mida arvatakse land rover Discoveryist
Moderaatorid: Landy, Moderators
mida arvatakse land rover Discoveryist
tervist
küsimus on siis selline mida arvatakse land rover discoverist.kui kallid on jupid ja kui tihti nad lagunevad jne.
küsimus on siis selline mida arvatakse land rover discoverist.kui kallid on jupid ja kui tihti nad lagunevad jne.
helista landyle saad kõik teada
Viimati muutis toilu, E Dets 07, 2009 8:52 am, muudetud 1 kord kokku.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
Siinset foorumit lugedes on jäänud mulje, et jupid ei ole kallid, vahetamine ei ole keeruline ja ei kesta midagi
See kah hea postitus:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=142 ... ight=flame
See kah hea postitus:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=142 ... ight=flame
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Ma saan nüüd ilmselt Landylt vastu päid-jalgu, aga peale selle klipi nägemist ei arva mina sellest autost kohe ikka mitte midagi...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: mida arvatakse land rover Discoveryist
1)Helista mulle ja küsin juurde ning vastan su küsimustelematu007 kirjutas:tervist
küsimus on siis selline mida arvatakse land rover discoverist.kui kallid on jupid ja kui tihti nad lagunevad jne.
2)Loe siinset Land Roveri alamjaotust
3)Külasta meie foorumit www.landrover.ee
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kusjuures see test pani ennastki mõtlema. Disco1 pole just mõeldud avariide jaoks.hulkur kirjutas:Ma saan nüüd ilmselt Landylt vastu päid-jalgu, aga peale selle klipi nägemist ei arva mina sellest autost kohe ikka mitte midagi...
Samas see test on tüüpiline Inglastele - võetakse Suzuki Shift, Opel Vectra ja siis mingi Jaguari lipulaev ning vaadatakse, milline nendest on kõige mugavam, kiirem ja võimekam.
Need kaks autot on täiesti eri ajastust. Eks aeg teeb omatöö - areng toimub pidevalt. Samahästi võiks ju proovida teha crash-testi näiteks hobuvankriga ja Hummeriga
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Päevalisel õigus. Arvan, et kui algusaegade G-mesru ja mõni 5-tärni turvalisust saanud ja 12 turvapadja-krdina-tala ja muu vidinaga varustatud elukas omavahel kokku lasta, oleks tulemus umbes sama.
Disco I ja Defender põhinevad kuuekümnendate aastate lõpus välja töötatud ja veidi modreniseeritud Range Rover Classic šassiil ja veermikul. Möödunud 40(!) aastaga on paljugi autotööstuses edasi arenenud ja seda ka turvalisuse osas.
Seda silmas pidades on näiteks Disco II täiesti teisest puust tehtud ja algusest peale uuesti disainitud ja konstrueeritud(shares 0% parts with perious model) ning seda esmakordselt 100% arvuti abil. Ka on turvalisus ja kokkupõrke eneriga neeldumine hoopis teistmoodi lahendatud. Kes ei usu, võtku Imedepõlluga ühendust ja veendugu seal oma silmaga.
Samas on Disco I (eriti 1994 jägne mudel)siiski RRC-st veidi turvalisem, sest just selle auto väljatöötamise juurest pärinevad kurikuulsad LR peakonstruktori sõnad: "Crash test dummys are expencive TOO!"
Disco I ja Defender põhinevad kuuekümnendate aastate lõpus välja töötatud ja veidi modreniseeritud Range Rover Classic šassiil ja veermikul. Möödunud 40(!) aastaga on paljugi autotööstuses edasi arenenud ja seda ka turvalisuse osas.
Seda silmas pidades on näiteks Disco II täiesti teisest puust tehtud ja algusest peale uuesti disainitud ja konstrueeritud(shares 0% parts with perious model) ning seda esmakordselt 100% arvuti abil. Ka on turvalisus ja kokkupõrke eneriga neeldumine hoopis teistmoodi lahendatud. Kes ei usu, võtku Imedepõlluga ühendust ja veendugu seal oma silmaga.
Samas on Disco I (eriti 1994 jägne mudel)siiski RRC-st veidi turvalisem, sest just selle auto väljatöötamise juurest pärinevad kurikuulsad LR peakonstruktori sõnad: "Crash test dummys are expencive TOO!"
Viimati muutis Landy, T Juul 28, 2009 11:00 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tegelikult on sellistel testidel siiski mõte sees. Õnnetuste statistika näitab, et omavahel põkkuvad siiski sagedamini erinevast klassist masinad.
LR kahjuks maanteel räägivad lisaks pehmele kerele ka uimane juhitavus ja kehvapoolsed (õigupoolest küll olematud) pidurid. Nii et kui mõne teise liikuriga õnnestuks õnnetust vältida, siis dicog ailmselt mitte.
Aga ega te vist endale neid masinaid Tallinn-Tartu trassil liikumiseks osagi, nii et pole hullu midagi.
Landy poolt toodud ajalugu muidu näitab muidu selgelt inglast suurt "armastust tehnika arengu vastu". Alles hiljaaegu saadeti lõpuks pensionile mingi 35a tagasi disainitud v8. Ise veel kutsuvad ennast insenerideks
LR kahjuks maanteel räägivad lisaks pehmele kerele ka uimane juhitavus ja kehvapoolsed (õigupoolest küll olematud) pidurid. Nii et kui mõne teise liikuriga õnnestuks õnnetust vältida, siis dicog ailmselt mitte.
Aga ega te vist endale neid masinaid Tallinn-Tartu trassil liikumiseks osagi, nii et pole hullu midagi.
Landy poolt toodud ajalugu muidu näitab muidu selgelt inglast suurt "armastust tehnika arengu vastu". Alles hiljaaegu saadeti lõpuks pensionile mingi 35a tagasi disainitud v8. Ise veel kutsuvad ennast insenerideks
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Veidi Rover V8 mootorist
http://wapedia.mobi/en/Rover_V8
Mis teglikult ju Buick-i mootor! Ise enesest väga hea ja kõrgelt hinnatud.
Ja toodeti seda mitte 35 vaid 48 aastat
http://wapedia.mobi/en/Rover_V8
Mis teglikult ju Buick-i mootor! Ise enesest väga hea ja kõrgelt hinnatud.
Ja toodeti seda mitte 35 vaid 48 aastat
Viimati muutis Landy, T Juul 28, 2009 11:29 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Discost
Discol ja rool uimane ja olematud pidurid, RRCL oli rool ilma võimendita mul ja kõik imestasid et selliste laiade papudega kerge keerata ja täpne peale kauba. Discodel peal veel võimendi. Pidurid kõik ketas pidurid. Ilma ABS mudelitel peaks olema kahe kontuurilised. Kui jah aastakümneid pole hooldatud ja ja pidurisadulates asuvatest 12 silindrist mõned töötavad, siis jah pidurid kehvad. Vot Defenderi kohta ei tea, aga ta ju ikke metsa ja maastikule töötamiseks mõeldud ja sel pole tõmblemine soovitav, ikka tasa ja targu.
V8, 75 aasta masin ja veel kahe karpaga, 235 rehv ka all ja sai tihedalt Riia vahet käidud, trassil 13 liitrit sajale, kiirendus, iga tahes ida-virumaa kaagid 93-94 oma VAZ2109 järele ei suutnud sõita. Jäid nii kiirenduses kui ka lõpp kiiruses alla.
V8, 75 aasta masin ja veel kahe karpaga, 235 rehv ka all ja sai tihedalt Riia vahet käidud, trassil 13 liitrit sajale, kiirendus, iga tahes ida-virumaa kaagid 93-94 oma VAZ2109 järele ei suutnud sõita. Jäid nii kiirenduses kui ka lõpp kiiruses alla.
Rover
See juba Inseneeri põldudel. Vana 3,5 mootor aga tal olid KN filtrid pandud ja väljajase ise ehitatud, avaramate torudega. 4,6 liitrised pidid mõnusalt kiirendama kuni lõpuni 180-190 peale. kes Saksat masinaid toonud need ikke katsetavad. Topelt põdratesti olen sellega teel läbinud, asfalt oli nats niiske ja läks külg libisemisse. Aga ratastele jäi.
Disco 2 ka hääd pidurid, piduri pedaal hästi tundlik ja kerge, võrreldes saksa sõidukatega.
Ja Haanjamaa teede teedel ka Disco 2 TD5 (2,5 diisel) rullnokkadega võidu kihutatud. Pole nad mull küll eest ära saanud, ega ka järgi tulla. Eks kindlasti aitab ACE, mis ei lase kuuti väga kallutada kurvides.
Disco 2 ka hääd pidurid, piduri pedaal hästi tundlik ja kerge, võrreldes saksa sõidukatega.
Ja Haanjamaa teede teedel ka Disco 2 TD5 (2,5 diisel) rullnokkadega võidu kihutatud. Pole nad mull küll eest ära saanud, ega ka järgi tulla. Eks kindlasti aitab ACE, mis ei lase kuuti väga kallutada kurvides.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Kolmandal postituse pealt juba vinguma ja midagi tõestama hakata, no aru ma ei saa. Ei viitsi kõiki teemasid läbi vaadata, et kas mujal on sul ka ving lahti. Kui ei meeldi see automark, siis hoia näpud klaviatuurist eemal. Need kellele meeldivad LandRoverid need sõidavad nendega edasi. Kellele on meeldima hakanud, see ostab selle auto ikkagi. Ma ei imesta, kui sul on
ostetud see kõrgendatud kliirensiga sõiduauto, mis avatari pildiks on ja esimeses loigus sellega kinni istusid. Mis kuradi pidurdamisteekond, põdra test. See pole mingi harrastus ringrada kardirajal. Ilma põdratestita on ka võimalik suvaline auto ülekuudi keerata, kui ainult tahtmist on. Mis turvalisusse puutub, siis sai Volvos üks kõrvalistuja parklas juhtunud avariis surma, kui küljepealt sisse tagurdati.
ostetud see kõrgendatud kliirensiga sõiduauto, mis avatari pildiks on ja esimeses loigus sellega kinni istusid. Mis kuradi pidurdamisteekond, põdra test. See pole mingi harrastus ringrada kardirajal. Ilma põdratestita on ka võimalik suvaline auto ülekuudi keerata, kui ainult tahtmist on. Mis turvalisusse puutub, siis sai Volvos üks kõrvalistuja parklas juhtunud avariis surma, kui küljepealt sisse tagurdati.
Just ükspäev mõõtsin huvipärast G-Techiga 0-100 km/h RR Classicuga (3,5 pritse, all 265/75R16 rehvid). Tulemuseks sain 12,1 sekundit, ise olen rahul, ja kui 09-meestel huvi on, võib dräägi ka teha. Kütsi läheb trassil alla 13l, kui väga üle 100 km/h ei lase.Maaks kirjutas:Ära nüüd erutu! Mis sul autol pidurdusteekond on 100km-lt? Ja mis on põdratesti läbimise kiirus?
Ja seda su imeroverit tahaks näha, millest 09 mööda ei kiirendanud, äkki need virumaa pojad lihtsalt ei viitsinud