1. leht 1-st

VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: L Mär 18, 2017 9:17 pm
Postitas RistoRR
Hei.
Kui paljud on sellist asja kasutanud? Jagage kogemusi. Laguneb siis nii palju kui linnalegendid räägivad või mitte.
Mõte on vaadata 2008-2009 aasta isendit tänavasõiduks ja haagise vedamiseks, aga ei suuda kuskilt kasutajate (või ka remontijate) infot leida, mis viitaks igasugu hädadele või nende puudumisele.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: L Mär 18, 2017 10:09 pm
Postitas fanatt
Auto nagu auto ikka. Kui on käest ära lastud ja kehvasti hooldatud siis tahab muidugi tiiru üle saada ja jupid on üle keskmise hinnaga. Kõik sõltub sellest kuidas hoitud on ja kuidas ise kasutad. Ise kasutan 3,0 tdi 1,5 aastat olnud ja vahetanud tagasillas 4 ülemist õõtsa ja sedagi erialasest ülemõtlemisest. Sõita on mugav, ruumi jagub ja haagist on hea vedada. Üks kotermann on sees mis aeg ajalt tunda annab. Nimelt sooja mootoriga mingi hetk poogib käivitades kinni, nagu aku oleks tühi või starteri puksid läbi. Samas kohe uuesti käivitades läheb reipalt ja kohe käima. Starteri vahetatud ja mõneks kuuks kadus ära kuid nüüd annab aeg-ajalt jälle tunda.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: L Mär 18, 2017 10:17 pm
Postitas Alllu
fanatt kirjutas:Auto nagu auto ikka. Kui on käest ära lastud ja kehvasti hooldatud siis tahab muidugi tiiru üle saada ja jupid on üle keskmise hinnaga. Kõik sõltub sellest kuidas hoitud on ja kuidas ise kasutad. Ise kasutan 3,0 tdi 1,5 aastat olnud ja vahetanud tagasillas 4 ülemist õõtsa ja sedagi erialasest ülemõtlemisest. Sõita on mugav, ruumi jagub ja haagist on hea vedada. Üks kotermann on sees mis aeg ajalt tunda annab. Nimelt sooja mootoriga mingi hetk poogib käivitades kinni, nagu aku oleks tühi või starteri puksid läbi. Samas kohe uuesti käivitades läheb reipalt ja kohe käima. Starteri vahetatud ja mõneks kuuks kadus ära kuid nüüd annab aeg-ajalt jälle tunda.
Pihustid

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: L Mär 18, 2017 11:00 pm
Postitas kalle211
Algus aastate masinatel koksudeeruvad pidurikolvid ära. Alumiinium kolb on kaetud mingisuguse nikli kihi või miski sarnase ollusega mis siinse sisse soolatud talvetega jämedaks oksudeeruvad ja kinni jäävad sadulatesse. Eraldi juppe ei müüdud ainult tervet sadulat sai osta. Isegi treinud mitmetele autodele uue jooksu roostevabast kolbe.Sisselaske kollektorite küljes on seal asuvate klappide liigutamiseks mootorid, millede ühendushoovastikud ära kuluvad ja jällegi saab osta ainult kogu komplekti korraga, rem juppe ei ole. Õhk vedrustusel kõdunesid aegajalt patjade küljes olevad stutsid jalapealt maha.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: P Mär 19, 2017 9:52 pm
Postitas fanatt
kalle211 kirjutas:Algus aastate masinatel koksudeeruvad pidurikolvid ära. Alumiinium kolb on kaetud mingisuguse nikli kihi või miski sarnase ollusega mis siinse sisse soolatud talvetega jämedaks oksudeeruvad ja kinni jäävad sadulatesse. Eraldi juppe ei müüdud ainult tervet sadulat sai osta. Isegi treinud mitmetele autodele uue jooksu roostevabast kolbe.Sisselaske kollektorite küljes on seal asuvate klappide liigutamiseks mootorid, millede ühendushoovastikud ära kuluvad ja jällegi saab osta ainult kogu komplekti korraga, rem juppe ei ole. Õhk vedrustusel kõdunesid aegajalt patjade küljes olevad stutsid jalapealt maha.
Loetletud vead on täiesti tavalised kõikidele autodele ja minu meelest ei saa neid ainult konkreetsele autole külge pookida. Tavalised hooldamata auto vead.

