P38A ja vedrustuse mure
Moderaatorid: Landy, Moderators
tehtud
Täna sai tagumiste "hard" vedrude asemel "normal" Disko 2 taga-vedrud pandud ja asi läks paremaks. Enne oli see efekt, et iga künka ületamisel käisid rattad õhku ning kostis kerge tonks tagumisest sillast. See kõik oli tingitud sellest, et amordid on standardis liiga lühikesed ja tõste ehk vedrude panemine tõstis asja nii kõrgeks , et amordil polnud enam ruumi lahti minna. Enne oli taga ots üleval ka, nüüd on esiotsa ja tagaotsa vahe 2cm (taga kõrgem). Enam ebameeldivaid helisid ei kostu. Mina olen rahul. Küll aga on ikkagi plaanis panna pikemad amordid sest need töötavad viimase kolmveerandi peal ja oleks mõnusam kui rohkem lahti käiksid. Lainelisel maastikul jääb ikkagi amordi pikkusest natuke puudu. Siit ka üleskutse , kas keegi saab on soovitada mingit amorti, mis oma kinnituselt sobiks ja oleks pikem kui originaal.