mida arvatakse land rover Discoveryist

ning ka Minerva, Tempo, Santana, SVX ja muid LR hübriide puudutav.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

RRC

Postitus Postitas Kalamees »

Mina sain oma masina juba KN filtritega ja väljalase oli kellegi oma looming. Kaasaarvatud kollektor ja kasutatud 60mm toru. Kaks toru eraldi lõppu välja ja vahel kummagil ainult üks pütt. Mõnusat urinat tegi.
slauri
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Juun 29, 2006 3:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas slauri »

Mis sul autol pidurdusteekond on 100km-lt? Ja mis on põdratesti läbimise kiirus?

Palju sõltub küll sõidukist,kuid üld juhul:
Mis puutub pidurdus teekonda,siis soovitan soojalt suvel 100km/h kiirusel arvestada 100 meetriga(auto liigub siis 28m/s).
NB!See on siis,kui reageerimis aja suudate viia endal 1 sekundini ja lüüa piduri pedaal täiega põhja(ainult siis rakenduvad kõikide rataste pidurid samaaegselt).Olgem ausad,et tegeleme roolis paljude muude asjadega,kui peaks ning extreem-pidurdus tuleb teha paraku ootamatult. Pehmel vajutusel rakenduvad esimesed ennem kui tagumised.
Talvel pange meetreid tugevalt juurde(soovitan 2x).
Suur erinevus on ABS ja mitteABS piduritega pidurdamisel.Kruusal ja lumel on plussid kindlasti mitteABS-iga plokkpidurdamisel,kui ABS-il.Esimene kasvatab pidurdusel ratta ette rohkesti takistust,teine aga veereb lihtsalt üle(pidurdusteekond on kohutavalt palju pikem).Põhimõtteliselt,et seal kus plokkis rattastega seisma said,on ABS-i puhul kiirus vähenenud ca 20 km/h samale kohale jõudes.
ABS-i pluss on muidugi see,et auto on juhitav.MitteABS-i puhul tuleb kohati pidurist loobuda.
?Kas aga mõistus lubab seda teha extreem-olukorras?
Ärge unustage,et ABS,ESP jne on elektroonika,mis võib ükskord mitte töötada,kui teda vaja oleks.

"Põdratestis" on ka palju kinni autost,kuid põhivead,mida teeme:
-alustame pidurdusega liiga hilja
-ei võta gaasi maha
-ei löö sidurit põhja (manuaali puhul)
-keerame liiga palju/vähe rooli ja liiga aeglaselt
-lõpetame autoga "kaasamängimise" liiga vara(enne kui sõiduk on rahunenud)
-hoia sidur põhjas lõpuni(manuaal),
-külglibisemisel ära puutu pidureid(mitteABS-i puhul)
Soovitused:
-valige sobiv sõidukiirus(see on AjaB)
-hoidke pikkivahet(mida rohkem seda parem)
-jälgige muid liiklejaid
-ohtlikku koha(ristmikud jne) ennetamisel vähendage sõidukiirust
-kui peaksite teelt välja sõitma,siis otsige silmadega kiiresti mingi tühi koht.Kui jääte põllu peal olevat üksikut kivi või puud vaatama,siis sinna otsa te ka sõidate.
NB!Sellises extreem-olukorras keeravad käed automaatselt sinna,kuhu silmad vaatavad.
Olin antud alal ca 5.a. instruktorina tööl politseis ja sellepärast tean asjast nii mõndagi(omal nahal kõik katsetused läbi tehtud).Ühekordne proovimine ei aita.Seda tuleb treenida pidevalt.Kasutage kõikki võimalusi.
Ei ole häbi minna ka lisakoolitusele.Halb on ju peale "pauku" mõista,et mida ma oleksin saanud tegelikult teha teisiti,et seda jama poleks juhtunud ja olenematta sellest,kas olette süüdi või mitte antud olukorras(ise peaksin ennast kindlasti üheks süüdlaseks).
Ennetage ise extreemeslt ohtlikke olukordi,mitte nemad teid!
Igaljuhul rahulikku meelt ja turvalist sõitu! :driving :wave
SÕITJA - sündind SÕITJA
+37256564491
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Hea, et on neid kes viitsivad nii pikalt kirjutada :). Silerehv+ lahtine killustik ja ABS=ei saa mitte kunagi pidama ;) Omal nahal kogemus käes. Õnnestus küll T kujulisel ristil läbi higi ja pisarate välja roolida. Esimesi tunde olin siis Ford scorpa 4x4 omanik. Enne seda oli plangu 240 volvoga seda teed nõrkemiseni sõidetud.
See, sõidadki sinna kuhu vaatad, peab ka paika, aga kõige rohkem veel siis, kui rooli asemel on lenkstang :)
Viimati muutis Rein, E Nov 26, 2012 9:10 am, muudetud 1 kord kokku.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Asi on teil siin ammu OT'ks läinud.

Disco II on hea auto mis laguneb pidevalt ja mille "tüüpvigade" nimekirjast võiks romaani kokku saada. Samas ei hakka temaga kunagi igav, sest iga nädal rõõmustab sind uus heli.

Discoga saad kaasa hulganiselt uusi sõpru kellega põllupeal või õismäe reoveejaamas juttu puhuda. Lisaks võetakse sind vastu uude perekonda mille isa on Inseneer ja ema Landy.

4 korda aastas saad kolonnis teiste sõpradega mööda kruusateed sõita ja lällarist el'presidente anektoote kuulata.

Land Rover Discovery ei ole auto ega elustiil - see on meelelahutus. Kahjuks väga kallis meelelahutus.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ei oska II kohta kaasa rääkida, aga 1 Seeria on küll väga töökindel auto.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Rein kirjutas:Ei oska II kohta kaasa rääkida, aga 1 Seeria on küll väga töökindel auto.
:rofl:

Oota veidi..

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Teine aasta saab täis ja 240 000 spitil. 30 000 minu sõidetud.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Maaks kirjutas:Ära nüüd erutu! Mis sul autol pidurdusteekond on 100km-lt? Ja mis on põdratesti läbimise kiirus?
Ja seda su imeroverit tahaks näha, millest 09 mööda ei kiirendanud, äkki need virumaa pojad lihtsalt ei viitsinud :-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR9rVALw ... re=related
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Myrgel kirjutas:
Rein kirjutas:Ei oska II kohta kaasa rääkida, aga 1 Seeria on küll väga töökindel auto.
:rofl:

Oota veidi..

Urmas
... ootasin mingi 2 aastat, sõitsin pool Euroopat ka läbi 2 korda selle aja jooksul, siis ootasin veel natuke ikka mitte midagi. Lõppeks keeras naine auto ümber posti.

.... mis su ootamise point on?? Et kui puks sai läbi siis sõidame veel 100K küll jõuab vahetada? Kurat kõik masinad lagunevad, ma kuulan neid MTJ -i meeste juttu ja uni tuleb peale rsk. Kui midagi ära väsib tuleb see jupp kohe ära vahetada ja mitte oodata kuni tekib "ahelreaktsioon" ja laguneb ka kõik ülejäänud, mis selle jupi küljes on. Sellise ootamisega jah .....6 kuud ja pane pomm alla.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ma ka ei oodanud, sõitsin, plokikaane tihend läks. Tuleval nädalal peaks juba trassil tagasi olema. Mis ta siis nüüd on, kolm aastat minu käes olnud vist. 1 korra olen Tallinas ka käinud, enamus ajast ikka kruusa ja metsa teed. üldiselt kasutan teda siiski selleks, et looduses ringi liikuda ja kogu vajalikku kola kaasa vedada.

Pilt

Väga tobe ju, kui selline suvaline kopra auk sind jalamheks jätab ja sihtkohta jõudmiseks pead kilomeetreid jala käima.[/img]
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Copyn siia ümber D II ülalpidamiskulud Rändselli lahkel loal.

Võtsin lõpuks kokku oma LR Discovery II (TD5 manuaal, 2001) hooldus- ja kütusekulud ajavahemikus 2007-2010. Läbisõit on spidomeetri järgi 250 000, minu käes on auto sõitnud 160 000 km. Arvesse on võetud kõik remondi- ja hoolduskulud, sh varuosad ja rehvid pluss kütusekulu 9,5 l/100 km, keskmise nelja aasta kütusehinnana on arvestatud 16,8 kr/l. Arvesse ei ole võetud kindlustusmakseid. Keskmine kulu on 2,4 kr /km ehk 0,15 euri/km. Autol on vahetatud enamus DII "lastehaigustest" (kütusepump, kõrgsurveklapp, veepump, pihustite juhtmed, sidurikomplekt+hooratas... pluss mõned puksid ja muud pudipadi) ning aparaat on hetkel tehniliselt täiesti korras. Minu läbisõidu juures on kõige suurem ülapidamiskulu artikkel olnud rehvid (33% ülalpidamiskuludest, ilma kütust arvestamata), järgnevad varuosad 32%, õlivahetus 24% ja remonttööd 11%.

Minu arvates mõistlik number, sest masin on töövahendina pidevalt metsateedel. Selle raha eest kannatab sõita ja pidada küll. Suured tänud "LR pesale" igakülgse abi ja mõistliku suhtumise eest!
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: mida arvatakse land rover Discoveryist

Postitus Postitas Rein »

Pilt

Jätkuvalt ilma suuremate muredeta sõidumudas. Enamjaolt siis kruusa- ja metsateed.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Wender
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: N Okt 25, 2012 8:08 am

Re: mida arvatakse land rover Discoveryist

Postitus Postitas Wender »

Ma ei uskunud ennem neid kirjutisi et see foorum on tehtud samasuguseks nagu auto24 peldiku sein. Vabandust tõesti aga mida puutuvad siia Lada 09 ja muu korea pask. see ikka 4x4 foorum kus peaks asisemad mehed koos olema.
-duud-
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Juun 13, 2010 10:45 pm
Kontakt:

Re: mida arvatakse land rover Discoveryist

Postitus Postitas -duud- »

ennist räägiti siin põdratestist...
kogemus selline...
100km/h - enne tartut emajõe sillapeal, tallinna poolt tulles kus sild hakkab, kurvis tuli vastu auto ja peale seda kui auto möödas, oli ka põder minu teepoolel nähtav. pakun no nii kiirelt 15m max oli mul põdraga vahe kui ma teda pimedas nägin, haak paremale oli väga jõhker aga püsti jäin. isegi tagasikeeramise jõnksutamine läks kähku üle. Tagasitulles oli näha, et rattad jätsid kummiribad maha kus parempoolne rida vahepeal kadus ära ning siis ilmus natukese ajapärast tagasi. :shock:
Lugupidamisega D1

PS: treila paadiga oli ka taga.
Kiire reageerimisega.
`______
/l ,[____],
l---L –0lllllll0-
()_) ()_)--o-)_)
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: mida arvatakse land rover Discoveryist

Postitus Postitas Rein »

Treila surus konksust massina maha ;)
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Vasta

Mine “Land Rover”