Volkswagen Amarok

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
caspar2009
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Apr 11, 2012 5:07 pm

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

PostitusPostitas caspar2009 » P Apr 27, 2014 4:09 pm

Rangeri teema sujuvalt Amaroki omaks üle läinud. Mõtlesin, et annaks ka natuke infot - ehk on abi. Olen Amarokiga sõitnud pea 1,5 aastat. Minul on manuaal, pideva nelikveoga (4motion) masin. Aeglustit ei ole, küll aga on olemas tagumine diffrilukk. Kui vähegi võimalik siis soovitan soetada AT kastiga isend, kuna manuaal ei kannata kriitikat. Esiteks on manuaali puhul esimene käik nii kiire, et raskemates oludes sõites on kaks varianti - suretad auto välja või läheb sidur kärssama. Minu jaoks oli see üllatus et ühel maasturil nii lihtsalt sidur kärssama läheb. Põhimõtteliselt ei ole selle variandiga raskematesse ja ka poolraskematesse oludesse asja. :cry: Teiseks, esimene ja tagurpidikäik lähevad sisse suht raskelt. Aeglustiga Amarokid on need millel on 50:50 nelikvedu (lülitatav), tavaoludes sõidavad tagaveoga. Selliseid isendeid on Eestis müügil olnud küll, enamasti on need olnud esinduse proovikad.
Sõidumugavuselt on Amarok suht mugav võrreldes japsidega. Mootor käib vaikselt, rool kerge - sõiduautolik. Kui vaja vedada haagist, mis ei ole kerghaagis, siis jääb 2.0 biturbo lahjaks. Vaja oleks sinna kapoti alla ikka 3.0 motot. Hind uuena vs varustus ei kannata samuti eriti kriitikat. Siinkohal Rangerile vastu ei saa. Kui võtad Highline varustuse siis sellega kaasnevad põhimõtteliselt alumiiniumrõngad salongi õhuavade ümber, natuke kroomi väljas ning 17 tolli veljed. :P Tagasilla lukk, kasti LINE-X põhi, istmesoojendused, astmelauad jne on kõik lisavarustus.
VW Amarok Highline 120kw 2012
Bmw 745 2003 4.4i 245kw
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

PostitusPostitas Rein » P Apr 27, 2014 4:31 pm

Nu eks siis ole teada, miks müüginumbritega ei hiilata.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5105
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volkswagen Amarok

PostitusPostitas tarmo » E Apr 28, 2014 12:29 am

Rangeri teemast nüüd poolitatud ja tõstetud "Muud maasturid" alateema alla.
Siin siis võib Amarokist edasi jahuda :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 923
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: Volkswagen Amarok

PostitusPostitas uppund kana » E Apr 28, 2014 1:34 am

Amarok-ile saada kõiki lisasid aeglusti, lülitatav nelivedu, difrilukk , tõste ,snorkel.....lisavarustuse nimekiri igavesti pikk. Muidugi jah ,hind on krõbe võrreldes Fordiga. Ise olen Amarokiga kimanud mingi 40 tuhhi läbi ja mulle isiklikult meeldib ,täitsa nagu sõiduauto. Käru nagu ka jaksab vedada ei ütleks ,et jõudu väga napiks jääb. Kütet võtab vähe. Sai enne soetamist proovitud ka japoonja tehnikat....tunne oli nagu kitseselga seotud kilugarbis. Metsa ta jah eriti ei kõlba aga talvel lumes liigub päris usinasti ja ega põllupeal ja väiksemas poris hätta ei jäta.
Noh ja lisaks kannatab temaga pühapäeval kirikusse sõita küll ei pea nukataha parkima :D
TR1-Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........seljakotiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Re: Volkswagen Amarok

PostitusPostitas verbal » E Apr 28, 2014 9:04 am

No ma ka ütleks, et käru jõuab vedada küll. Sõidan haagisega, mille mass ongi seal maksimaalselt lubatud 3,2t juures. Asi ise on paras suur kuut ka (loomaveohaagis) ja ei ole probleeme.
Mingi hardcore pill ta muidugi ei ole, kuid igapäevakasutuses optimaalne minu jaoks. Kui sõiduvahendit otsisin, siis kriteeriumiteks oli käru vedamise võimekus, salongi lihtsus ja pidev nelikvedu, kuid ka kütusekulu ja sõidumugavus. No ei tehta tänapäeval mõistliku hinnaga maastureid, mis oleks täisraamil ja mugavad sõita (mugavus küll suhteline mõiste siin). Kui raha poleks piirang, siis ostaks Mercedes G Workeri, kuid need on uuest peast rohkem kui 2x kallimad, kui Amarok. Proovisin ka Landrover Defenderit. Väga tahtsin, et selle autoga mulle sõita meeldiks, kuid kuidagi ei kujuta ette end sellega aastas 35-40tuhat sõitmas. Pealegi uus Defender 110 on Amarokist veel omajagu kallim. Mingit hullu lisavarustust taga ei ajanud - konditsioneer ja püsikiirushoidja. Kõik muu on juba tore kui on, kuid reaalselt vaja ei ole.
Minu jaoks Amaroki suur pluss on see, et salongi on lihtne puhastada. Ei mingit polstrit ega vaipa, muda ja sodi saab kergesti välja.

Kaur
Kasutaja avatar
verbal
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: N Aug 19, 2004 9:29 am
Asukoht: Harjumaa servas

Re: Volkswagen Amarok

PostitusPostitas verbal » E Apr 28, 2014 9:05 am

tarmo kirjutas:Rangeri teemast nüüd poolitatud ja tõstetud "Muud maasturid" alateema alla.
Siin siis võib Amarokist edasi jahuda :)


Btw, üks Amaroki teema oli juba olemas ka: viewtopic.php?f=45&t=51645&hilit=amarok

Mine “Volkswagen”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist