mure Range Rover automaatkäigukastiga

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
kippari
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:36 pm
Asukoht: Alliku küla (Harjumaa) - linnalähedal maal

mure Range Rover automaatkäigukastiga

Postitus Postitas kippari »

hakkab jama peale )

täna hommikul istusin rõõmsalt masinasse ja panin käima - kõik ilus - isegi EAS i tulukesed olid kustus - kõik toimis. siis panen käigu Drivele kuid ei midagi ja niimoodi kõikide käigu asenditega armatuuri tuli kiri et "neturaalis vms." kui kangi käike pidi liigutada ja tagasi pargile lükkan siis teeb selline karina nagu hammasratas mingi kuskil ei lülituks ...

tegin mitu katset - uuesti autot käivitades jne. kuid ei midagi. hea et teine auto ka on - siis sain sellega tööle )

töölesõites tekkis mõte et kas peaksin äkki veidi (ca. 0,5m ) masinat liigutama ehk kuigi ülekanne ei ole päris õigesse asendisse mingil moel jõudnud ??
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3420
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Re: mure Range Rover automaatkäigukastiga

Postitus Postitas toilu »

Kas sa oled tln inimen, kui jah siis pöördu Landroveri pessa ... aadress ei tule meelde ... :(
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: mure Range Rover automaatkäigukastiga

Postitus Postitas LR90 »

toilu kirjutas:Kas sa oled tln inimen, kui jah siis pöördu Landroveri pessa ... aadress ei tule meelde ... :(
Paldiski mnt. 225 Tallinn
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Villis21
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mai 03, 2010 1:23 pm
Asukoht: Palamuse

Re: mure Range Rover automaatkäigukastiga

Postitus Postitas Villis21 »

samade sümtomitega oli mul selline juhus, et kasti küljes olev käigulüliti oli vett täis jooksnud ja mingid kontaktid olid pees.
sain ühe bmw kasti küljest lüliti, sealt seest sain uued kontaktid. lüliti kinnitused olid erinevad, aga sisud olid identsed.
kasti mark oli ZF 5HP18. peaks olema vähemalt 97a bmw pealt. mõnel vanemal mudelil oli lüliti salongis käigukangi all.
see selleks, ilmselt kui sul sama viga siis sa otsid parema lahenduse.
Vasta

Mine “Land Rover”