Venemaa üritustega seonduv bürokraatia.
Postitatud: R Aug 31, 2007 8:51 am
Koondaks siia nõuandeid ja kogemusi, kuidas võimalikult valutult Venemaa üritustele minna, Venemaal võimalikult väiksemate "jooksvate kuludega" toimetada ning terve naha ja puhaste paberitega tagasi saada. Tulevikus hea vaadata nii vanadel kui uutel, ei pea ju enda kogemustest õppima, kuigi see on kõige õpetlikum.
Paar korda on nagu käidud, aga ei tea, kas kõige optimaalsemalt. Ise seisan hetkel järgmiste küsimuste ees:
- kus viisa tehakse kiiresti ja mõistlikult;
- kas auto(de)le tasub Eestist või piirilt kindlustus võtta;
- kuidas kiiresti üle piiri saab (miski kiri kuskile);
- kui kriitiline see tollideklari täitmise täpsus on;
- miski elukoha registreerimine tuli kuskil toimetada;
- kuidas liigelda, et võimalikult vähe kalõmmi kasseeritaks;
- kuidas on mõistlik ümber Peterburi sõita.
Endale on meelde jäänud:
- väljaspool asulaid peavad lähituled põlema ja asulates ei pea;
- CB jaam pidi mingit litsentsi tahtma, üle piiri lasti, aga kui miilitsa nina ees jutustada, nabis kõrvale ja "müüs litsentsi kohapeal";
- CB jaamadel on Venemaal teised sagedused;
- virisemist oli, kui kaelani porise autoga ringi lasti linna vahel;
- trahvide ametlik maksmine käib panga kaudu ja enne minema ei pidavat lastama, kui pangas käidud. Seni pole asjad nii kaugele läinud ja alati on leidunud kohapealne valutum lahendus;
- miilitsaga tasub kaubelda ja tingida, ei tasu anda selget põhjust peatamiseks;
- rahvustunnus EST peab olema taga kõigel, millel rattad all ja registris.
Tänud ette asjalike näpunäidete eest.
Paar korda on nagu käidud, aga ei tea, kas kõige optimaalsemalt. Ise seisan hetkel järgmiste küsimuste ees:
- kus viisa tehakse kiiresti ja mõistlikult;
- kas auto(de)le tasub Eestist või piirilt kindlustus võtta;
- kuidas kiiresti üle piiri saab (miski kiri kuskile);
- kui kriitiline see tollideklari täitmise täpsus on;
- miski elukoha registreerimine tuli kuskil toimetada;
- kuidas liigelda, et võimalikult vähe kalõmmi kasseeritaks;
- kuidas on mõistlik ümber Peterburi sõita.
Endale on meelde jäänud:
- väljaspool asulaid peavad lähituled põlema ja asulates ei pea;
- CB jaam pidi mingit litsentsi tahtma, üle piiri lasti, aga kui miilitsa nina ees jutustada, nabis kõrvale ja "müüs litsentsi kohapeal";
- CB jaamadel on Venemaal teised sagedused;
- virisemist oli, kui kaelani porise autoga ringi lasti linna vahel;
- trahvide ametlik maksmine käib panga kaudu ja enne minema ei pidavat lastama, kui pangas käidud. Seni pole asjad nii kaugele läinud ja alati on leidunud kohapealne valutum lahendus;
- miilitsaga tasub kaubelda ja tingida, ei tasu anda selget põhjust peatamiseks;
- rahvustunnus EST peab olema taga kõigel, millel rattad all ja registris.
Tänud ette asjalike näpunäidete eest.