Td5 katkub kõikidel pööretel

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa
Kontakt:

Td5 katkub kõikidel pööretel

PostitusPostitas Homeless Hawk » N Mär 21, 2013 9:20 pm

Õhtust, lugupeetavad!
Nagu paljudel varasematelgi kordadel, vajan taas teie häid nõuandeid.
Probleemiks sel korral Td5'e käitumine mis võiks sobida Moskvitshile porilombis - ebakorrapärased vahelejätud mootori töös. Tänaseks on vahetatud kõik võimalikud filtrid, puhastatud paaki ja kütusepumpa (selle sõelte vahel leidus materjali tõepoolest), EGR on pimedaks pistetud ja vahetatud on ka pihustite juhtmestik. Peale kõiki kirjeldatud toiminguid on jäänud veel vaid uskumatult lollid ideed mida siinkohal isegi piinlik kirjeldada... kuid masin katkub sõites ikka endiselt. Kui kellelgi teist on olnud kokkupuuteid sarnase nähtusega, siis oleksin teie kogemustest kuuldes iseäranis tänulik!
Lahedat kevadet kõikidele!
Everything You Can Think Of Is True
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2324
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Td5 katkub kõikidel pööretel

PostitusPostitas helar » N Mär 21, 2013 10:20 pm

Uskumatute lollide ideede kohta tavatsen öelda ,et autonduses on KÕIK võimalik. Aga see selleks.

Testriga on sul süsteem ilmselt läbi joostud?
-Kas mootoriõli tase on tõusnud?
-Karteri surve normaalne ?

Kui sel loomal paagisisene etteande pump saba annab on kiirendus olematu( üle 80kmh eriti ei lähe). Kui aga sõites vahest etteande pump töötab-ei tööta siis võib viga ka seal olla.
Y61
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2233
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Td5 katkub kõikidel pööretel

PostitusPostitas Praks1 » N Mär 21, 2013 10:39 pm

Neil pidi mootori aju mööda juhtmeid õli täis jooksma,ei tea kuidas see mõjub,eks targemad oskavad rääkida,äkki sealt mingi viga.
Ise väldin neid masinaid,õnneks pole enam tuttavatel neid :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1725
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Td5 katkub kõikidel pööretel

PostitusPostitas tyyp07 » N Mär 21, 2013 10:43 pm

Praks1 kirjutas:Neil pidi mootori aju mööda juhtmeid õli täis jooksma,ei tea kuidas see mõjub,eks targemad oskavad rääkida,äkki sealt mingi viga.
Ise väldin neid masinaid,õnneks pole enam tuttavatel neid :D


Selles sul õigus. Vaja oleks pihustite juhtmed välja vahetada ja aju kuskile nõrguma panna. Mingid mehev väidetavalt pool teeklaasi õli sealt välja lasknud...
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
Land Rover Defender 110, 2000
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa
Kontakt:

Re: Td5 katkub kõikidel pööretel

PostitusPostitas Homeless Hawk » R Mär 22, 2013 12:20 pm

Tänan kõiki kaasa elamast!
Aju on nüüd pestud-kuivatatud. Põhiline kogus õli pritsis näkku siiski vaid pistikute vahelt. Paraku on tulemus endine - käivitub ilusasti, tühikäik on OK kuid veab endiselt rabedalt. Muide, kiirendab (pedaal vastu põrandat) enam-vähem, ehkki ka kiirendusel on tunda tühje hetki. Lõppkiiruse saavutamist viitsisin oodata 120 km/h'ni.
Kas on kellelgi äkki arvata midagi mu plaanide kohta tshekkida kütuse rõhku ja gaasipedaali andurit?
Kuigi sümptom on sarnane "nälgivale" mootorile, julgen õhu kütuses siiski välistada, sest -20 kraadigagi käivitus normaalselt isegi ilma küünlata.
Tänud jällegi!
Everything You Can Think Of Is True
autovelg
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: N Okt 21, 2010 6:32 pm

Re: Td5 katkub kõikidel pööretel

PostitusPostitas autovelg » E Mär 25, 2013 8:26 pm

1.mina kiskusin oma autol kati vahelt ära...oli teine traadid seest puntrasse löönud.Enne seda aga lasin kõik sellised jõnksutamist ehk inglise keeles (kangarooing) tekitavad probleemid üle.

2.http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=42788


Selline õli pidi suht lihtsalt mööda ECU juhet üles panema.Võtad katkud maha klapikaane ja vahetad ära.Aju jätta paariks päevaks tilkuma et õli sealt välja pääseb.See pidi suht lihtsa vaevaga mõistuse saasi keerama,kehvemal juhul kärssab maha.

3.Mina viskasin oma EGR-i minema väljast autol oluliselt parem värsket võtta.asendasin selle EGR blanking kitiga


http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Lan ... 2719955%26


odavam võimalus midagi sellist

http://www.landyzone.co.uk/lz/f68/fitti ... 71377.html


4.vaata kas turbo wastegate avaneb normaalselt või kas üldse liigub
http://youtube.com/watch?v=FyZ4zXPZOf8
ja seda liigutav solenoid klapp http://www.discovery2.co.uk/faults/wast ... e_mod3.jpg


5.vaata kas kütuse regulaator kütet sul tuulde ei lase
http://i181.photobucket.com/albums/x245 ... 88/TD5.jpg


Need oleks nagu esimesed probleemid ja täiustused mis mina tegin




postitan siis siia sama mis LR-i foorumisse

Mine “Land Rover”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline