7. leht 14-st

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: L Veebr 10, 2018 12:44 am
Postitas marauder
kui hammakad vahetusse siis kett ka. Neid asju vahetatake koos nagu tsiklitelgi.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: P Apr 01, 2018 7:01 pm
Postitas karvakera
Sellest nädalast on 165kW Amarok asendatud 190kW mudeliga.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: R Apr 06, 2018 10:16 am
Postitas KKKKKK
Uus kastikas plaanis. Amarok on üks variant. Mis üldse ei lähe on kliirents. Tehas annab 185 mm. :shock: Hetkel Hiluxil esisilla all keskel 270 mm ja tagadiffer pole oluliselt madalamal.
Kuidas amarokki üles saada? Esinduse 1000€/per 1cm tõsted pole reaalse hinnaga. Need jäävad minust sinna poodi koos selle pilliga.
Soovitage, mida teinud olete!

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: L Apr 07, 2018 12:33 pm
Postitas karvakera
See 270mm pole su Hiluxil ju tehase seades... su omal esiosa tõste + suuremad rehvid.

Uue V6 190kW "ground clearance" märgib mõni leht suisa 239mm, 265/70R18 peaks veel miski 32mm juurde andma (tehase mõõt 255/60R18).

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: E Apr 09, 2018 8:31 am
Postitas falconets
Tere

Just tahtsingi siit küsida, et millise mõõduga mudarehv läheb V6 18 tolli rattale alla. Nii et 265/70R18 läheb kenasti alla? Karvakera kas lasid aju tuunida? Garantii ei katke?

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: E Apr 09, 2018 8:46 am
Postitas karvakera
See 190kW on juba tehasest. Tuunitakse seda kuni 250kW ja 700Nm.

Garantiiga on ise teema. Kui tehasest toleb mingi softi uuendus, lastakse see hoolduses ilma küsimata peale. Kui kahtlustatakse torkimist, siis on garantiiga finito.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: T Apr 10, 2018 12:38 pm
Postitas falconets
karvakera kirjutas:See 190kW on juba tehasest. Tuunitakse seda kuni 250kW ja 700Nm.

Garantiiga on ise teema. Kui tehasest toleb mingi softi uuendus, lastakse see hoolduses ilma küsimata peale. Kui kahtlustatakse torkimist, siis on garantiiga finito.
Ma ei saa nüüd aru. Täna ju ei saa esindusest tellida üle 165 kW Amarokki? Kuidas sa saad tehasest 190 kW? Mulle isegi pakutud sellist varianti.

Teine küsimus ikka nende ratastega. Mis on maks mõõt mis läheb 18 tolli velje peale, et ei peaks midagi lõikama hakkama?

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Apr 11, 2018 7:57 am
Postitas noname
Täna on ikka 190kW ilusti hinnakirjas olemas ja tellitav, juba ca 2 nädalat.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Apr 11, 2018 1:40 pm
Postitas falconets
On jah 190 kW olemas. Kahju et sügisel ei olnud.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: E Apr 23, 2018 1:50 pm
Postitas KKKKKK
karvakera kirjutas: Uue V6 190kW "ground clearance" märgib mõni leht suisa 239mm, 265/70R18 peaks veel miski 32mm juurde andma (tehase mõõt 255/60R18).
See pole ilmselt madalaimast kohast antud, mis iseendast kliirentsi mõistet tähendab. Tänapäeva turunduses on suht kõik lubatud. :shock:

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: E Apr 23, 2018 2:31 pm
Postitas LauriJ
Ütleme nii, et pole mõtet neid millimeetreid arvutitaga võrrelda (eriti, kui võrdled tõstetud Hiluxit stock pillidega). Neil kõigil on kliirens ikka suht samasse auku. Tõste ja suurema rehviga kannatab kenasti neid numbreid järgi aidata. Näiteks õrnalt tõstetud Amaroki kliirens on parem, kui 35" rehviga Defenderil. See siis kõige madalamast kohast. Aga ma olen suht kindel, et see Defender liigub kaugemale, kui Amarok. Läbivuselt on nad kõik samast klassist (kui on kõigil keskdiffer ja tagadiffer lukus). Aga nt kui on vaja mingist tõusust hooga üles sõita, siis Amarok või Ranger võtavad hoo üles, Hilux seda ei suuda ning kooleb poole tõusu peale ära.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Apr 25, 2018 1:27 pm
Postitas KKKKKK
LauriJ kirjutas:Ütleme nii, et pole mõtet neid millimeetreid arvutitaga võrrelda .............siis Amarok või Ranger võtavad hoo üles, Hilux seda ei suuda ning kooleb poole tõusu peale ära.
Nõus nende mõtetega. Läbivus mudas polegi nii oluline, kui pehme, siis ei sõida lihtsalt. Jahipidamise käigus tuleb aga palju siukseid metsa- ja põlluteid (radu vist pigem), mis metsaveoga persse keeratud ja põhjale jäämine aja küsimus. Tõusu võtuga nõus, aga niiväga pole endal vaja läindki. Klooga tankimäed sai võetud, kui uut pilli testisin algul ja no mõni sent jäi puudu, et oleks üle katusega kohe keerand. Küll on vaja treilert vedada kuni ca 2500 kg, millel jupi tuuletakistust. Seal kindlasti Mootori olemasolu kahjuks ei tule. Ise pole 190kw veel proovind, küll jõuab, aga 165 kw-gi ajas näo rõõmsaks juba. :D

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: T Aug 14, 2018 12:36 pm
Postitas karvakera
On käes nädal 33, mu massin peaks tootmisse minema 8) Peab rehvimehelt 265/65R18 sussid ära tellima, väidetavalt istuvad need muretult alla.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Sept 05, 2018 12:36 pm
Postitas R969
Ehk keegi kellel on 150kw isend räägib palju tal mootor õli võtab?
Hetkel on läbisõit 54 000 ja õli kulub umbes liiter 1500 km peale.
Algul võttis vähem, kuid nüüd on hakanud järjest rohkem võtma.
Turbo vahetati ära sest oli suur lõtk olnud kuid see ei teinud asja paremaks.
Väideti, et see kulu on normaalne kuni liiter 1000 km peale.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Sept 05, 2018 5:02 pm
Postitas ahto42
Kas see vastus anti sulle paberil koos allkirjaga?