järelemõtlemise nurgake
Moderaator: Moderators
Re: järelemõtlemise nurgake
Lugesin ka selle teema läbi ja no ma ei saa aru kas tõesti mitte midagi muud teha ei ole siis kui ilusa ilmaga kuskil netis passida ja kiruda siin mingit mõttetut teemat mis ei vii nagunii kuskile. Minu arust on inetu just see kui näidatakse teiste peale näpuga nagu siin praegusel juhul tehakse. Iga üks teab ise kuidas ta käitub ja mida teeb (mis see meie per..t torgib) .Inimestel ikka tõesti igav vist. MINGE PAREM METSA.
...MUDATUUKER... Lj70
https://www.facebook.com/groups/5608322 ... 9/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/5608322 ... 9/?fref=ts
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: järelemõtlemise nurgake
Teemat läbi ei lugenud aga tundub õige peakiri, kuhu järgmine lugu võiks sobida.
Täpsemalt võiksin 3. detsembrit oma teiseks sünnipäevaks pidada ja 5 töömeest peaksid seda kindlasti tegema, e. jutt on väga eluohtlikust olukorrast, mille põhjustaja on ilmselt pere keskel järjekordset, mõnusat õhtut veetmas.
Tallinn-Paldiski maantee 31. km (Villa Benita teeotsast paarsada meetrit Keila suunas), 3.detsember, 17.20 (+/- paar minutit). Liikusin Keila suunas ja olin just järele jõudnud mõnele veoautole, lauge paremkurv, kiirus ligi 90km/h. Pmst. ootasin sirget lõiku, et võimalusel mööduda. Mingi hetk nägin enda tuledes sedaani külge ja jõudsin ainult mõtelda "siin ei saa ma enam midagi teha".Ilmselt sulgesin silmad ca 3-4 meetrit enne kontakti ja siis oli kurss täpselt B piilarile. loomulikult järgnes pauk, tuba püssirohuvingu täis ja auto teepeenral. Küsisin kaasõitjate tervise kohta, pidi korras olema, küsisin korra veel, sama vastus. Juhiuks tuli isegi lahti ja läksin, üsna pahaaimavalt, vaatama, mis teisest autost sai. See oli kümmekond meetrit minust tagapool, "kraavis", nina teepeenral. Mingi ime läbi olid sajandivahetuse Volvos olnud 5 töömeest ka täiesti komplektsed ja evakueerusid parajasti vasakutest ustest, parem külg oli üsna õnnetu. Roolis olnud mehe legend tuli kuidagi liiga ladusalt ja kohe, et olla fabritseeritud enesekaitse. E. vaatamata paremkurvile (millegipärast lõpeb poole kurvi peal möödasõidu keelu märk, kuigi idioodile ei loeks seegi) ei kannatanud keegi sirget ära oodata ja läks möödasõidule, minu ees liikunud autode vahelt. Ilmselt arvas, et läheb nagu tavaliselt- kedagi ei tule vastu või kui tuleb, küll ta ruumi teeb. Tuligi ja tegigi ruumi, paraku lõi ruumi teinud auto teepeenralt tagasi tulles vibama ja külglibisemisse. Ja siis, viimase, vastutuleva rekka tagant üle tee. Kahjuks olin mina selle rekka taga. Olen seda 2 päeva analüüsinud ja olen üsna kindel, et meid päästis see, et Volvo saba liikus (külgsuunas) kiiremini kui nina ja mõne viimase meetriga jõudis auto piisavalt suure nurga alla keerata, et auto eest kõrvale lüüa. Oleksin ma sellesse punkti pool sekundit varem jõudnud, oleksin küljeustest salongi sõitnud, sekund hiljem oleks Volvo mulle tagurpidi ninna sõitnud. 90 minul + mõnikümmend km/h temal oleks esimesel juhul garanteerinud vähemalt 2 laipa, teisel juhul mõne murdunud kaela. Ja ükski eessõitja ei vaevunud isegi peatuma. Kusjuures sõidan seda teed üle 15 aasta ja millegipärast on seal veel rohkem "rallistaare" kui meie teedel tavaliselt. Ja ma ei räägi kiiruseületamisest, vaid manöövritest, mille tagajärgi peab keegi teine ära hoidma. Ja niikaua kui ohvreid ei ole, ei ole ka korrakaitsjatel motivatsiooni selliseid asju uurida.
