ümberehitamine ja selle legaalsus
Moderaator: Moderators
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
ehk siis kokkuvõte:
kui tahad edukamalt metsas mudistada:
a) ehita 0-st uus auto
b) kui mõtled autole arb stange, liftkiti, vintsi või mudarehvi installimist, siis laku panni ja mine a) juurde tagasi
?
kui tahad edukamalt metsas mudistada:
a) ehita 0-st uus auto
b) kui mõtled autole arb stange, liftkiti, vintsi või mudarehvi installimist, siis laku panni ja mine a) juurde tagasi
?
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
ARB kaitseraud peaks Euroopas ja ka Eestis omama vastavaid sertifikaate mille peale ei politsei ega ülevaatuspunktid köhida ei saa. Võid igaks juhuks kasutaja JR käest üle küsida, sest tema igasugust ARB kama müüb. Kui sul plaanis teha autole ainult 2" tõste ning sedagi vedrude ja amortide arvelt, siis saad alati auto muutunud kõrgust suuremate rehvide pähe ajada (eriti kui sul õnnestub suurem rehvimõõt tehnilisse passi kirja saada). Vinsti jaoks on ARB raual tehase poolt ette nähtud koht juba olemas, seega ei tohiks ka sellega probleemi tekkida.
Üldiselt on julge hundi rind haavleid täis, seega julget pealehakkamist.
Üldiselt on julge hundi rind haavleid täis, seega julget pealehakkamist.
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
tänud! uurin ARB'i infot. uurisin praegu ametlikke kanaleid pidi teiste rehvide kasutamise kohta (st neid mis passis ei ole, aga mõõtudelt jäi nende kahe passis oleva suuruse vahele)..nohik kirjutas:ARB kaitseraud peaks Euroopas ja ka Eestis omama vastavaid sertifikaate mille peale ei politsei ega ülevaatuspunktid köhida ei saa. Võid igaks juhuks kasutaja JR käest üle küsida, sest tema igasugust ARB kama müüb. Kui sul plaanis teha autole ainult 2" tõste ning sedagi vedrude ja amortide arvelt, siis saad alati auto muutunud kõrgust suuremate rehvide pähe ajada (eriti kui sul õnnestub suurem rehvimõõt tehnilisse passi kirja saada). Vinsti jaoks on ARB raual tehase poolt ette nähtud koht juba olemas, seega ei tohiks ka sellega probleemi tekkida.
Üldiselt on julge hundi rind haavleid täis, seega julget pealehakkamist.
vastus oli väga konkreetne, et tüübi kinnitus on tehtud inglismaal mingis firmas, kes on kinnitanud kaks mõõtu ning ilmselt ei pidanud vajalikuks rohkem mõõte testida, seega kasutada teisi ei tohi
aga tegelt ka.. see ARB info tõstis juba tuju ja lootust mitte "piraadina" tegutseda
--
onu Raiu
onu Raiu
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Siin ühes teises teemas käis kodanik metsik ühte hiluxi kodanikku taga ajamas.
Mis huvitav selle rehvimõõt on ja kuidas passi sai ?
Mis huvitav selle rehvimõõt on ja kuidas passi sai ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Kui ma nüüd õiget asja mõtlen, siis oli see päris pikka aega müügis ja rehviks oli märgitud 35"helar kirjutas:Siin ühes teises teemas käis kodanik metsik ühte hiluxi kodanikku taga ajamas.
Mis huvitav selle rehvimõõt on ja kuidas passi sai ?
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Tegemist peaks olema Artic Trucks ettevõttes ümberehituse läbinud isendiga. Vaadates nende kodulehel teenuste infot, siis üheks nende eripäraks ongi ümberehituse hilisem legaliseerimine, spidomeetri ümberkalibreerimine jms.helar kirjutas:Siin ühes teises teemas käis kodanik metsik ühte hiluxi kodanikku taga ajamas.
Mis huvitav selle rehvimõõt on ja kuidas passi sai ?
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Ei leia ühtki ARB'i ega klooni, millel EU approved oleks olemas, ilmselt sellepärast, et nii ei olegi võimalik:
On kellegil kogemusi? Ei tahaks nagu küll autot müüma hakata et 2007a mudel osta, millele võib veel ARB'i külge keerata...
Nüüd aga küsimus, kui raske on läbida uut tüübikinnitust? Teeks siis juba veidi põhjalikumalt Artic Truck stiilis.. muide need mehed seal Islandil ei taha ka meilidele vastataSõidukil A-sammastest eespool või esikaitsesüsteemil mis tahes muudatuste tegemist, mis mõjutavad sõiduki konstruktsiooni, põhimõõtmeid, välispindade materjale, väliste või sisemiste osade kinnitusmeetodeid ja millel võib olla oluline mõju katsete tulemustele, loetakse muudatuseks vastavalt direktiivi 2007/46/EÜ artiklile 13 ning seega on selliste muudatuste korral vaja uuesti taotleda tüübikinnitust.
On kellegil kogemusi? Ei tahaks nagu küll autot müüma hakata et 2007a mudel osta, millele võib veel ARB'i külge keerata...
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Kas tüübikinnitus on individuaalne? st kui keegi sõidab artic truckiga ringi ja ma selle järgi ehitan, kas saan siis kuidagi lihtsamalt ?
--
onu Raiu
onu Raiu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17327
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Tüübikinnitus omistatske vist konkretse tootja konkreetsle sõidukile ja üksitüübikinnitus on individuaalne.rvv337 kirjutas:Kas tüübikinnitus on individuaalne? st kui keegi sõidab artic truckiga ringi ja ma selle järgi ehitan, kas saan siis kuidagi lihtsamalt ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Tüübikinnituse saab firma(juriidiline isik), kui sa teed avalduse ja tahad tootma (ümberehitama) hakata selliseid masinaid ja see maksab.
Üksik tüübikinnitus on vajalik kui tahetakse Eestis arvele võtta auto mis ei oma EU maades kehtivat tüübikinnitust.
Kui Eestis juba arvel siis lähed Ark-i kirjutad avalduse tahan sellist autot sellisest autost ehitada(kindlasti mõjuv põhjus).
Enne tutvu mida lubatakse, mida nõutakse jne. ehk asi peaks juriidiliselt korrekne olema...
http://www.mnt.ee/index.php?id=10688&hi ... mberehitus
Kui Ark lubab siis ehitad valmis ja näitad Ark-i litsensiga ülevaatajale ette, maksad maksud ära ja saad uue teh. passi.
Umbes nii lihtne see ongi
Üksik tüübikinnitus on vajalik kui tahetakse Eestis arvele võtta auto mis ei oma EU maades kehtivat tüübikinnitust.
Kui Eestis juba arvel siis lähed Ark-i kirjutad avalduse tahan sellist autot sellisest autost ehitada(kindlasti mõjuv põhjus).
Enne tutvu mida lubatakse, mida nõutakse jne. ehk asi peaks juriidiliselt korrekne olema...
http://www.mnt.ee/index.php?id=10688&hi ... mberehitus
Kui Ark lubab siis ehitad valmis ja näitad Ark-i litsensiga ülevaatajale ette, maksad maksud ära ja saad uue teh. passi.
Umbes nii lihtne see ongi
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
et kui need mehed siin: http://offroadservice.ee/index.php?page=210&lang=est endale tüübikinnutse sebiks, saaks minna ise nende juurde ja lasta sama suguseks teha, tekib küsimus, miks nad pole seda teinud
tekib tahtmine kas või jonnipärast ise see bürokraatia oma elustiili ooüü-ga läbi teha
tekib tahtmine kas või jonnipärast ise see bürokraatia oma elustiili ooüü-ga läbi teha
--
onu Raiu
onu Raiu
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Ei ole asi midagi nii hull kui paistab aga pabereid tuleb määrida.
Aga Eesti tingimustes et see ära tasuks ..... Kõigil ühesugune auto, eestlane tahab ju alati naabrist parem olla
Aga Eesti tingimustes et see ära tasuks ..... Kõigil ühesugune auto, eestlane tahab ju alati naabrist parem olla
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Ei oma ja neid ka ei müüda minu teada kuskil.nohik kirjutas:ARB kaitseraud peaks Euroopas ja ka Eestis omama vastavaid sertifikaate mille peale ei politsei ega ülevaatuspunktid köhida ei saa.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
Aga Raivo - sa helista Marekile ja uuri mis teema selle Hiluxiga oli. Teiseks tasuks uurida äkki selle Land Cruiseri venna kaudu, kes omale pontoonidega auto ehitas. Samuti Mareki juures seda osaliselt tehti.rvv337 kirjutas:et kui need mehed siin: http://offroadservice.ee/index.php?page=210&lang=est endale tüübikinnutse sebiks, saaks minna ise nende juurde ja lasta sama suguseks teha, tekib küsimus, miks nad pole seda teinud
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tegelinsky
- Fitting 38"
- Postitusi: 216
- Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
- Asukoht: Sastamala/Pärnu
- Kontakt:
Re: ümberehitamine ja selle legaalsus
krt oli sul vaja nüüd seda näidata...mul hakkas kuidagi väga kipitama nüüdrvv337 kirjutas:et kui need mehed siin: http://offroadservice.ee/index.php?page=210&lang=est endale tüübikinnutse sebiks, saaks minna ise nende juurde ja lasta sama suguseks teha, tekib küsimus, miks nad pole seda teinud
tekib tahtmine kas või jonnipärast ise see bürokraatia oma elustiili ooüü-ga läbi teha
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto