VW Transporter Syncro

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
jyrgen
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
Asukoht: Soome / Heinola

VW Transporter Syncro

Postitus Postitas jyrgen »

Masin minu jaoks uus nähe ja eriti neid VAG grupi mootoreid ei tunne.

Tegu siis 2,5tdi, oli vist 75kw ja T4 mootor, mis ühel hetkel hakkas paugutorust sòidu ajal nii paksu musta tossu välja ajama, et sabas tolknevat haagist enam ei näinud. Prooviks sai vahetatad òhulugeja, kòik jäi samaks, ainult kui òhulugeja kaabel ei olnud ühendatud, siis tossu ei tulnud ja edasi ka ei liikunud masin. Ühtlastel pööretel sòites trassil, gaasipedaali liigutamatta, on kuulda mootoriruumist sellist heli, nagu mootor tòstaks pöördeid, aga tegelikult ei juhtu midagi, ju kòhib selle liigse tahma kopsust välja ja saavutab normaalse mootori hääle, ja nagu natikenegi gaasi putud on taas autol taga tume öö, mingeid lòdinaid/plödinaid mootori töös ei esine.

Saan aru, et viga on kütuse juhtimises pumbas, aga millele veel pilk peale visata enne pumba vahetust?
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas LauriJ »

Kas kõik lõdvikud on ikka terved ja kinni?
jyrgen
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
Asukoht: Soome / Heinola

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas jyrgen »

No eriti palju selle olendi mootoriruumis ringi piiluda ei ònnestu, aga nii palju kui silm pealtpoolt nägi, olid kòik paigas. Auto oli paar nädalat keretöödel, enne seda käivitus ainult kehvalt, käiamise ajal popsutas tagant nii soojalt kui külmalt vahepeal sellist hallikat tossu. Nüüd nagu käivitub paremini, aga must ka taga. See juhtus nüüd paar päeva peale masina taas kasutusele vòttu.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Kasutaja avatar
Rene
Fitting 38"
Postitusi: 223
Liitunud: N Jaan 18, 2007 5:16 pm
Asukoht: Keila, Tallinn

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas Rene »

Proovi egr pimedaks teha. Tegin samuti ühe VAG gruppi kuuluva isendiga nii, et lõikasin battery purgist pimedad ette. Enne oli nagu vana diisel rong ja jõudu polnud (lasi turbo rõhu väljalaske kollektorisse maha).
Jeep XJ 2.5TD (OM602 edition)
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas ahto42 »

Ja kui battery või muu joogi purgist teed, siis saab varsti uue turbo panna. Venna tööjuures oli santa-fe, millel sama lollus tehtud. Tahma happelisus söövitas augu läbi ja plekitükid käisid mootorist. turbo tiiviku ja geomeetria labade vahelt läbi. Õige oleks 1mm roostevaba plekk. Selle peale tahma ja kuumuse hammas ei hakka.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
jyrgen
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
Asukoht: Soome / Heinola

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas jyrgen »

Oot kummal pool turbot see EGR siis nüüd on?
Üks räägib, et EGR lasi turbo ròhu väljalaskesse, sel eeldusel on peale turbot.
Teine jälle ütleb, et pleki tükid lendasid läbi turbo mootorisse. Sellise väite puhul nagu enne turbot.
Pole olnud aega eriti süveneda hingega asjasse. Ainult kaks asja olen loomkatsetega avastanud. Esiteks, kui ühendad lahti òhulugeja juhtme on toss kadunud ja nagu oleks kòik korras, kui jätts mootori jòuetus välja.
Teiseks, kui sòidan tossava mootoriga tasasel käigul ühtlaste pööretega, siis mingi hetke pärast hakkab mootoris detanatsioon, pöörded ei tòuse, aga kolvid/klapid täristavad mis kole. Nati sòidad edasi, detanstioon kaob ja mòne aja pärast kordub kòik taas.
Tundub, et pihustid "kusevad" ja EGR-i kaudu veab seda pòlematta kütust taasringlusesse. Vòib mu arutlus vastata tòele?
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas TiitR »

Netis leidub igasugu huvitavaid väljamaa foorumeid, tuula veits ringi neis. http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=82962
jyrgen
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
Asukoht: Soome / Heinola

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas jyrgen »

TiitR kirjutas:Netis leidub igasugu huvitavaid väljamaa foorumeid, tuula veits ringi neis. http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=82962
Kui ma valdaks sellist keelt, siis ma tuulaks, aga kahjuks oli koolis inglisekeele òpetajaks oma klassijuhataja ja ma ei valinud seda keelt òppimiseks, saksakeel ammu ununenud ja prantsuskeelest saab aru ainult prantslane :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas Maaks »

Proovi siis selliselt: http://goo.gl/24CXXB
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas TiitR »

Maaks kirjutas:Proovi siis selliselt: http://goo.gl/24CXXB
Ai, see google tõlge on karm, mitte s*ttagi ei saanud aru :mrgreen:
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: VW Transporter Syncro

Postitus Postitas tuningman »

jyrgen kirjutas:Oot kummal pool turbot see EGR siis nüüd on?
Üks räägib, et EGR lasi turbo ròhu väljalaskesse, sel eeldusel on peale turbot.
Teine jälle ütleb, et pleki tükid lendasid läbi turbo mootorisse. Sellise väite puhul nagu enne turbot.

Tundub, et pihustid "kusevad" ja EGR-i kaudu veab seda pòlematta kütust taasringlusesse. Vòib mu arutlus vastata tòele?
ERG on väljalaske või sisselaske kollektori küljes, ja sealt saab suits mõõda toru sisselaskesse.
Kui ERG on :bshake siis saabki turbo rõhk sisselaskest väljalaskesse tagasi. Jõudu pole ja lont taga.
Võid selle ERG klapi- (on selline seene kujuline, juhitakse vaakumi ja el. solenoidiga ) üldse minema visata.
teed korraliku 3mm plekk plaadi peale ja asi mutt. pole vaja mingite plekk purkidega jamada.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Volkswagen”