Kogu sellel jutul on 2 moraali:
1. Mõtelge, enne kui teepeenrale keerate, et sutsiidisooritaja elu päästa (ei kutsu millekski üles aga sarnastes olukordades on ka rekkajuhid ennast surnuks sõitnud, päästes teadlik surmamineja, e. pimeda möödasõidu sooritaja).
2. Kui keegi seda eelseisu juhuslikult nägi (või isegi kaamerasse püüdis) oleks üsna huvitav teada, kas see oli nii, nagu vastutulnud auto juht rääkis.
Tean, et sellised asjad on "võõras mure" ja eks see ongi normaalne, ei jõua me kogu maailma valu valutada aga kui see jutt peaks kelleligi korda minema, tasus juba toksida. Heal juhul võiks see isegi kellegi mõtlema panna, mis saab "kolmanda rea" võimaldajast peale tema elu päästmist. parmal juhul jõuab keegi koju, kes seda võib olla muidu ei teeks.
PS: Mina ei jäänud süüdi, auto oli kindlustatud ja formaalselt probleemid on teise poole omad aga uudishimu vaevab.
Kes tunneb, et peaks, see levitab.
Täpsemalt võiksin 3. detsembrit oma teiseks sünnipäevaks pidada ja 5 töömeest peaksid seda kindlasti tegema, e. jutt on väga eluohtlikust olukorrast, mille põhjustaja on ilmselt pere keskel järjekordset, mõnusat õhtut veetmas.
Tallinn-Paldiski maantee 31. km (Villa Benita teeotsast paarsada meetrit Keila suunas), 3.detsember, 17.20 (+/- paar minutit). Liikusin Keila suunas ja olin just järele jõudnud mõnele veoautole, lauge paremkurv, kiirus ligi 90km/h. Pmst. ootasin sirget lõiku, et võimalusel mööduda. Mingi hetk nägin enda tuledes sedaani külge ja jõudsin ainult mõtelda "siin ei saa ma enam midagi teha".Ilmselt sulgesin silmad ca 3-4 meetrit enne kontakti ja siis oli kurss täpselt B piilarile. loomulikult järgnes pauk, tuba püssirohuvingu täis ja auto teepeenral. Küsisin kaasõitjate tervise kohta, pidi korras olema, küsisin korra veel, sama vastus. Juhiuks tuli isegi lahti ja läksin, üsna pahaaimavalt, vaatama, mis teisest autost sai. See oli kümmekond meetrit minust tagapool, "kraavis", nina teepeenral. Mingi ime läbi olid sajandivahetuse Volvos olnud 5 töömeest ka täiesti komplektsed ja evakueerusid parajasti vasakutest ustest, parem külg oli üsna õnnetu. Roolis olnud mehe legend tuli kuidagi liiga ladusalt ja kohe, et olla fabritseeritud enesekaitse. E. vaatamata paremkurvile (millegipärast lõpeb poole kurvi peal möödasõidu keelu märk, kuigi idioodile ei loeks seegi) ei kannatanud keegi sirget ära oodata ja läks möödasõidule, minu ees liikunud autode vahelt. Ilmselt arvas, et läheb nagu tavaliselt- kedagi ei tule vastu või kui tuleb, küll ta ruumi teeb. Tuligi ja tegigi ruumi, paraku lõi ruumi teinud auto teepeenralt tagasi tulles vibama ja külglibisemisse. Ja siis, viimase, vastutuleva rekka tagant üle tee. Kahjuks olin mina selle rekka taga. Olen seda 2 päeva analüüsinud ja olen üsna kindel, et meid päästis see, et Volvo saba liikus (külgsuunas) kiiremini kui nina ja mõne viimase meetriga jõudis auto piisavalt suure nurga alla keerata, et auto eest kõrvale lüüa. Oleksin ma sellesse punkti pool sekundit varem jõudnud, oleksin küljeustest salongi sõitnud, sekund hiljem oleks Volvo mulle tagurpidi ninna sõitnud. 90 minul + mõnikümmend km/h temal oleks esimesel juhul garanteerinud vähemalt 2 laipa, teisel juhul mõne murdunud kaela. Ja ükski eessõitja ei vaevunud isegi peatuma. Kusjuures sõidan seda teed üle 15 aasta ja millegipärast on seal veel rohkem "rallistaare" kui meie teedel tavaliselt. Ja ma ei räägi kiiruseületamisest, vaid manöövritest, mille tagajärgi peab keegi teine ära hoidma. Ja niikaua kui ohvreid ei ole, ei ole ka korrakaitsjatel motivatsiooni selliseid asju uurida.
Kogu sellel jutul on 2 moraali:
1. Mõtelge, enne kui teepeenrale keerate, et sutsiidisooritaja elu päästa (ei kutsu millekski üles aga sarnastes olukordades on ka rekkajuhid ennast surnuks sõitnud, päästes teadlik surmamineja, e. pimeda möödasõidu sooritaja).
2. Kui keegi seda eelseisu juhuslikult nägi (või isegi kaamerasse püüdis) oleks üsna huvitav teada, kas see oli nii, nagu vastutulnud auto juht rääkis.
Tean, et sellised asjad on "võõras mure" ja eks see ongi normaalne, ei jõua me kogu maailma valu valutada aga kui see jutt peaks kelleligi korda minema, tasus juba toksida. Heal juhul võiks see isegi kellegi mõtlema panna, mis saab "kolmanda rea" võimaldajast peale tema elu päästmist. parmal juhul jõuab keegi koju, kes seda võib olla muidu ei teeks.
PS: Mina ei jäänud süüdi, auto oli kindlustatud ja formaalselt probleemid on teise poole omad aga uudishimu vaevab.
Kes tunneb, et peaks, see levitab.
Tehtud, mõeldud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 110
- Liitunud: T Dets 06, 2016 5:50 pm
Re: järelemõtlemise nurgake
Lihtsalt minu tassitäis teed. Mina enam isiklikult ei peatugi, kui näen, et on veel peatujaidtotu kirjutas:-----Ja ükski eessõitja ei vaevunud isegi peatuma.---
.
Aegade jooksul kokku nähtud/peatatud 8 hukkunu juures... minu limiit on täis.
Kui tõesti on näha, et teisi liiklejaid pole, siis kindlasti peatun aga muidu enam mitte. (seda soolikate ja vere haisu ei pühi peast väga kiirelt minema... nii lihtsalt on)'
Võin ära vaadata mingid süüria hukkamisvideod niiet silm ka ei pilgu, aga avariikohal olen isegi oksendanud ohjeldamatult. (kuna video ei anna lõhna ja olukorra tõsidust läbi)
Edit:
Kui järele mõelda, siis isegi 9 hukkumist on silm näinud (üks baiker ei tulnud kohe meelde)
███████████]99% fucked up!
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: järelemõtlemise nurgake
Päevast, päeva tuleb palju km läbida ja olen iga õhtu õnnelik, et elusalt ja tervelt koju jõuan. See on ikka julm, mis meil liikluses toimub. Eile, näiteks Türi, Rapla maanteel käru raudtee ülesõidul kus on pikk sirge ja hea nähtavus kihutas mingi tööliste buss minust täpselt raudtee ülesõidul niimoodi mööda, et keera ise kraavi koos koormaga. Ilmus ei kuskilt (pika sirge pealt). See kiirus pidi ikka üsna suur olema, et ma teda tagant tulemas ei näinud. Kust kohast ta üldse teadis, et rongi ei tule või siis ei teadnudki, et seal raudtee ületamine on. Kui kõik pardakaamera salvestused kokku monteerida saaks päris julma õppe video.
Terv.
RAMBO
Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: järelemõtlemise nurgake
Ma ka ei propageeri vägivalda, aga olles olnud kandjaks matusel, kus samasuguse t*rapea tõttu hukkus kolm noort inimest (ja ellu jäi 4-kuune imik), siis tõesti, sääraseid ajudeta idioote ei ole vaja päästma asuda. Kui veidi ruumi tehes mahub mööda, on kena ja kui ei mahu, siis on see peamiselt tema probleem. Sest kraavis oled ikka üksi. Ja sinna sa satud, kui olud on vahegi sinu vastu. Aga kui saad tõprale kasvõi 5 cm pihta, on tegu LÕ-ga ja siis on jutt hoopis teine. Üle 30 cm jälle ei maksa tabada - löök saab tugevam ja on kõrge tõenäosus viga saada. See kõik aga eeldab, et situatsioon on enda jaoks läbi mõeldud ja ei satuta paanikasse. Ning mitte mingil juhul ei tohi hoida kramplikult roolist - võiamlik löök teeb pöidlale viga...totu kirjutas: ...
1. Mõtelge, enne kui teepeenrale keerate, et sutsiidisooritaja elu päästa (ei kutsu millekski üles aga sarnastes olukordades on ka rekkajuhid ennast surnuks sõitnud, päästes teadlik surmamineja, e. pimeda möödasõidu sooritaja).
...
Järgnev jutt on ühelt vanalt Soome kütusevedajalt, kes osales kaheksakümnedatel juhtide ohutuskoolitusel. Seal oli eraldi teema: lahendamatud olukorrad. Ning üks ülesanne kõlas nii: sõidate bensiini täiskoormaga (auto pluss täishaage) maanteel ja olete möödumas peatuse seisvast bussist. Vastutuleva kaubiku juht on ninapidi kaardis ja ei näe enda kaldumist vastassuunavööndisse. Teil on valida, kas sõita otsa kaubikule, sõita otsa bussile (milles olevate inimeste arv on teadmata) või püüda pääseda mööda bussist paremalt, põhjustades sellega auto kummulimineku maanteekiiruselt, ulatusliku keskkonnakahju ja võimaliku plahvatuse. Vasakule põigata te ei tohi ja ilmselt ka ei jõuaks enam kaubiku eest läbi.
Õige vastus sõltub vaatenurgast, aga eeldades, et kaubik ei vedanud unikaalset ja inimkonna kestmajäämiseks vältimatult hädavajalikku artefakti on kõige odavam sõita laibaks kaubikujuht, püüdes samal ajal mahtuda ära bussi ja kaubiku vahele ning pidurdades maksimaalselt (ABS polnud siis veel levinud!) juhitavust säilitades. Kusjuures sel kursusel said kõik soovijad ka sarnast situatsiooni proovida: linnakiirusel veoautoga sõiduautole otsa sõita. Osad ei julgenudki...
Hea, et seekord õnneks läks. Kahju, et tegelik põhjustaja taas kord minema põrutas (kui seda ikka oli...).
Muide, kui vähegi õnnestub valida, siis pauk tagant on kõige pehmem inimesele. Istmed ja auto ise lähevad muidugi katki, aga seda saab ometi raha eest.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: järelemõtlemise nurgake
ma ei tea, kas see ka tõsi on aga olen kuulnud et inimese kaela murdmiseks on kõige tõenäolisem just tagant pauk?, st et pea lendab äkitselt ette ja siis tagasi. Eesttuleva paugu korral mingil määral ikka peatugi aitab, ei ole nii pikka amplituudi pea liikumisel.v6sa kirjutas:...
Muide, kui vähegi õnnestub valida, siis pauk tagant on kõige pehmem inimesele. ....
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: järelemõtlemise nurgake
Äh? Kui tagant tuleb pauk, siis pea lendab ette? Vastupidi peaks füüsika töötama. Tagant tulles surub istmesse ju.honkomees kirjutas:ma ei tea, kas see ka tõsi on aga olen kuulnud et inimese kaela murdmiseks on kõige tõenäolisem just tagant pauk?, st et pea lendab äkitselt ette ja siis tagasi. Eesttuleva paugu korral mingil määral ikka peatugi aitab, ei ole nii pikka amplituudi pea liikumisel.v6sa kirjutas:...
Muide, kui vähegi õnnestub valida, siis pauk tagant on kõige pehmem inimesele. ....
- DreamWalker
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 137
- Liitunud: L Mär 12, 2016 10:14 am
- Asukoht: Tartu
Re: järelemõtlemise nurgake
Tuttaval sõideti foori taga punase tule taga seistes tagant sisse - süüdlane juht "ei märganud" et foor oli punane.
Juhil oli peatugi valel kõrgusel/paika panemata.
Kokkupõrke kiirus cirka 40-50 km/h äkki?
Autoks oli vana Isuzu Trooper - auto jäi teiste autode vahele nö "sandwichi" - esirauad lisatuledega said üheks tükiks mootori radiaatori asukohal ja tagaluugi küljes olev tagavara rehv sai ühtseks osaks salongi sisemusest.
Point oli see et laks "ei tundunud väga suur" juhile aga kuna peatugi oli valel kõrgusel/paika panemata vastavalt inimesele siis juht sai veel aasta aega kaelavalusid nautida ja taastusravil käia.
Arst ütles veel et "isegi hästi trehvas - oleks võinud hullemini lõppeda"
Peatugi on asja eest - eriti just tagant sisse sõitmise juhuks - tasub kindlasti paika seadistada ka
Juhil oli peatugi valel kõrgusel/paika panemata.
Kokkupõrke kiirus cirka 40-50 km/h äkki?
Autoks oli vana Isuzu Trooper - auto jäi teiste autode vahele nö "sandwichi" - esirauad lisatuledega said üheks tükiks mootori radiaatori asukohal ja tagaluugi küljes olev tagavara rehv sai ühtseks osaks salongi sisemusest.
Point oli see et laks "ei tundunud väga suur" juhile aga kuna peatugi oli valel kõrgusel/paika panemata vastavalt inimesele siis juht sai veel aasta aega kaelavalusid nautida ja taastusravil käia.
Arst ütles veel et "isegi hästi trehvas - oleks võinud hullemini lõppeda"
Peatugi on asja eest - eriti just tagant sisse sõitmise juhuks - tasub kindlasti paika seadistada ka
Viimati muutis DreamWalker, L Dets 07, 2019 1:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: järelemõtlemise nurgake
Selle tagant matsuga on kogemus olemas. Linnakiirusel (70km/h) üks umbjoobes tegelane lajatas tagant selga. Tulemus, istme seljatugi murdus, õnneks oli autole pandud kõrge seljatoega istmed . Kael haiget ei saanud küll aga valutas selg paar päeva. Igatahes päris valus oli ,uuesti ei taha proovida.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 110
- Liitunud: T Dets 06, 2016 5:50 pm
Re: järelemõtlemise nurgake
Sellepärast ma näiteks cheros ei istu isegi pealemakstes tagaistmel..... eks selliseid autosid on veel.DreamWalker kirjutas:
Peatugi on asja eest - eriti just tagant sisse sõitmise juhuks - tasub kindlasti paika seadistada ka
Olen mootori ja rataste koosmõjul kunagi kolm kaelalüli murdnud. Kompressioonmurd (küll mitte tagantpanemise pärast aga kael on asi ,mida kindlasti tuleb hoida igal võimalusel! PEATUGI PEAB OLEMA KORREKTSELT PAIKA SÄTITUD!!!)
███████████]99% fucked up!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: järelemõtlemise nurgake
Olen sellises situatsioonis olnud ja teepervele keeranud, kuid põhjus oli ilmselge - mina sõiduautoga ja mööda kihutajaks mitte bemari või audi vend vaid täislastis metsaveoauto. Väga palju valikuvariante ei olnud. Ühel sellisel korral sõitsin end küljega lumevalli kinni ja tiiva kergelt mõlki. Läks veidi age enne kui juhiukse avamiseks olin võimeline ja maha rahunenud.totu kirjutas: 1. Mõtelge, enne kui teepeenrale keerate, et sutsiidisooritaja elu päästa (ei kutsu millekski üles aga sarnastes olukordades on ka rekkajuhid ennast surnuks sõitnud, päästes teadlik surmamineja, e. pimeda möödasõidu sooritaja).
Mul on end väga raske keskmiste bemari- või audivennast möödkihutaja saabastese mõelda. Olen eluaeg sõitnud väga väikese kilovattitide numbriga, aeglaste ning olematu kiirendusega autodega. ( 3x Lada - 013, 023, Niva; 1x Datsun Sunny; 1x ürgvana 244 Volvo; 2x Land Rover - S-III ja LR90 , nüüd Dacia Logab MCV) ja ega tööautodki pole raketid olnud ( pirukad, kaubikud ja müned vanad või tiluukese mootoriga sõiduautod) . Seega möödasõidud valin alati maksimaalslet riskivabad ( silamapiirini vaba tee). Tavliselt jõuab minust kümmekond venda enne möödudua, kui olukorda enda vaatevinklist ohutuks pean. Vahel ongi mõistlik Pärnu või Tartu maanteel 90 piirkiiruse alas 87km/h "tiksuva" rekka sabas hoida , kui hakata hullu panema.
Tartu maanteel ei kipu peale üht vahejeuhtumit vabatahtlikult enam ammu, eelistan võimalusel Piibe maanteed. Pärnu manteele kahjuks ohutumat mõistliku alternatiivi pole.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: järelemõtlemise nurgake
Mina oma 190 pikkusega saan peatoe õigeks vast ühel autol kümnest. Enamus istmed on tehtud mingite lühikeste inimeste järgi.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: järelemõtlemise nurgake
O.T.
100% nõus, valdav enamus autosid on projekteeritud 160 cm pikkade lõunaeuroopalste järgi. Selja nõgususe reguleerijad vales kohas, ja selja-ning peatoded lõhikesed. Hea sõnaga meenitan ürgvana Saab 93-me millel kõrged istmed sees.Ronny25 kirjutas:Mina oma 190 pikkusega saan peatoe õigeks vast ühel autol kümnest. Enamus istmed on tehtud mingite lühikeste inimeste järgi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: järelemõtlemise nurgake
Eks ma andsin ka vihje, kes võiks kraavisõitmise mõtet kaaluda. Kunagi "vene ajal", kui liikluskultuur oli veel sama jube, milliseks see jälle saanud on, sõitsin ka mõned aastakesed veokaga. Nii mõnedki korrad tõmbasin kõrvale vägagi viimasel hetkel, puhtkasvatuslikul eesmärgil. Taotlus oli ikkagi väike püksipesu. Loodan, et sellised napikad panid mõnegi fraieri mõtlema. Tänapäeval on kombeks nii kuradi viisakas olla ja seda kasutavad tegelased, kellel on lihtsalt pohh, ära kiiremini edasi saamiseks, ummikutest möödumiseks ja muudeks "kavalusteks". Ummikus seisavad, möödasõidu võimalust ootavad ja teisi läbi/vahele lasevad ju need kellel ei olegi midagi muud teha kui kellegi tagumikku vahtida. Ja kuna see toimib, "paljunevad" debiilkavalpead epideemiana. Eks nii mõnigi ajuga tegelane kehastub ka lõpuks debiilikuks, kui ummikus seistes sinu tagant kiirendusrajale põigatakse ja raja lõpus end alandlikult, suunatulega, jälle samasse ratta surutakse. Ja üksteise järel. Ja siis seisadki ...ja seisad.....ja seisad.... aga liiklus aina kulgeb ja kulgeb. Kellel pohh, saab saab edasi, kellel ei ole, naudib ummikut. Huvitav, mis saaks, kui keegi poekassa sabas sama käitumist kasutaks? Silma ikka siniseks saaks? Valem ju täpselt sama aga autos ollakse millegipärast nagu anonüümne netikommentaator. Kahjuks ei ole juba aastaid näinud ega kuulnud, et politsei ülbikuid taltsutaks. Aga eks see ole kallis, odavam on põõsavilus föönitada. Konkreetne number- konkreetne summa. Mingi ülbitsemisega hakka tõestama, äkki klounil läks süda pahaks ja tahtis peatuda ja siis läks üle ja reastus tagasi, jne.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: järelemõtlemise nurgake
Kunagi, mingitelt võistlustel tulles, mõtlesime, kuidas ülbitsemist saaks välja juurida ja välja mõtlesime: Liinibussidesse registraatorid (enamustes on nii kui nii) ja salvestised lukustatud serverisse. Inimesed, kes tahavad lisa teenida, ei saa tööl käia, tudengid jne. teeksid võikese kursuse, eksami ja saaksid juurdepääsu salvestistele. Kui on rikkumine, see lõik arhiivi, reg nr. koos LS punktiga PPA le ja nemad (tegelikult nende arvuti) saadavad omanikule hoiatustrahvi nõude (analoogselt kiiruskaamera trahvidele). No ja mõni eurik rikkumise leidjale. Peale 20 korda aasta jooksul väike vangimaja külastus (et pohh suhtumist ei saaks rahaga kinni maksta, plate peal ei meeldi isegi imbule olla) jne. Win-win and imbecile loses.
Lihtne?
Lihtne?
Tehtud, mõeldud.