Iveco Massif
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Värsket infot:
---------
Tere!
Oleme saanud tehasest infi. et esialgsetel andmetel hakkab tehas tellimusi vastu
võtma alates aprill 2008.
Esimesed tellitud autod tulevad liinilt mitte varem kui juuni lõpp. Kas ka Eesti
turule esimeste tellimuste hulgas vaba ruumi on ei ole hetkel teada.
Kui meil õnnestub saada vaba tootmisruumi, siis tellime esimese(d) demoversiooni(d)
kindlasti ära. Tänaseks on ka juba enam- vähem kindel et aprillis toimuval
autonäitusel saame kasutada sõiduki demonstreerimiseks ühte autot, mille tehasest
spetsiaalselt selleks ürituseks siia saame. Loodetavasti on see auto meie käsutuses
ca 2-3 nädalat. Annan teada kui auto Eestisse jõuab, et saaksite seda lähemalt näha.
Loodame et esialgne tootmisplaan jääb jõusse ja siis oleks esimesed müügiautod
sügisel Eestis.
Lugupidamisega, best regards
Leino Luik
Iv Pluss As
müügidirektor
tel. +372 50 82 282
e-mail: leino@ivpluss.ee
www.ivpluss.ee
---------
Tere!
Oleme saanud tehasest infi. et esialgsetel andmetel hakkab tehas tellimusi vastu
võtma alates aprill 2008.
Esimesed tellitud autod tulevad liinilt mitte varem kui juuni lõpp. Kas ka Eesti
turule esimeste tellimuste hulgas vaba ruumi on ei ole hetkel teada.
Kui meil õnnestub saada vaba tootmisruumi, siis tellime esimese(d) demoversiooni(d)
kindlasti ära. Tänaseks on ka juba enam- vähem kindel et aprillis toimuval
autonäitusel saame kasutada sõiduki demonstreerimiseks ühte autot, mille tehasest
spetsiaalselt selleks ürituseks siia saame. Loodetavasti on see auto meie käsutuses
ca 2-3 nädalat. Annan teada kui auto Eestisse jõuab, et saaksite seda lähemalt näha.
Loodame et esialgne tootmisplaan jääb jõusse ja siis oleks esimesed müügiautod
sügisel Eestis.
Lugupidamisega, best regards
Leino Luik
Iv Pluss As
müügidirektor
tel. +372 50 82 282
e-mail: leino@ivpluss.ee
www.ivpluss.ee
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Autolehe artikkel läheb samaasse seeriasse,kuiLeedu kirjutas:Autolehes artikkel. Konkurent Land Roverile ja muu bla blaa.. Aga sellest pole juttugi, et vanast Land Roverist tehtud on.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=759 ... t=autolehe
Seal pole kordagi mainitud, et tegelikult on tegu Santna SP-10-ga (Annibal) millele lihtsalt ohtralt plsstikut sisse ja välja on lisatud ning esiots ja stanged plastisemaks ja koledamaks tehtud
http://www.heystee-automotive.com/santana/ps-10.htm
http://www.allterrainservices.co.uk/santana.html
http://www.allterrainservices.co.uk/santana_tech.html
Loomulikult on unustaud mainida , et kõik tema mõõdud ja salongi kitsikus tulenevad sellest, et masin baseerub omaaegsel Land Rover Series III 109" kerel ja raamil. Igaksjuhuks on jäetud sõiduomaduste juurde lismata, et maisn on prabool LEHTVEDRUDEL!
Viimati muutis Landy, P Mär 30, 2008 9:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nüüd ka ametlik koduleht:
http://www.offroad.iveco.com/
http://www.offroad.iveco.com/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Huvilised peaks kibekähku seda lugema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=81249#81249
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=81249#81249
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Landy tuli täna kõrvade peal Mustjõe karjäärist tagasi. Minu skepsis sai täige pühitud!
Iveco Massif on tegija ja hakkab Defenderiele raudselt kandade lastuma. Eriti maastikusõidu omadustega.
Uue Fordi mootoriga Defekas on lapse lalin Iveco 3,0 kõrval. Seal kapoti alla on kohe päris elajas peidus.
Hea näide masina võimekusest:
Kuus täismeest kongis ja läksime pühapäevase koolitusürituse rada testima. Alul turnisime selle suurema liivakuhila otsa. aeglane 4WD sisse ja tuld. Roolis offroadvõõras inimene, mina kõrvalt juhendamas. Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla, läbi vee ning vaskust nurgast teise aeglasega üles. Kahjuks jõudsime vaid 2/3 peale. Olime üllatunud. Tagurpidi alla ja uus katse veidi suurema hooga. Lõpus jäi jälle paar meetrit puudu. Taas tagurpidi alla. Panime kolmanda aeglase sisse ja ründasime paari meetrise hoovõtuga (seal rohkem ruumi polegi) Nüüd läks vaevata üles. Panime selle masin suure kaalu arvele (kong reisijaid pungil täis).
