Range Rover ei liigu paigast
Moderaatorid: Landy, Moderators
Range Rover ei liigu paigast
Tere. Selline probleem Range Rover II-ga (94-02), et käigud ei lähe sisse Panen mootori tööle, lahutan siduri, kuid edasi ei liigu, samas mootor ka välja ei sure. Milles probleem? Täiesti "lambist" siis selline asi. Eile oli kõik korras.
Auto on 2.5 diisel ja manuaal, aastast 95.
Ettetänades
Dim
Auto on 2.5 diisel ja manuaal, aastast 95.
Ettetänades
Dim
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Panen prooviks käik sise ja proovi kükata, kui liigub takistusteta, siis vahekastis viga - kas neutraalis või viskosidur untsus.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Viga oli selles, et vahekast läks neutrali asendisse, kuid enam välja ei lülitanud. Istme all olevad kontaktid ei saanud ühendust.Landy kirjutas:Panen prooviks käik sise ja proovi kükata, kui liigub takistusteta, siis vahekastis viga - kas neutraalis või viskosidur untsus.
Nüüd sõidab jälle
Tänud vastanutele.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas sa ei karda, et kahes foorumis äkki ühed ja samad inimesed su probleemiga tegelevad. Ega neid aktiivseid LR omanike nii palju ka pole
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Mõtleme nüüd natuke: Rangeroverile on sisse ehitatud vahekasti neutraalilülitamise võimalus- selleks tuleb istme all olevasse kere elektriploki ühte kaitsmepessa asetada kaitse(ei mäleta peast millisesse ja kui suur, uurige manuaalist järgi). Kui sul vahekast lülitab ennast nüri järjekindlusega neutraali ja ka armatuuri ilmub vastav teade ning muid anomaaliaid ei ole siis on ainuke võimalus lühis kereplokis.
Soovitan Veiko poole pöörduda, ise nokkides on oht et auto ei käivitu pärast(EKA kood).
Soovitan Veiko poole pöörduda, ise nokkides on oht et auto ei käivitu pärast(EKA kood).
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
dim70 kirjutas:Viga oli selles, et vahekast läks neutrali asendisse, kuid enam välja ei lülitanud. Istme all olevad kontaktid ei saanud ühendust.Landy kirjutas:Panen prooviks käik sise ja proovi kükata, kui liigub takistusteta, siis vahekastis viga - kas neutraalis või viskosidur untsus.
Nüüd sõidab jälle
Tänud vastanutele.
dim70 kirjutas:Jalle sama probleem,võtsin pistiku lahti ja lülitasin voolu peale andes sisse, ei tea kas see istme all (kast) ongi süüdi või on kuskil mõjal kala sees.
Neutralile saab kasti asetades kaitsme pessa nr 11.aadu kirjutas:Mõtleme nüüd natuke: Rangeroverile on sisse ehitatud vahekasti neutraalilülitamise võimalus- selleks tuleb istme all olevasse kere elektriploki ühte kaitsmepessa asetada kaitse(ei mäleta peast millisesse ja kui suur, uurige manuaalist järgi). Kui sul vahekast lülitab ennast nüri järjekindlusega neutraali ja ka armatuuri ilmub vastav teade ning muid anomaaliaid ei ole siis on ainuke võimalus lühis kereplokis.
Soovitan Veiko poole pöörduda, ise nokkides on oht et auto ei käivitu pärast(EKA kood).
Seda kasutatakse pukseerimiseks neljal rattal.
Kui aus olla siis ma ei oska öelda, mis asi see "range change switch" on.User Manual kirjutas: * With the starter key removed, insert a fuse (5 amps or greater) in fuse position 11 in the right hand seat fuse box. Insert key and turn starter switch on; the transfer box will automatically select neutral (wait until the message centre displays 'TRANSFER NEUTRAL'), then turn the starter switch off.
* To re-engage HIGH or LOW range after towing,turn the starter switch off, remove the fuse from position 11, then turn the starteer switch on and press the range change switch (manual gearbox) - the transfer box will engage the HIGH or LOW gear range.
Automaatkastiga pole mingit lülitit ning piisab kaitsme eemaldamisest.
Kuid mainisid mingeid pistikuid, mida näppipsid istme all. Arvan, et sa lihtsalt loksutasid neid kontakte ainult.
Selle istme all on pool kogu auto "mõtlemisest".
Seega vaata kõik pistikud rahulikult üle - puhasta nad, kui on näha oksüdeerimist. Samuti kontrolli kas visuaalselt on kaitsme pesad puhtad.
Millegipärast see istme alune muutub niiskeks ning kontaktid hakkavad oksüdeerima.
Näiteks alles hilja aegu auto ei käivitunud ning tunne oli nagu starter on õhtal. Korraldasin starteri vahetuse maratoni. Kuid probleem seisnes hoopis samas istme all - kontaktid olid oksüdeerunud. Piisast väikesest kontaktide puutumisest ning starteri releed juhtiv ühendus ei andnud enam ühendust ja seega ei reageerinud ka starter
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Pole hullu - me kõik õpimedim70 kirjutas:Tere, see kaitsme viga võib tõesti olla, sest paar kaitsed vedeles autos ja ma vatasin et seal on tühjad kohad ja panin sisse. minu viga, kogemused puuduvad sellise autoga, ei ole mingin raamatud ka. hea kui targemad inimesed aitavad TÄNAN.
ülehomme provin ära.
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Peaks tähendama Traction Control - veojõukontroll.dim70 kirjutas:Võtsin kaitse välja, neutrali peale enam ei lähe, kuid ilmnes uus probleem: proovisin aeglustit aga enam ei lülita seda välja.
PS: Mis tähendab kollane märgutuli "TC"
TC ümber on punktiirjoon?
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Praegu ei ole võimalust tutvuda Ravega, kuid kas see ei ole tingitud mõnest halvast releestdim70 kirjutas:Tere, tc sai ära kustutada ja abs hakkas ka tööle, karotti all oli üks kaitse läbi, veel on ikka aeglustiga probleeme,et tule sealt välja.
RR Classicul oli sama sümptom "tüüpilisena" markeeritud, et Kas ei saa aeglustit sisse või aeglustit välja - http://www.rangerovers.net/rremedies.htm#transferstuck
P38'a kohta ei märganud seal portaalis miskit selle kohast.
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee