Land Rover Discovery TDI
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Land Rover Discovery TDI
Nyydseks läbitud sellega yle 3tuh. kilomeetri. Enamus asfaldil,kiirteedel.Minuarust ei sobi see auto asfaldile. Lund ka veel krt. ei ole.
Kiirusel yle 110 suureneb ka kytusekulu oluliselt, kui isegi sinna 10-12 kanti. Kas see normaalne? Lagunenud ka veel t6esti midagi ei ole. Tundub töökindel loom. Kiirendus on aeglane aga madalal pöördel on j6udu piisavalt. Proovisin, ja kiirusel 30km/h 5nda käiguga hakkab vaikselt edasi ronima.Tyhikäigupööretelt siis Mootor välja ei sure. Käru peal v6ib yksk6ik kui palju olla ,ikkagi ronib.
Kiirusel yle 110 suureneb ka kytusekulu oluliselt, kui isegi sinna 10-12 kanti. Kas see normaalne? Lagunenud ka veel t6esti midagi ei ole. Tundub töökindel loom. Kiirendus on aeglane aga madalal pöördel on j6udu piisavalt. Proovisin, ja kiirusel 30km/h 5nda käiguga hakkab vaikselt edasi ronima.Tyhikäigupööretelt siis Mootor välja ei sure. Käru peal v6ib yksk6ik kui palju olla ,ikkagi ronib.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Land Rover Discovery TDI
Nende vande Tdi seeria mootorite võtmesõna ongi nn" toores" põhja vääne. Asi, miilest mina väga lugu pean. Sellist mõnusat "tikusmise" võimalust kahjuks uute mootorite juurest ei leia.
Kihutamiseks on teised autod.
Kihutamiseks on teised autod.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Land Rover Discovery TDI
Kas v6ib olla uimasuse p6hjuseks katalysaatori ummistumine, peaks sellisel see olema yldse? Kuidagi imelik on, ronib hästi, j6upuudust ei ole.Samuti teravust. Isegi lumel on kuidagi raske rattaid kerima saada.Tyhikäigul t6usevad pöörded normaalselt,äkki lämbub?
Nyyd siis lumi ka maas ja hea lumeteedel keskdifri lukuga s6ita. Hommikul kulus 1.5 tundi ennem kui 20 kraadise kylma pärast laudale tule alla sai.Kuna masin varustatud plokisoojendusega siis sai hiljem ka tanklast el.yhenduse jaoks vastav kaabel ostetud. Edaspidi ei tohiks probleemi olla.
Nyyd siis lumi ka maas ja hea lumeteedel keskdifri lukuga s6ita. Hommikul kulus 1.5 tundi ennem kui 20 kraadise kylma pärast laudale tule alla sai.Kuna masin varustatud plokisoojendusega siis sai hiljem ka tanklast el.yhenduse jaoks vastav kaabel ostetud. Edaspidi ei tohiks probleemi olla.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Land Rover Discovery TDI
Korraliku aku ja töökorras eelsüüteküünlatega peaks -20c juures naljalt käima minema. Isegi minu hõreda mootoriga vanake läks -30C juures isesisvalt käima.Lucifer kirjutas: Hommikul kulus 1.5 tundi ennem kui 20 kraadise kylma pärast laudale tule alla sai.Kuna masin varustatud plokisoojendusega siis sai hiljem ka tanklast el.yhenduse jaoks vastav kaabel ostetud. Edaspidi ei tohiks probleemi olla.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Land Rover Discovery TDI
Aku on seal suht uus ja kyynlad toimivad. Tundus nagu 6li oleks väga paks. Starterit andes vedas pikalt, aku n6rgenemist tunda ei olnud.Vedas aga aeglaselt. Kui el. startabi kasutasin siis kargas käima poolest pöördest. Tundus et ei tahtnud hästi kompressioonist yle lyya. Ega ma ei tea ka mis 6li seal sees on, pole uurinud. Starteririke ka ei ole. Jääb ainult aku, äkki jobud vale aku peale pannud.
Kui palju ampertunde originaalist tal olema peaks? Akukoht on kyll väike, lyhikese aku jaoks.
Oskad Landy ehk midagi kati kohta öelda?
Kui palju ampertunde originaalist tal olema peaks? Akukoht on kyll väike, lyhikese aku jaoks.
Oskad Landy ehk midagi kati kohta öelda?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Land Rover Discovery TDI
Mõnedes regioonides pandi kat auto alla. Saada mulle e-maili peale auto VIN-kood vaatame mida tehase andmebaas oskab öelda.Lucifer kirjutas: Oskad Landy ehk midagi kati kohta öelda?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Land Rover Discovery TDI
Pole varjata midagi.
vin SALLJGMF8WA764221
Tänud!
vin SALLJGMF8WA764221
Tänud!
Re: Land Rover Discovery TDI
kas selle nn. el. startabi ühendasid akuga? s.t. mõlemad otsad nii + kui -
või panid "-" otsa keresse või mootori külge ?
ehk on probleem massi juhtmes ?
või panid "-" otsa keresse või mootori külge ?
ehk on probleem massi juhtmes ?
