1. leht 1-st

Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: L Jaan 14, 2017 8:35 pm
Postitas sultan
Oskab keegi seletada, kuidas töötab, kuhu kui palju vedu annab ja kas mingil hetkel üks sildadest üldse ei vea?

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: L Jaan 14, 2017 9:14 pm
Postitas maksipoiss
Põlvkondade kaupa kõik välja toodud http://blogs.youwheel.com/2015/02/14/vo ... ve-review/

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: L Jaan 14, 2017 10:07 pm
Postitas sultan
Tänan. Aga väga pinnapealne jutt on seal, jui 2. Generatsiooni kohta lugeda...

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: T Jaan 17, 2017 5:38 pm
Postitas Maaks
sultan kirjutas:Tänan. Aga väga pinnapealne jutt on seal, jui 2. Generatsiooni kohta lugeda...
Mis mõttes pinnapealne? Seal on ju kogu info olemas.
Kui sul on "tavaline" 4motion, siis on ainult tsentraalne Torseni Type-C/3 diferentsiaal, mis on seatud 40:60 tagasilla kasuks, ehk siis ei ole kunagi olukorda kus ainult tagasild veab. Tagasillas lukku ei ole, kiiremini pöörlevat ratast "tapetakse" piduriga.
Nüüd kui on see 4Xmotion või meil vist müüdi Terrain Tech nime all, siis sellele on sama süteem mis I põlvkonna Touaregil.

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: N Jaan 26, 2017 8:05 pm
Postitas sultan
autolehest:
Kaks Touaregi
N-ö tavalise Touaregi nelikvedu kannab nimetust 4MOTION ja on lahendatud piiratud libisemisega Torseni diferentsiaaliga. Maastikurežiimi valimine muudab ABSi, rattapaaride elektrooniliste diferentsiaalilukustustuste, kaapeväldiku ja automaakäigukasti töörežiimi maastikusõiduks sobilikuks.

4XMOTION Touareg on varustatud lukustatava keskdiferentsiaali ning aeglustiga. Kliirens on ees sentimeeter ja taga poolteist sentimeetrit kõrgem kui tavamudelil (22 cm). Juurde saab tellida ka mehaaniliselt lukustatava tagadiferentsiaali.

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: R Jaan 27, 2017 5:59 pm
Postitas puhvel
Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: T Jaan 31, 2017 4:38 pm
Postitas Maaks
puhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: T Jaan 31, 2017 4:47 pm
Postitas puhvel
Maaks kirjutas:
puhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Miks jutumärkides "palju parem" ?
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu :)

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: T Jaan 31, 2017 5:02 pm
Postitas Maaks
puhvel kirjutas:
Maaks kirjutas:
puhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Miks jutumärkides "palju parem" ?
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu :)
Quattro on kaubamärk(® või ™) ja sama on ka selle 4motion'ga (mis ei väljenda kuidagi kasutatud tehnilist lahendust), nagu "Tere" piim ja "Alma" piim.
Reaalsus on, et Touaregi ja Q7-e nelivedu on ühesugune, mõlemal keskel seesama Torseni Type-C/3 diffel ja "sildades elektrooniline lukk" (=tapetakse keerlevat ratast piduriga). Aga nagu juba eespool kirjutasin, siis qattro on ikka "palju parem" :mrgreen:

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitatud: K Veebr 01, 2017 10:00 am
Postitas kolks
Maaks kirjutas:
puhvel kirjutas:
Maaks kirjutas: IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Miks jutumärkides "palju parem" ?
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu :)
Quattro on kaubamärk(® või ™) ja sama on ka selle 4motion'ga (mis ei väljenda kuidagi kasutatud tehnilist lahendust), nagu "Tere" piim ja "Alma" piim.
Reaalsus on, et Touaregi ja Q7-e nelivedu on ühesugune, mõlemal keskel seesama Torseni Type-C/3 diffel ja "sildades elektrooniline lukk" (=tapetakse keerlevat ratast piduriga). Aga nagu juba eespool kirjutasin, siis qattro on ikka "palju parem" :mrgreen:
Olen omanud Touaregi. Praeguseks sõidukiks on Q7. Mõlemad reguleeritava vedrustusega suurte mootoritega. Audil toimetab see 4x4 süsteem tunduvalt paremini. Mõlemad autod olid ja on täiesti veavabad(ei suutnud isegi Touaregi armatuuri jõulukuuseks muuta)
Touaregi omanikul on siiski traktori järele pikem tee astuda kuna Q7 tuleb ise tagasi sealt kuhu ta on läinud(kui asja mõistlikult ajada)