Kardaani ristid

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa

Kardaani ristid

Postitus Postitas Homeless Hawk »

Tere, austatud!
Kas leidub kedagi, kes oskaks anda nõu kuidas diagnoosida Defender'i kardaaniristide lõtku? Käsitsi sakutades viga ei leia. Võib-olla olen lihtsalt nõrga toidu pealt :D .
Mure ise selles, et käiguvahetusel pisutki hooletumalt siduriga ümber käies on tunda lööki. Kastid ja difrid tunduvad siiski korras olevat...
Ette tänades!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Pajad-puksid korras? Äkki hoopis difri lõtk?

Mis aasta masin?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Tavaiselt kostub see heli kastidest,see lendoraval tavaline asi ja seda v6imendab ette antud suur diffri l6tk.
Riste loksutades pikki telge saad hasti aru,kui l6tk sees,muidugi kaik enne valja.
Tavaliselt esigardaani kasti poolne rist kulub k6ige rohkem.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Homeless Hawk
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Juun 21, 2010 11:18 am
Asukoht: Ravila, Harjumaa

Tänan teid vastamast!

Postitus Postitas Homeless Hawk »

Auto ise on '98 aastast.
Puksid ja muu elastne värk tundub korras olevat aga difrites muidugi on teatav lõtk olemas küll. Samas jääb see minu arvates mõistuse piiridesse. Igal juhul on see väiksem kui juhuslikult ette sattunud ja täiesti elujõulisel UAZ'l :D .
Igatahes tänan teid, mehed!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Käi Veiko juurest "Pesas"
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
läbi ja saad täpse diagnoosi!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Manuaal kastiga inglise huumoril on kymnest yhel see kolks pea olematu,aga sellel yhel jooksid ka kastid laiali,mitte kyll koraga.
Kastides on vigane koht yhendus nuut,kuhu 6li ei j6ua ja sealt see kolks kastist,v6ll ja hammakas maksavad umbes 6000.
Muidugi ei saa ka kunagi diffrit valistada,tavaliselt esimest,aga seda saad kontrollida kui keerad gardaanid lahti,paned kaigu sisse,diffri lukku ja keerutad k6ik eraldi labi.
Edu testimisel.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

98 autodel oli see õlivaba nuut juba korda tehtud, e. hammasratas läbi puuritud (mul oli keegi lammas vana malli, ilma õlitusavadeta, vahekasti alla kruvinud ja sellega käigukast pika võlli nuudid ka hävitanud). Olen ka ise selle kolksuga võidelnud, siiani tulutult (õigemini nii hull enam ei ole). Ajamis on sigapalju kõikvõimalikke nuutühendusi+ 3 diffrit + peaülekanded + püsikiirusliigendid. Kõigi nende lõtkud summeeruvad. Millegipärast teistel maasturitel seda kolksu ei ole aga enamus neist lülitatava neliveoga. Teoreetiliselt peaks tagasilla kummimuhv seda kolksatust leevendama aga praktiliselt aitas ainult ajami lahtivõtmine taastada usalduse kogu selle krempli töökindlusse. Võibolla on siin oma osa ka käigukasti õlis- DX III on üsna vedel ollus, sundõlitusega kasti aga midagi paksemat valada ka ei kannata. Eelmainitud kuiv nuut on nähtav vahekasti tagumise kaane (see ümmargune, seisupidurist vasakul, üleval) alt. Kui sealt roostepuru paistab, on üks põhjus seal ja kordategemine eeldab käigukasti algosastamist+ varuosad.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Land Rover”