Et siis sõbral järgmine mure :
Nädalapäevad tagasi hakkas vedrustus jupsima (siis see kõrguse värk).
Alguses tõstis vais ühe poole üles, siis mõne aja pärast teise poole.
Ja lõpuks tõstis kõige kõrgemale ja sinna ta jäi.
Paar päeva hiljem käivitati ja siis lasi end täitsa alla ning seal on ta siiani - tantsi või tvisti.
Ei tõsta ega tee üldse midagi.
Siit siis küsimus :
Millest võiks vea otsimist alustada ?
Tõenäolisemad vead ?
LR RR P38 96´
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Che Burashka
- Che Bu Kuhnja
- Postitusi: 26
- Liitunud: T Mai 06, 2008 7:02 pm
- Asukoht: tallinn
sellele murele on ainult 1 lõplik lahendus
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=2183
aga üldjuhul P38 õhkvedrustusega juhtub nii: kui padi hakkas vanadusest lekkima siis kompressor tahtis seda täis pumbata. natuke jaksas, lisapingutus võttis viimasegi jaksu. nüüd enam ei jaksa + kõige selle peale lolliks läinud pardakompuuter.
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=2183
aga üldjuhul P38 õhkvedrustusega juhtub nii: kui padi hakkas vanadusest lekkima siis kompressor tahtis seda täis pumbata. natuke jaksas, lisapingutus võttis viimasegi jaksu. nüüd enam ei jaksa + kõige selle peale lolliks läinud pardakompuuter.
landroveri domeen vist tiba maas, kuid arvan, et tt soovitas spiraalid alla kruvida.
Ei nõustu sellega - spiraalid on spiraalid. Selles see RR'i võlu ongi, et kui hoolitseda korralikult vedrustuse eest, siis on tegemist mugava ja ihaldusväärse autoga.
Seega min ei soovita spiraale. Muidugi tekib neetud ahvatlus just siis, kui ei tea, miks ja mis autol viga.
Ei nõustu sellega - spiraalid on spiraalid. Selles see RR'i võlu ongi, et kui hoolitseda korralikult vedrustuse eest, siis on tegemist mugava ja ihaldusväärse autoga.
Seega min ei soovita spiraale. Muidugi tekib neetud ahvatlus just siis, kui ei tea, miks ja mis autol viga.
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee