sellised plastikliited, kust võiks õhk sisse minna. Teisel pool keegi selle plastjublaka juba minema visanud ja otse vooliku otsa pannud.
http://fotoalbum.ee/photos/meli666/102559939/
Veel võiks õhk sisse lekkida paagi juurest. Seal neli voolikut, mis paagist välja tulevad. Need ka selliste plastliidetega kinni. Oskab öelda keegi üldse nende nelja toru tähendust?
http://fotoalbum.ee/photos/meli666/102559931/
Veel leidsin kere alt tagasilla juurest mingi elektriklapi. Üks klapi toru ots on pandud kütusetoru vahele kolmikuga. Teine suundub kuskile ettepoole. Mis selle klapi ülesanne on?
http://fotoalbum.ee/photos/meli666/102559951/
Oskab keegi öelda, kas teoreetiliselt üldse need käivitumismured saavad õhust üldse olla?
Samas võib ju mingit näiteks immoviga ka kahtlustada. Kas see spidomeetri juures vilkuv punane tuli ongi immo oma? Kui ei käivitu, kas saab millestki näha ka näiteks, et immos viga.
Käimise ajal põleb armatuuris ka kollane TC märgutuli, ümberringi katkendlik ringjoon. Mida see tähendab?

Re: Defenderil käivitumisprobleemid.

Postitatud: T Mai 21, 2013 9:05 pm
Postitas Jaan.L
td5 kütusesüsteem on selline
Pilt

Näeb välja nagu webasto pump
Pilt

Re: Defenderil käivitumisprobleemid.

Postitatud: T Mai 21, 2013 11:21 pm
Postitas Landy
Suure tõenäosusega võib seda uitviga otsida ka tradistsiooniliste kohast e. pihustite vigasest juhtmestikust.

Re: Defenderil käivitumisprobleemid.

Postitatud: N Juul 11, 2013 7:58 pm
Postitas KeegiVeel
Lõhnab pigem jah el.-jama järgi... Kui õhk saab kusagilt vahele, siis seda võib mõjutada ilm (materjalide paisumine ja kahanemine), aga kui masin jamab ja samas ei jama ka, siis pigem vaata juhtmed üle.