Haige artikkel viimases Autolehes
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Haige artikkel viimases Autolehes
Tegu siis tõlkelooga, kus LR Defender ja Jeep Wrangeler on joonele pandud.
Sakslasest autor on õnneks võrrelnud kahete võrdlemist väärivat autot, kuid hindamiskriteeriumid on totaalslet pusse.
Kuna siin foorumis on palju IT taustaga inimesi, siis võiks paralleeliks tuua tingliku olukorra, kus mõin arvutileht võrdleks näiteks HP ja IBM-i pedestal serverit, ning jõuks järgmistele järeldustele:
*võtab liiga palju voolu
*võtab palju ruumi
*müriseb kõvasti
*väga sitt videokaart (üldse doomi mängida ei saa)
*liiga vähe usb porte
*monitori vaikmisi komplektiga kaasa ei saa
Üldse on mõttetult suured ja iganenud kastid.
ja seda kõike võrreldes keskmise NOTEBOOKIGA!
Sakslasest autor on õnneks võrrelnud kahete võrdlemist väärivat autot, kuid hindamiskriteeriumid on totaalslet pusse.
Kuna siin foorumis on palju IT taustaga inimesi, siis võiks paralleeliks tuua tingliku olukorra, kus mõin arvutileht võrdleks näiteks HP ja IBM-i pedestal serverit, ning jõuks järgmistele järeldustele:
*võtab liiga palju voolu
*võtab palju ruumi
*müriseb kõvasti
*väga sitt videokaart (üldse doomi mängida ei saa)
*liiga vähe usb porte
*monitori vaikmisi komplektiga kaasa ei saa
Üldse on mõttetult suured ja iganenud kastid.
ja seda kõike võrreldes keskmise NOTEBOOKIGA!
Viimati muutis Landy, N Juul 26, 2007 3:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Audi R8 on ütlemata kena auto ESP ABS-id ja muud jutud aga näe offida ei saa.Nii kui kõrgem murututt üle ei saa.Kohe kõhu peal kinni.
Minu mõte on sellinne,et asju tuleb ikkagi vaadelda omas taustsüsteemis ja ma ikkagi ei saa aru miks oli Auto motor und spordil sellist testi ültse vaja teha.Ning miks meie Autoleht selle sealt ostis.Ma oleks aru saanud kui adekvaatsest 4X4 ajakirjast artikkel ostetud kus oleks ka maastikul korralikult käidud ja seal samades tingimustes autosid proovitud.
Veiko
Minu mõte on sellinne,et asju tuleb ikkagi vaadelda omas taustsüsteemis ja ma ikkagi ei saa aru miks oli Auto motor und spordil sellist testi ültse vaja teha.Ning miks meie Autoleht selle sealt ostis.Ma oleks aru saanud kui adekvaatsest 4X4 ajakirjast artikkel ostetud kus oleks ka maastikul korralikult käidud ja seal samades tingimustes autosid proovitud.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Ei tea jah, miks ei kannatanud Eestist neid kahte kuuti võtta ja minupoolest parema (või viitsimise) puudumisel kasvõi Männikule viia. Lamboga maanteid mõõta õnnestus küll, aga "tanke" metsa viia käis üle jõu.
Kokkuvõte ka, et "wra meenutab juba päris autot ja on parim senistest mudelitest, aga sõita ei kannata sellega ikka ja mju-split pidurdus on katastroof". No kurat võtaks. Ma pole JK-s sees istunud, aga ma ei usu, et see on hullem kui TJ. Kui keegi väidab, et sellega ei kannata sõita - ...
Mismoodi härrad ette kujutavad 80ndate autodega sõitmist, tea? Või et kõik, millel tehase garantii läbi ja pole kõige viimaseid kolmetähelisi lühendeid vähemalt 10 tk loetelus, ongi juba ainult pühapäeval 30ga kolonnis kruisimiseks?
Okei, sakslased on oinad, aga jah, nad oleks võinud enne trükki panemist ise ka läbi lugeda...
Ma kardan, et varsti koidab päev, kus EL keelab ilma hill start assisti ja downhill brake assistita uusi maastureid(?) müüa. Sealt on ainult üks samm pissuaarideni, mis ise su riistast kinni krabavad, et sa mööda ei laseks.
Vahel on isu Alaska mägedesse elama minna vms metsikusse ja inimtühja loodusesse. Kuhugi, kus idioodid ise välja surevad.
P.S: samas numbris oli veel hea pirn, ma irvitasin nagu siga. LC 120 oli jutuks. Tekstis lause, vabas vormis tsiteerides umbes et "auto on väga vastupidav ka meie teedel, aga ostes tasub siiski kindlasti põhjalik kontroll teha - ei saa välistada, et autot on ka eesmärgipäraselt kasutatud, mis kiirendab kulumist märgatavalt".
P.P.S: et mitte ainult tampida Autolehe taate - siiski parim ja operatiivseim Eesti autoajakiri IMO. Autobildi ei viitsi küll osta kord kuus, samad teemad ja sõidukid juba läbi käinud ju Autolehest enamasti. See weekly formaat ruulib neil. Ainult et "originaallugusid" võiks rohkem olla jah ja vähem tõlget, Euroopa tundub kohati liikluse ja autode poole pealt teiselt planeedilt olema.
Kokkuvõte ka, et "wra meenutab juba päris autot ja on parim senistest mudelitest, aga sõita ei kannata sellega ikka ja mju-split pidurdus on katastroof". No kurat võtaks. Ma pole JK-s sees istunud, aga ma ei usu, et see on hullem kui TJ. Kui keegi väidab, et sellega ei kannata sõita - ...
Mismoodi härrad ette kujutavad 80ndate autodega sõitmist, tea? Või et kõik, millel tehase garantii läbi ja pole kõige viimaseid kolmetähelisi lühendeid vähemalt 10 tk loetelus, ongi juba ainult pühapäeval 30ga kolonnis kruisimiseks?
Okei, sakslased on oinad, aga jah, nad oleks võinud enne trükki panemist ise ka läbi lugeda...
Ma kardan, et varsti koidab päev, kus EL keelab ilma hill start assisti ja downhill brake assistita uusi maastureid(?) müüa. Sealt on ainult üks samm pissuaarideni, mis ise su riistast kinni krabavad, et sa mööda ei laseks.
Vahel on isu Alaska mägedesse elama minna vms metsikusse ja inimtühja loodusesse. Kuhugi, kus idioodid ise välja surevad.
P.S: samas numbris oli veel hea pirn, ma irvitasin nagu siga. LC 120 oli jutuks. Tekstis lause, vabas vormis tsiteerides umbes et "auto on väga vastupidav ka meie teedel, aga ostes tasub siiski kindlasti põhjalik kontroll teha - ei saa välistada, et autot on ka eesmärgipäraselt kasutatud, mis kiirendab kulumist märgatavalt".
P.P.S: et mitte ainult tampida Autolehe taate - siiski parim ja operatiivseim Eesti autoajakiri IMO. Autobildi ei viitsi küll osta kord kuus, samad teemad ja sõidukid juba läbi käinud ju Autolehest enamasti. See weekly formaat ruulib neil. Ainult et "originaallugusid" võiks rohkem olla jah ja vähem tõlget, Euroopa tundub kohati liikluse ja autode poole pealt teiselt planeedilt olema.
tegime pulli, aitab
- tfr
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 59
- Liitunud: E Apr 07, 2003 5:16 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No iseenesest ma seda artikli teemapüstitust lausa rinnuni maa sisse ei tambiks - need fännid, kelle puhul on otsustavaks see, kui sügavast mudast auto veel ise välja tulla suudab, teevad oma kodutöö niikuinii enamasti ise ära. Ja nemad ostavad ilmselt umbes 5% Wrangleritest, Defenderite puhul ehk veidi rohkem.
Lõviosa inimesi ostab need autod aga ikkagi daily driveriks mõttega, et "no vahest nädalavahetusel kusagil turnimas käia". Mis on loomulikult überoptimistlik ja hea, kui sinna turnima korra paari kuu takka jõutakse. Ülejäänud ajaks on nad omale ühe keskmisest ebamugavama ja ebastabiilsema liikuri muretsenud - ja selles osas inimesi maa peale tuua ei ole miski totaalselt idiootne kontseptsioon.
Teostus, tõsi küll, oleks võinud olla veidi mitmekesisem kui standardsed asfaldikatsed.
Lõviosa inimesi ostab need autod aga ikkagi daily driveriks mõttega, et "no vahest nädalavahetusel kusagil turnimas käia". Mis on loomulikult überoptimistlik ja hea, kui sinna turnima korra paari kuu takka jõutakse. Ülejäänud ajaks on nad omale ühe keskmisest ebamugavama ja ebastabiilsema liikuri muretsenud - ja selles osas inimesi maa peale tuua ei ole miski totaalselt idiootne kontseptsioon.
Teostus, tõsi küll, oleks võinud olla veidi mitmekesisem kui standardsed asfaldikatsed.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nendele kelle eest viimane number just ära osteti:
http://www.landrover.ee/est/press/2007/ ... 007_al.pdf
http://www.landrover.ee/est/press/2007/ ... 007_al.pdf
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nojah...võtab lausa keeletuks! Huvitav, miks need ostjad, kes endale "asfaldikauboid" tahavad peaksid üldse Defenderit või Wranglerit ostma? Sõiduautoga saad "kauboitada" vist rohkem? Fritsul oli lihtsalt halb päev ja ta ei saanud ise ka aru millest kirjutab. Kahju ainult, et mõned loevad seda saavadki sellest artiklist just nii aru.Landy kirjutas:Nendele kelle eest viimane number just ära osteti:
http://www.landrover.ee/est/press/2007/ ... 007_al.pdf
Defender 110, Discovery V8