1. leht 1-st

VW Transporter Syncro

Postitatud: T Aug 05, 2014 5:13 am
Postitas jyrgen
Masin minu jaoks uus nähe ja eriti neid VAG grupi mootoreid ei tunne.

Tegu siis 2,5tdi, oli vist 75kw ja T4 mootor, mis ühel hetkel hakkas paugutorust sòidu ajal nii paksu musta tossu välja ajama, et sabas tolknevat haagist enam ei näinud. Prooviks sai vahetatad òhulugeja, kòik jäi samaks, ainult kui òhulugeja kaabel ei olnud ühendatud, siis tossu ei tulnud ja edasi ka ei liikunud masin. Ühtlastel pööretel sòites trassil, gaasipedaali liigutamatta, on kuulda mootoriruumist sellist heli, nagu mootor tòstaks pöördeid, aga tegelikult ei juhtu midagi, ju kòhib selle liigse tahma kopsust välja ja saavutab normaalse mootori hääle, ja nagu natikenegi gaasi putud on taas autol taga tume öö, mingeid lòdinaid/plödinaid mootori töös ei esine.

Saan aru, et viga on kütuse juhtimises pumbas, aga millele veel pilk peale visata enne pumba vahetust?

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: T Aug 05, 2014 8:19 am
Postitas LauriJ
Kas kõik lõdvikud on ikka terved ja kinni?

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: T Aug 05, 2014 8:38 am
Postitas jyrgen
No eriti palju selle olendi mootoriruumis ringi piiluda ei ònnestu, aga nii palju kui silm pealtpoolt nägi, olid kòik paigas. Auto oli paar nädalat keretöödel, enne seda käivitus ainult kehvalt, käiamise ajal popsutas tagant nii soojalt kui külmalt vahepeal sellist hallikat tossu. Nüüd nagu käivitub paremini, aga must ka taga. See juhtus nüüd paar päeva peale masina taas kasutusele vòttu.

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: N Aug 07, 2014 8:25 am
Postitas Rene
Proovi egr pimedaks teha. Tegin samuti ühe VAG gruppi kuuluva isendiga nii, et lõikasin battery purgist pimedad ette. Enne oli nagu vana diisel rong ja jõudu polnud (lasi turbo rõhu väljalaske kollektorisse maha).

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: N Aug 07, 2014 9:14 am
Postitas ahto42
Ja kui battery või muu joogi purgist teed, siis saab varsti uue turbo panna. Venna tööjuures oli santa-fe, millel sama lollus tehtud. Tahma happelisus söövitas augu läbi ja plekitükid käisid mootorist. turbo tiiviku ja geomeetria labade vahelt läbi. Õige oleks 1mm roostevaba plekk. Selle peale tahma ja kuumuse hammas ei hakka.

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: R Aug 08, 2014 8:03 am
Postitas jyrgen
Oot kummal pool turbot see EGR siis nüüd on?
Üks räägib, et EGR lasi turbo ròhu väljalaskesse, sel eeldusel on peale turbot.
Teine jälle ütleb, et pleki tükid lendasid läbi turbo mootorisse. Sellise väite puhul nagu enne turbot.
Pole olnud aega eriti süveneda hingega asjasse. Ainult kaks asja olen loomkatsetega avastanud. Esiteks, kui ühendad lahti òhulugeja juhtme on toss kadunud ja nagu oleks kòik korras, kui jätts mootori jòuetus välja.
Teiseks, kui sòidan tossava mootoriga tasasel käigul ühtlaste pööretega, siis mingi hetke pärast hakkab mootoris detanatsioon, pöörded ei tòuse, aga kolvid/klapid täristavad mis kole. Nati sòidad edasi, detanstioon kaob ja mòne aja pärast kordub kòik taas.
Tundub, et pihustid "kusevad" ja EGR-i kaudu veab seda pòlematta kütust taasringlusesse. Vòib mu arutlus vastata tòele?

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: R Aug 08, 2014 11:04 am
Postitas TiitR
Netis leidub igasugu huvitavaid väljamaa foorumeid, tuula veits ringi neis. http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=82962

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: R Aug 08, 2014 1:40 pm
Postitas jyrgen
TiitR kirjutas:Netis leidub igasugu huvitavaid väljamaa foorumeid, tuula veits ringi neis. http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=82962
Kui ma valdaks sellist keelt, siis ma tuulaks, aga kahjuks oli koolis inglisekeele òpetajaks oma klassijuhataja ja ma ei valinud seda keelt òppimiseks, saksakeel ammu ununenud ja prantsuskeelest saab aru ainult prantslane :D

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: R Aug 08, 2014 3:18 pm
Postitas Maaks
Proovi siis selliselt: http://goo.gl/24CXXB

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: R Aug 08, 2014 4:45 pm
Postitas TiitR
Maaks kirjutas:Proovi siis selliselt: http://goo.gl/24CXXB
Ai, see google tõlge on karm, mitte s*ttagi ei saanud aru :mrgreen:

Re: VW Transporter Syncro

Postitatud: T Aug 12, 2014 12:41 am
Postitas tuningman
jyrgen kirjutas:Oot kummal pool turbot see EGR siis nüüd on?
Üks räägib, et EGR lasi turbo ròhu väljalaskesse, sel eeldusel on peale turbot.
Teine jälle ütleb, et pleki tükid lendasid läbi turbo mootorisse. Sellise väite puhul nagu enne turbot.

Tundub, et pihustid "kusevad" ja EGR-i kaudu veab seda pòlematta kütust taasringlusesse. Vòib mu arutlus vastata tòele?
ERG on väljalaske või sisselaske kollektori küljes, ja sealt saab suits mõõda toru sisselaskesse.
Kui ERG on :bshake siis saabki turbo rõhk sisselaskest väljalaskesse tagasi. Jõudu pole ja lont taga.
Võid selle ERG klapi- (on selline seene kujuline, juhitakse vaakumi ja el. solenoidiga ) üldse minema visata.
teed korraliku 3mm plekk plaadi peale ja asi mutt. pole vaja mingite plekk purkidega jamada.