Ja kuipalju mõjutavad uued ülevaatus nõuded 4x4 autosid,kui on midagi täpsemalt teada.tiitv kirjutas:Tulede teema on läinud päevakorda tänu nendele igamehe ksenoontulede, mis kõiki ainult pimestavad ja teed ei valgusta.
Lähiajal on plaanis vastu võtta uued tehnilise ülevaatuse nõuded (vms), mis on oluliselt rangemad praegusest. Kontrollima hakatakse näiteks amortisaatoreid, mõõtma tulede ja klaaside läbipaistvust, mootorite modifitseeritust (nitrod, turbod) jne
Iseasi mis määral see kõik seadusse jõuab, aga siiski. Esialgsed plaanid olid Saksa tehnoülevaatusest vaata et karmimad isegi.
See kõik on suuresti tingitud just tänavasõiduautode ajuvabast tuunimisest ja liiklusõnnetuste suurest hulgast kokku klopsitud autodega.
TÜV ja nõuded ehk kas tegelikult on kõik ****s?
Moderaator: Moderators
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Nu nuhh,siis on vist viimane aeg uut masinat otsima hakkata.MahviaDeTyrk kirjutas:Plastmassist stanged lähevad hindayanekk kirjutas:Ja kuipalju mõjutavad uued ülevaatus nõuded 4x4 autosid,kui on midagi täpsemalt teada.
Mootor max.0,9 L,võimsus 20 kw,max rehvid 12"kõrged,nelivedu lubatud kasutada ainult riigipühadel ja vanaema matustel
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuule pool sinu kirjeldusest vastab peaaegu täpselt Suzuki SJ410-le ju. Täitsa võimalik ostayanekk kirjutas:Nu nuhh,siis on vist viimane aeg uut masinat otsima hakkata.
Mootor max.0,9 L,võimsus 20 kw,max rehvid 12"kõrged,nelivedu lubatud kasutada ainult riigipühadel ja vanaema matustel
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
04.05 kukkusin jõhvi lähedal radarisse +15 oma isuzu kastikaga, esimene mõte oli-korduv ülevaatus, kuna ka moditud teda. läksin siis liiklusinspektoriga nende autosse protti koostama ja tagasitulles teavitas mu musike et üks sinikuub oli ümber auto käinud ja mõõtnud ja pildistanud-pääris hapu- käseti ainult oksa trossid eemaldada. kui aega saan lähen käin ARKis tuttava juures ja uurin seda legaliseerimis värki.
Nägudeni rahvas!
Nägudeni rahvas!
Isuzu pick-up 32" mudakate ja come up vintsiga. Suzuki kq paljude lisadega.
Meeldib leiutada, asju modida ja metalliga mängida ning siis mudaseks teha.
tel. 58056547
Meeldib leiutada, asju modida ja metalliga mängida ning siis mudaseks teha.
tel. 58056547
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Seda, et oksatrossidega maanteel asja pole on vist juba viimased 10 aasat e. offroadi algusaegadest räägitud. Tegu jalakäija jaoks üsna ohtliku lisaga, sest paks ja ülitugevalt kinnitatud tross muutaub suurel kiirusel kokkupõrkel viilutajaks. Vähemasti paljud LR omanikud on need teinud kiireemaldatvaks, mis vaid safria ajaks külge kruvitakse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Viimane märkus päris asjalik.Kui nüüd järele mõelda,siis on olnud elus juhus,kus umbjoobes kodanik sõitvale autole ootamatult kallale kargas just täpselt niimoodi,et oksatross oleks tal pea otsast lõiganud.Tõsi,eelpoolmainitud kodanikku tundvatel isikutel oleks äärmiselt hea meel olnud kui ta teispoolsusesse oleks läind,aga see ei muuda asjaolu,et kõvasti oleks olnud seletamist,et mis tross see selline on...???
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kunagi Eesti Offroad Klubi kuldaegadel oli neil teemadel juttu (ja seda ka kolmapäevastel Kannu pubi koosolekutel!), et igapäevasõidus olevatel (võistlus)autodel ei toiks PÜSIVALT küljes olla asju, mis võivad sinu autot küll kaitsata, kuid teisi liiklejaid ohustada.
Lähtuti sellest, et ka kõiksugu rauad/kinnitused, mis auto kerest eemale ulatvad ei tohiksolla tervad/liiga nurgelised ja peaks olema võimlusel ergonoomilised/kumerad. (Seda nõuab ka kõigile tuttav autode tehnosisundi eeskiri).
Lähtuti sellest, et ka kõiksugu rauad/kinnitused, mis auto kerest eemale ulatvad ei tohiksolla tervad/liiga nurgelised ja peaks olema võimlusel ergonoomilised/kumerad. (Seda nõuab ka kõigile tuttav autode tehnosisundi eeskiri).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
See ettepanek hakkab küll juba klišeeks muutuma, aga kas poleks aeg mingilaadne katuseorganistatsioon elustada. Vaatan foorumil ca 2500 kasutajat. Kui siit nüüd veljepoleerijad ja vanaisa Gaz'i müüad maha arvata saab ikkagi korraliku numbri. Ühtselt oleks meil võimalus igasugustele lollustele vastu seista.
Urmas
5038572
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ercos, see teema on olnud jutuks varem siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=699 ... uriklubide
http://www.maastur.ee/index.php?option= ... opic=107.0
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=699 ... uriklubide
http://www.maastur.ee/index.php?option= ... opic=107.0
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No kumer/"voolujooneline" on ka ses mõttes etem, et igasugu jampar ei takerdu metsas külgeLandy kirjutas:Lähtuti sellest, et ka kõiksugu rauad/kinnitused, mis auto kerest eemale ulatvad ei tohiksolla tervad/liiga nurgelised ja peaks olema võimlusel ergonoomilised/kumerad. (Seda nõuab ka kõigile tuttav autode tehnosisundi eeskiri).
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Huvitav, kuidas suhtuda alumiiniumspioladesse autotuunijate sabadel (see moosiriiul pagassi luugil). Kui sinna peaks inimene takerduma, saaks ilmselt poolitatud küll, kui ei ole just kahekordne spoila.
Võiks ju olla mingi kiirusepiirang, alates mingist ümberehituse tasemest. On metsakoll maanteel- 70 saba peal ja kui ületad, saad piki nina. Loogika järgi peaks eksperdi töö olema kõikmõeldavate ümberehituste ohutuse ja liikluskõlblikuse hindamine. Tegelikult on aga seadustele mittevastavate ümberehituste avastamine. 20- 30 aastat vana sõidukit on võimalik (tegelikult ka mõistlik) ohutumaks muuta, paraku peale seda ei vasta auto enam valmistajatehase nõuetele ja siis ei koti üldistele tehnonõuetele vastamine enam kedagi.
Võiks ju olla mingi kiirusepiirang, alates mingist ümberehituse tasemest. On metsakoll maanteel- 70 saba peal ja kui ületad, saad piki nina. Loogika järgi peaks eksperdi töö olema kõikmõeldavate ümberehituste ohutuse ja liikluskõlblikuse hindamine. Tegelikult on aga seadustele mittevastavate ümberehituste avastamine. 20- 30 aastat vana sõidukit on võimalik (tegelikult ka mõistlik) ohutumaks muuta, paraku peale seda ei vasta auto enam valmistajatehase nõuetele ja siis ei koti üldistele tehnonõuetele vastamine enam kedagi.
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Just-just - spoila perse peal üle 70 sõita ei tohitotu kirjutas:Huvitav, kuidas suhtuda alumiiniumspioladesse autotuunijate sabadel (see moosiriiul pagassi luugil). Kui sinna peaks inimene takerduma, saaks ilmselt poolitatud küll, kui ei ole just kahekordne spoila.
Võiks ju olla mingi kiirusepiirang, alates mingist ümberehituse tasemest.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Pärast mai 2007 esmakordse registreeringuga autodele ei tohi enam ise kokku keevitatud raudasid ette panna, vaid peavad olema euroopa sertifitseeringuga [loe: jalakäijaga kokku põrgates katki minema]. "Kui ei lähe avarii korral katki, tuleb tagurdada ja uuesti sõita, muidu võidakse sind kohtusse kaevata," andis üks automüügimees hea soovituse
Ja see on asi, mida hetkel ka täiesti kontrollitakse juba ülevaatusel.
Plastikust stangede vahetamine ja üldse jalakäijatele ohtlike detailide olemasolu on väga aktuaalne.
Muide väga raske on võidelda ohutusnõuetele vastu ning üritada tõestada, et metsas kasutatavad masinad on väga turvalised ja ohutud jalakäijatele (kes on hetkeks peaaegu jumala seisu tõstetud liikluses).
Kõige selle taustal, selle aasta mai kuus sai liikluses surma ainult 7 inimest (eelmise aasta 21 asemel). Ei olegi enam kõige hullem.
Ja see on asi, mida hetkel ka täiesti kontrollitakse juba ülevaatusel.
Plastikust stangede vahetamine ja üldse jalakäijatele ohtlike detailide olemasolu on väga aktuaalne.
Muide väga raske on võidelda ohutusnõuetele vastu ning üritada tõestada, et metsas kasutatavad masinad on väga turvalised ja ohutud jalakäijatele (kes on hetkeks peaaegu jumala seisu tõstetud liikluses).
Kõige selle taustal, selle aasta mai kuus sai liikluses surma ainult 7 inimest (eelmise aasta 21 asemel). Ei olegi enam kõige hullem.
Just: Oli juttu! Kõik need jutud jooksevad vette. Keegi ei taha teha VÕI vastutada.Landy kirjutas:Ercos, see teema on olnud jutuks varem siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=699 ... uriklubide
http://www.maastur.ee/index.php?option= ... opic=107.0
Kes arvavad, et pea liiva alla peitmine on parim lahendus siis võiksid selle mehe jutumõttega läbi lugeda. Eriti selle osa, kus ta kirjeldab olukorda oma koduriigis. Ja siis võiks vaikselt endamisi mõelda mitu korda on viimase aasta-kahe jooksul käinud meediast läbi sõnapaar keelama ja piirama.. Ei hakka hetkel rohkem lahti seletama. Kes suudab teeb omad järeldused ise.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com