Pihustite juttu ma olen kuulnud ka, aga see ei tundu kuidagi loogiline olevat

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: P Mär 19, 2017 9:57 pm
Postitas RistoRR
Siin loetletud vead ei ole jah miski kosmos. Tavaline auto nagu ikka. Linnalegendid räägivad igasugu elektroonika kaladest, no ei taha ma uskuda, et hullem seis on kui ükskõik mis tänapäevasel autol :D Poomise viga tuleb pihustitest jh ilmselt, audisid kummitab sama viga.
Üldosas mind huvitab just see, et auto igapäevaselt saba ei annaks. Miski pedantlik pukside/kaigaste vahetamise vajadus on mu niigi küljes ja see osa mind ei sega ka. :)

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: P Mär 19, 2017 10:23 pm
Postitas marauder
Tavaline saksa kolksvagen. Kunagi ei tea misasi lambist puruks läheb.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: E Mär 20, 2017 10:59 pm
Postitas kalle211
Ei ole need elektroonika vead nii linnalegendid ikka. Ajal kui touareg müüki tuli võttis mul tuttava firma ka omale kohe ühe touaregi ligi. Ja seda autot kimbutasid elektri probleemid ikka päris tihti. Garantii korras vahetati tal ära ikka väga suur hunnik erinevaid juhtplokke. Mul tutvusringkonnas 3 elektri brobleemidega masinat olnud.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: T Mär 21, 2017 7:45 am
Postitas RistoRR
Algusaastatel olid nad kindlasti probleemsemad. Mind aga huvitavad just lõpuotsa masinad. VW klubi ka väga targemaks ei tee, seal lihtsalt juttu, et pidevalt parendati.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: T Mär 21, 2017 9:52 am
Postitas uppund kana
Kui ma nüüd ei eksi siis TM andis kunagi Touareg-ile aasta laguneja tiitli. Need autod mis algul välja tulid olid väga äpardunud isendid, hiljem olukord veidi paranes. Kokkuvõttes kui näpud õli ei karda siis saab hakkama. See on hea iseloomustus ,et tavaline kolkswagen ,täiesti suvalisel hetkel võib näit.uks eest kukkuda. :D

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: T Mär 21, 2017 10:21 am
Postitas RistoRR
Kõik see jutt jääb siin siiski linnalegendide tasemele. Huvitaks siiski reaalselt omanud/kasutanud inimeste pajatusi. Aga ega seda parketikat siin vist keegi väga omanud pole...

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: R Mär 24, 2017 10:20 pm
Postitas helar
Laias laastus paneksin ühte potti q7 ja cajenniga. Q niipalju erinev,et puudub aeglusti. Ka osad audi alusvankri osad on al mis tregil fe.
Loomulikult algusaastatel lastehaigused. Nii porsche kui ka vw astusid samade asjadega ämbrisse.
Aga need said lahendatud ja feisslift juba oluliselt parem.
Kasutan 10 aastat vana tregi ja olen rahul. Midagi müstilist lennanud pole. Valisin muidugi kõige lollikindlama kombo- 2.5 tdi ja ilma õhuta vedrustus. Atm muidugi.
Ilma mureta mahub 31" alla ja el diff luku imiteerimine on üsna hästi välja kukkunud. Parema paketi seest võib leida ka tagumise diffriluku ja stabi off.
Väga mõnus ja stabiilne kulgur. Kannatab ka asiselt teelt kõrvale keerata. Ainus mis häirib - kui tagumised istmeid alla lasta ei teki ühtlast tasapinda.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: R Juun 02, 2017 10:20 pm
Postitas Kalill
Kahepoolese pool milkut. Nukkvõll vahetati u poolepeal.

Omanik on rahul.

Pilt

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: N Aug 31, 2017 9:16 am
Postitas MustVälk
Ise ka uurisin pikalt, et mis ja kus laguneb neil.
Ühe tuttava peres olnud 2005, 2008 ja 2010 mudelid ja kirus neid kõiki.
Midagi lagunes neil kõigil ja kütuse kulu oli, et kõik võtab ära mis paaki valad! :D
Teine tuttav ostis 5 aastat tagasi 2008 mudeli 3.0 176kw mootoriga.
Teadlikult ostis roolilati veaga. Lasi lati taastada ja rohkemat pole peale korralise hoolduse teinud.
Muidugi läbisõitu on ta masinal vähem kui samasugusel mis ma ostsin eelmine nädal.

EVWK foorumis on neid ka mõni läbi käinud.
Üks ostis proovimiseks 2.5 mootori ja automaat kastiga isendi.
Ei läinud kaua enne kui mootor laiali ja peale mootori remonti oli mõistlik ka juba käigukast ära taastada!

Ostsin 2007 (tegelikult juba 2008 mudeli välimus ja sisu) 3.0 176kw automaadiga.
Vedrustus on õhk mis pidavat sellel juba kestma paremini. Peale kruusasõitu soovituslik survepesu!
Tegin ka diagnosti kaks korda (soojalt ja külmalt).
Peale webasto kütuse pumba ja õhukvaliteedi anduri pole midagi muud leidnud vigast.

Nagu igalpool mainitakse, siis kui ei ole eelnevalt hoitud siis jäädki raha sinna matma.
Keti mured on pigem 165kw isendil. Venib välja ja igal temperatuuril mängib.
Liikuma peab tuntavalt reipalt edasi ja automaat peab vahetama päris kiiresti käike.

Ma ei ole ennem omanud automaat kastiga isendeid, aga sõitnud küll nende preemium klassi masinatega.
Kütuse kulust on vara veel rääkida.

Re: VW Touareg 1 generatsioon

Postitatud: E Okt 26, 2020 4:53 pm
Postitas Marek71
Touareg aastast 2005 mootor 2,5tdi 128kw atm kast tava vedru ja tegelik läbisõit teadmata(Itaaliast toodud) (hetkel kellas 241600) Sõitnud sellega ca 60 tuh km ja selle ajaga olen vahetanud/remontinud :Esiratta laagrid mõlemal pool summas 300 eur,esimesed piduri voolikud 20 eur, roolilatt 550 eur, EGR jahuti leke 20 eur,Webasto jahutus vedeliku torud 80 eur,vaakumpumba remont(tihendid e-bayst 40 eur,pump maha/peale ja tihendite vahetuse tegin ise) esipiduri klotsid, tagaklotsid+käsipiduri klotsid +kettad(varuosad 130 eur, vahetasin ise) Pihustite remont ja kalibreerimine 438eur.
Elektri koha pealt anomaaliad; 1 katkine juhe juhi ukse sees,vihmase ilmaga viskab sillabloki veateadet,kuigi kõik toimib.Üsna pea peab vahetama starteri, sest vana veab kohati raskelt ringi(uus starter 100 eur vahetatud saab vast ise) lähiajal lähevad esituled vahetusse(niiskus sees, uued tuled kokku 270eur)
Veermikus pole konte/pukse/õõtsasid veel vahetanud.
Õli ja filtrite vahetus iga 15000km tagant summas ca 150-170 eur.Paagitäiega saab sõita 800-1000km,seda olenevalt ilmast/tee oludest/jalaraskusest jne
Keskmist kulu näitab kompuuter 8,9l/100