Kardaani ristid
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Homeless Hawk
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 27
- Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
- Asukoht: Ravila, Harjumaa
Kardaani ristid
Tere, austatud!
Kas leidub kedagi, kes oskaks anda nõu kuidas diagnoosida Defender'i kardaaniristide lõtku? Käsitsi sakutades viga ei leia. Võib-olla olen lihtsalt nõrga toidu pealt .
Mure ise selles, et käiguvahetusel pisutki hooletumalt siduriga ümber käies on tunda lööki. Kastid ja difrid tunduvad siiski korras olevat...
Ette tänades!
Kas leidub kedagi, kes oskaks anda nõu kuidas diagnoosida Defender'i kardaaniristide lõtku? Käsitsi sakutades viga ei leia. Võib-olla olen lihtsalt nõrga toidu pealt .
Mure ise selles, et käiguvahetusel pisutki hooletumalt siduriga ümber käies on tunda lööki. Kastid ja difrid tunduvad siiski korras olevat...
Ette tänades!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Pajad-puksid korras? Äkki hoopis difri lõtk?
Mis aasta masin?
Mis aasta masin?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Homeless Hawk
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 27
- Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
- Asukoht: Ravila, Harjumaa
Tänan teid vastamast!
Auto ise on '98 aastast.
Puksid ja muu elastne värk tundub korras olevat aga difrites muidugi on teatav lõtk olemas küll. Samas jääb see minu arvates mõistuse piiridesse. Igal juhul on see väiksem kui juhuslikult ette sattunud ja täiesti elujõulisel UAZ'l .
Igatahes tänan teid, mehed!
Puksid ja muu elastne värk tundub korras olevat aga difrites muidugi on teatav lõtk olemas küll. Samas jääb see minu arvates mõistuse piiridesse. Igal juhul on see väiksem kui juhuslikult ette sattunud ja täiesti elujõulisel UAZ'l .
Igatahes tänan teid, mehed!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Käi Veiko juurest "Pesas"
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
läbi ja saad täpse diagnoosi!
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
läbi ja saad täpse diagnoosi!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Manuaal kastiga inglise huumoril on kymnest yhel see kolks pea olematu,aga sellel yhel jooksid ka kastid laiali,mitte kyll koraga.
Kastides on vigane koht yhendus nuut,kuhu 6li ei j6ua ja sealt see kolks kastist,v6ll ja hammakas maksavad umbes 6000.
Muidugi ei saa ka kunagi diffrit valistada,tavaliselt esimest,aga seda saad kontrollida kui keerad gardaanid lahti,paned kaigu sisse,diffri lukku ja keerutad k6ik eraldi labi.
Edu testimisel.
Kastides on vigane koht yhendus nuut,kuhu 6li ei j6ua ja sealt see kolks kastist,v6ll ja hammakas maksavad umbes 6000.
Muidugi ei saa ka kunagi diffrit valistada,tavaliselt esimest,aga seda saad kontrollida kui keerad gardaanid lahti,paned kaigu sisse,diffri lukku ja keerutad k6ik eraldi labi.
Edu testimisel.
Proto
53951597
53951597
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
98 autodel oli see õlivaba nuut juba korda tehtud, e. hammasratas läbi puuritud (mul oli keegi lammas vana malli, ilma õlitusavadeta, vahekasti alla kruvinud ja sellega käigukast pika võlli nuudid ka hävitanud). Olen ka ise selle kolksuga võidelnud, siiani tulutult (õigemini nii hull enam ei ole). Ajamis on sigapalju kõikvõimalikke nuutühendusi+ 3 diffrit + peaülekanded + püsikiirusliigendid. Kõigi nende lõtkud summeeruvad. Millegipärast teistel maasturitel seda kolksu ei ole aga enamus neist lülitatava neliveoga. Teoreetiliselt peaks tagasilla kummimuhv seda kolksatust leevendama aga praktiliselt aitas ainult ajami lahtivõtmine taastada usalduse kogu selle krempli töökindlusse. Võibolla on siin oma osa ka käigukasti õlis- DX III on üsna vedel ollus, sundõlitusega kasti aga midagi paksemat valada ka ei kannata. Eelmainitud kuiv nuut on nähtav vahekasti tagumise kaane (see ümmargune, seisupidurist vasakul, üleval) alt. Kui sealt roostepuru paistab, on üks põhjus seal ja kordategemine eeldab käigukasti algosastamist+ varuosad.
Tehtud, mõeldud.