Re: Land Rover Discovery TDI
Otse akule panin.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Land Rover Discovery TDI
Nende temperatuuride juures ei tohiks vähegi õlina kvalifitseeruv ollus küll käivitumist takistada... Miski juhtmeprobleem? Mõõda käivitamise ajal pinget aku klemmidel ja starteri klemmil - kui on oluline erinevus, kõrvalda see.Lucifer kirjutas:Aku on seal suht uus ja kyynlad toimivad. Tundus nagu 6li oleks väga paks. Starterit andes vedas pikalt, aku n6rgenemist tunda ei olnud.Vedas aga aeglaselt.
...
Kui lisavool asja parandab, on akuga (või ühendusega juhtmeklemmi ja aku klemmi vahel) kehvasti.
Õli hakkab takistama 20 pakasekraadist allpool
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Land Rover Discovery TDI
Täna -10 nega läks ilusti, nagu suvel. Kasutasin plokisoojendust
Milline aku originaalist olema peaks, äkki siiki vale aku peale pandud.Odavam variant aga mitte just k6ige 6igem.
Avastasin täna et tagumised gabariidituled ei p6le. Kui syyde sees siis p6levad, kui auto käib siis ei p6le.On seal mingi muu nipp ka v6i tuleks kohe syytelukku harutama hakata?
Milline aku originaalist olema peaks, äkki siiki vale aku peale pandud.Odavam variant aga mitte just k6ige 6igem.
Avastasin täna et tagumised gabariidituled ei p6le. Kui syyde sees siis p6levad, kui auto käib siis ei p6le.On seal mingi muu nipp ka v6i tuleks kohe syytelukku harutama hakata?
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Re: Land Rover Discovery TDI
-10 ga peaks käivituma isegi ilma eelsüüte küünlaid andmata. Starteri peaks ikka üle kontrollida laskma. Rattaid ringi saada on küll suhteliselt keeruline, märja savi, või jää peal suvekatega
Lucifer kirjutas:
Nyydseks läbitud sellega yle 3tuh. kilomeetri. Enamus asfaldil,kiirteedel.Minuarust ei sobi see auto asfaldile. Lund ka veel krt. ei ole.
Kiirusel yle 110 suureneb ka kytusekulu oluliselt, kui isegi sinna 10-12 kanti. Kas see normaalne? Lagunenud ka veel t6esti midagi ei ole. Tundub töökindel loom. Kiirendus on aeglane aga madalal pöördel on j6udu piisavalt. Proovisin, ja kiirusel 30km/h 5nda käiguga hakkab vaikselt edasi ronima.Tyhikäigupööretelt siis Mootor välja ei sure. Käru peal v6ib yksk6ik kui palju olla ,ikkagi ronib.
Pane tummisem rehv alla ja on täiesti tavaline kulu 10-12 vahel, ilma, et 110 sees oleks
Lucifer kirjutas:
Nyydseks läbitud sellega yle 3tuh. kilomeetri. Enamus asfaldil,kiirteedel.Minuarust ei sobi see auto asfaldile. Lund ka veel krt. ei ole.
Kiirusel yle 110 suureneb ka kytusekulu oluliselt, kui isegi sinna 10-12 kanti. Kas see normaalne? Lagunenud ka veel t6esti midagi ei ole. Tundub töökindel loom. Kiirendus on aeglane aga madalal pöördel on j6udu piisavalt. Proovisin, ja kiirusel 30km/h 5nda käiguga hakkab vaikselt edasi ronima.Tyhikäigupööretelt siis Mootor välja ei sure. Käru peal v6ib yksk6ik kui palju olla ,ikkagi ronib.
Pane tummisem rehv alla ja on täiesti tavaline kulu 10-12 vahel, ilma, et 110 sees oleks
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
Re: Land Rover Discovery TDI
Rein kirjutas:Pane tummisem rehv alla ja on täiesti tavaline kulu 10-12 vahel, ilma, et 110 sees oleks
Sellele loodus6nnetusele ei ole m6tet sinna midagi tummisemat alla panna
Milleks?
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Re: Land Rover Discovery TDI
Nu et ikka haakumist oleks, sõiduka mustriga rehv hetkega muda täis ja istudki rõõmsalt kinni. Tean mida kirjutan.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
Re: Land Rover Discovery TDI
Saan aru et tead mida räägid. Olude sunnil s6idan sellega maanteedel,kiirteedel. Kui teema läbi lugeda siis saaksid aru et see auto asub rootsis. Kui päris aus olla siis siin piirkonnas ei tea yhtegi kruusateedki. On aga mingid taluteed, sinna ju asja ei ole.Rein kirjutas:Nu et ikka haakumist oleks, sõiduka mustriga rehv hetkega muda täis ja istudki rõõmsalt kinni. Tean mida kirjutan.
Milleks maantee jaoks tummisemaid panna, et rool veel raskem oleks, myra veel suurem ja veel suurem kytusekulu?
Oskad ehk hoopis midagi tehnilistele kysimustele vastata?