Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas sultan »

Oskab keegi seletada, kuidas töötab, kuhu kui palju vedu annab ja kas mingil hetkel üks sildadest üldse ei vea?
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas maksipoiss »

Põlvkondade kaupa kõik välja toodud http://blogs.youwheel.com/2015/02/14/vo ... ve-review/
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas sultan »

Tänan. Aga väga pinnapealne jutt on seal, jui 2. Generatsiooni kohta lugeda...
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas Maaks »

sultan kirjutas:Tänan. Aga väga pinnapealne jutt on seal, jui 2. Generatsiooni kohta lugeda...
Mis mõttes pinnapealne? Seal on ju kogu info olemas.
Kui sul on "tavaline" 4motion, siis on ainult tsentraalne Torseni Type-C/3 diferentsiaal, mis on seatud 40:60 tagasilla kasuks, ehk siis ei ole kunagi olukorda kus ainult tagasild veab. Tagasillas lukku ei ole, kiiremini pöörlevat ratast "tapetakse" piduriga.
Nüüd kui on see 4Xmotion või meil vist müüdi Terrain Tech nime all, siis sellele on sama süteem mis I põlvkonna Touaregil.
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas sultan »

autolehest:
Kaks Touaregi
N-ö tavalise Touaregi nelikvedu kannab nimetust 4MOTION ja on lahendatud piiratud libisemisega Torseni diferentsiaaliga. Maastikurežiimi valimine muudab ABSi, rattapaaride elektrooniliste diferentsiaalilukustustuste, kaapeväldiku ja automaakäigukasti töörežiimi maastikusõiduks sobilikuks.

4XMOTION Touareg on varustatud lukustatava keskdiferentsiaali ning aeglustiga. Kliirens on ees sentimeeter ja taga poolteist sentimeetrit kõrgem kui tavamudelil (22 cm). Juurde saab tellida ka mehaaniliselt lukustatava tagadiferentsiaali.
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas puhvel »

Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
XC 70
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas Maaks »

puhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas puhvel »

Maaks kirjutas:
puhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Miks jutumärkides "palju parem" ?
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu :)
XC 70
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas Maaks »

puhvel kirjutas:
Maaks kirjutas:
puhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Miks jutumärkides "palju parem" ?
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu :)
Quattro on kaubamärk(® või ™) ja sama on ka selle 4motion'ga (mis ei väljenda kuidagi kasutatud tehnilist lahendust), nagu "Tere" piim ja "Alma" piim.
Reaalsus on, et Touaregi ja Q7-e nelivedu on ühesugune, mõlemal keskel seesama Torseni Type-C/3 diffel ja "sildades elektrooniline lukk" (=tapetakse keerlevat ratast piduriga). Aga nagu juba eespool kirjutasin, siis qattro on ikka "palju parem" :mrgreen:
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?

Postitus Postitas kolks »

Maaks kirjutas:
puhvel kirjutas:
Maaks kirjutas: IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion :lol:
Miks jutumärkides "palju parem" ?
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu :)
Quattro on kaubamärk(® või ™) ja sama on ka selle 4motion'ga (mis ei väljenda kuidagi kasutatud tehnilist lahendust), nagu "Tere" piim ja "Alma" piim.
Reaalsus on, et Touaregi ja Q7-e nelivedu on ühesugune, mõlemal keskel seesama Torseni Type-C/3 diffel ja "sildades elektrooniline lukk" (=tapetakse keerlevat ratast piduriga). Aga nagu juba eespool kirjutasin, siis qattro on ikka "palju parem" :mrgreen:
Olen omanud Touaregi. Praeguseks sõidukiks on Q7. Mõlemad reguleeritava vedrustusega suurte mootoritega. Audil toimetab see 4x4 süsteem tunduvalt paremini. Mõlemad autod olid ja on täiesti veavabad(ei suutnud isegi Touaregi armatuuri jõulukuuseks muuta)
Touaregi omanikul on siiski traktori järele pikem tee astuda kuna Q7 tuleb ise tagasi sealt kuhu ta on läinud(kui asja mõistlikult ajada)
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
Vasta

Mine “Volkswagen”