Lõpuks eest esimese aeglasega mõnuledes alla.
Tulime välja ja arutlesime mäkketõusu probleemide põhjuste üle kuniks keegi tarkpea küsis, kas te manual hube 4x4 peale ei keeranudki?
Vastus juhi suust: mmm.. eee....ei
Seega läbisime pea-aegu täislastis rahvamajaga kogu trassi vaid tagaveoga. Pole paha tulemus.
Peale tegeliku 4x4 rakendumist sai kõikjal vaevata vaid kolmanda aeglasega liigeldus . Fantast mootori dünaamika. Kerge ja täpne rool ning üllatavalt pehme lehtvedru kohta.
Tulge pühapäeval katsuma-proovima!
Iveco Massif on tegija ja hakkab Defenderiele raudselt kandade lastuma. Eriti maastikusõidu omadustega.
Uue Fordi mootoriga Defekas on lapse lalin Iveco 3,0 kõrval. Seal kapoti alla on kohe päris elajas peidus.
Hea näide masina võimekusest:
Kuus täismeest kongis ja läksime pühapäevase koolitusürituse rada testima. Alul turnisime selle suurema liivakuhila otsa. aeglane 4WD sisse ja tuld. Roolis offroadvõõras inimene, mina kõrvalt juhendamas. Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla, läbi vee ning vaskust nurgast teise aeglasega üles. Kahjuks jõudsime vaid 2/3 peale. Olime üllatunud. Tagurpidi alla ja uus katse veidi suurema hooga. Lõpus jäi jälle paar meetrit puudu. Taas tagurpidi alla. Panime kolmanda aeglase sisse ja ründasime paari meetrise hoovõtuga (seal rohkem ruumi polegi) Nüüd läks vaevata üles. Panime selle masin suure kaalu arvele (kong reisijaid pungil täis).
Lõpuks eest esimese aeglasega mõnuledes alla.
Tulime välja ja arutlesime mäkketõusu probleemide põhjuste üle kuniks keegi tarkpea küsis, kas te manual hube 4x4 peale ei keeranudki?
Vastus juhi suust: mmm.. eee....ei
Seega läbisime pea-aegu täislastis rahvamajaga kogu trassi vaid tagaveoga. Pole paha tulemus.
Peale tegeliku 4x4 rakendumist sai kõikjal vaevata vaid kolmanda aeglasega liigeldus . Fantast mootori dünaamika. Kerge ja täpne rool ning üllatavalt pehme lehtvedru kohta.
Tulge pühapäeval katsuma-proovima!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nüüd siis ka lühikese kerega: Iveco Campagnola
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tegelikult esitleti lühikese kerega masinat juba ca aasta tagasi. Artikkel sellegi poolest hea.zum kirjutas:Nüüd siis ka lühikese kerega: Iveco Campagnola
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
oot oot, see auto läks eest ehk siintLandy kirjutas: Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla,
http://nagi.ee/photos/tyybel/7876845/in-set/127347/
üles... ilma vaevata?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jutt sellest tõusust,atdoom kirjutas:oot oot, see auto läks eest ehk siintLandy kirjutas: Teise aeglasega vaevata eest poolt üles ja teisest järsust laskumisest esimese aeglasega alla,
http://nagi.ee/photos/tyybel/7876845/in-set/127347/
üles... ilma vaevata?
http://nagi.ee/photos/tyybel/7877127/in-set/127347/
kus need masinad rivis seisavad .
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mulle võideti, et alates 25K EUR+kmCÄÄRFIILD kirjutas:Huvitav milliseks kujuneb selle Iveco Massifi hind eesti turul.
Kõigetäpsem info, kui küsid www.ivpluss.ee meestelt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Defenderist peaks ta esialagsetel andmetel odavam tulema. Samas neid kahte autot raske võrrelda, kuna varustustuspaketid ja tehnilised näitajad üsna erinevad. Samas tegu otseste konkurentidega.d22 kirjutas:mulle öeldi,et see suur kolakas,mis testimisel umbes 500000,kastikas kuskil 400000 alates,ühesõnaga kirves.
Viimati muutis Landy, R Sept 26, 2008 9:15 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kuna mõlema mudeli turuosa jäb ilmselt ikkagi marginaalseks (ostjaskond kümneonna ümber aastas), siis võib tõeti leiduda inimesi, kes vajavad robustset töölooma, kuid kellele Ford Transiti kärgitud võimusega mootor ja lühikeste käikudega käigukast ning ahtamaks disainitud salong närvidele käivad. Margitruud fännid vaevalt, et üle jooksevad. Pigem jutt nö ärisektorist.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi