Jah, aga näed ikka pole veel täiskasvanuks saanudsaaremaaendel kirjutas:Pikalt kestavad need sünnivalud.Auto kui niisugune sündis laias laastus 100 aastat tagasi.
VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- saaremaaendel
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: R Nov 28, 2014 8:40 pm
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ütleb laulusalmgi et"inimene õpib kogu elu, sureb aga ikka lollina".
5230678
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Nujah ,et kui Amarokist veel rääkida siis nüüd 100 k. sõidetud ja remondipoolelt pole midagi lisada.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Lisan veel olulise info et Amarokkidel on tagasild lehtvedrudel (vähemalt need 2tk, mida ise katsunud olen)
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Minu teada on kõikidel kastikatel (va uuemad RAMid) tagasild lehtedel.
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Tõesti väga oluline info. Mine uuri teiste kastikate alla ka ja loe kokku mitmel sa keerdvedrusi näed.smurhv kirjutas:Lisan veel olulise info et Amarokkidel on tagasild lehtvedrudel (vähemalt need 2tk, mida ise katsunud olen)
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
sry, pole lihtsalt kastika mees ja eriti teemaga kursis. Ise küll imestasin et 2015 aasta amarokil olid lehtvedrudLauriJ kirjutas:Tõesti väga oluline info. Mine uuri teiste kastikate alla ka ja loe kokku mitmel sa keerdvedrusi näed.smurhv kirjutas:Lisan veel olulise info et Amarokkidel on tagasild lehtvedrudel (vähemalt need 2tk, mida ise katsunud olen)
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: R Nov 02, 2007 2:16 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ma siis ka aastakene Amarokiga s'itnud, 2012a isend ning nüüdseks kellal 92000km. Garantii sai oktoobri lõpuga läbi ning vahetusse läheb kliima süsteemist õhukvaliteedi andur ja mingi el mootor. Tagadiffer oli ka kergelt niiske, mille kohta Möller ütles, et nad leket ei tuvastanud ning pesid ta puhtaks
Mul on selline teema, et tagavedrustus klõbisb vms, kui autost välja astun, siis käib selline klõps läbi. Viga pole Mõller leidnud, vahetati vedrukammitse puksid, aga midagi ei muutunud. On kellelgi sama jama olnud?
Muidu auto väga hea, suht universaalne, küttekulu minu omal ca 10l/100km. Linn ja mnt pooleks, vahepeal käru, miinuskraadiga webasto jms. Ise olen rahul.
Mul on selline teema, et tagavedrustus klõbisb vms, kui autost välja astun, siis käib selline klõps läbi. Viga pole Mõller leidnud, vahetati vedrukammitse puksid, aga midagi ei muutunud. On kellelgi sama jama olnud?
Muidu auto väga hea, suht universaalne, küttekulu minu omal ca 10l/100km. Linn ja mnt pooleks, vahepeal käru, miinuskraadiga webasto jms. Ise olen rahul.
Tööloom Uazik, igapäev Amarok ja Cayenne Turbo, metsas Brutekas + palju igasugu tehnikat.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Piisas Möller-Autole vaid põgusalt mainida huvi Amaroki vastu kui mõne päeva pärast saabus proovisõidu auto Tallinnast Pärnusse mulle sobivasse kohta. Superluks teenindus
Autoks oli 132kw mootori ja automaatkastiga mudel, millel lisavarustusena olemas tagasilla mehaaniline lukustus. Rehvideks tavalised naastrehvid. Esmane mulje oli väga hea, sisse istudes see mulje kinnistus - mugav, ilus ja kvaliteetse olekuga salong. Esimesena läksin mõnedele selleks ettenähtud elementidele http://auto24ring.ee/est/ringrada/off-road-rada turnima. Kuna mind huvitas eelkõige neliveo toimimine sai esimeseks valikuks koht, kus autol on 1-2 ratast õhus. Standard seades kukus elektroonikal sekund või paar, et õhus olev ratas kinni pidurdada ja auto liikuma aidata. Liikumine oli sujuv ja pingevaba. Sillaluku sisselülitamine võttis pisikese mõtlemisaja üldse ära ja kõik toimis veelgi muretumalt. Ca 20-kraadisel külgkaldel ja ca 30-kraadisel mäkketõusul samuti kõik täiesti stressivaba ja mugav. 45-kraadisel märjal mäeküljel üllatatas (mitte ei ehmatanud) see, et auto sattus külglibisemisse ja seega oli tegemist mäestlaskumisdriftiga Mägipidurit ei katsetanud, võimalik, et see oleks hoidnud drifti ära. Edasi metsa vahele liikudes positiivne emotsioon jätkus - ebatasastes ja mudastes kohtades, kus vastavalt 31"MT ja 32"AT rehvidega L200 ja BT50 saavad isegi veidi naha soojaks mõnikord, ei teinud Amarok teist nägugi. Küll jäi ühes sügavamas mudaaugus kliirensit veidi puudu ja edasiliikumine peatus. Sillalukust tagasisaamisel üksi ei piisanud, aga kui elekter off-road moodi sai lülitatud ja veidi nikerdatud, pääsesin ka sealt august kuiva jalaga välja. Kuna tegemist oli uue demoautoga, siis retsima ei hakanud, aga täitsa võimalik, et see konkreetne auk oleks olnud tegelikult läbitav.
Aga siis ootas asfalt. Taaskord positiivne üllatus - kiirendab, pidurdab, ei mühise. Sõitsin ka kurvilisel asfaldil. Tulemus ikka sama. Putka ei nooguta pidurdamisel ega kaldu tavakastikale omaselt kurvis.
Üldhinnang: sõiduautoliku viimistluse ja sõidumugavusega pikap, millega saab pehmel ja ebatasasel maal väga hästi hakkama.
Autoks oli 132kw mootori ja automaatkastiga mudel, millel lisavarustusena olemas tagasilla mehaaniline lukustus. Rehvideks tavalised naastrehvid. Esmane mulje oli väga hea, sisse istudes see mulje kinnistus - mugav, ilus ja kvaliteetse olekuga salong. Esimesena läksin mõnedele selleks ettenähtud elementidele http://auto24ring.ee/est/ringrada/off-road-rada turnima. Kuna mind huvitas eelkõige neliveo toimimine sai esimeseks valikuks koht, kus autol on 1-2 ratast õhus. Standard seades kukus elektroonikal sekund või paar, et õhus olev ratas kinni pidurdada ja auto liikuma aidata. Liikumine oli sujuv ja pingevaba. Sillaluku sisselülitamine võttis pisikese mõtlemisaja üldse ära ja kõik toimis veelgi muretumalt. Ca 20-kraadisel külgkaldel ja ca 30-kraadisel mäkketõusul samuti kõik täiesti stressivaba ja mugav. 45-kraadisel märjal mäeküljel üllatatas (mitte ei ehmatanud) see, et auto sattus külglibisemisse ja seega oli tegemist mäestlaskumisdriftiga Mägipidurit ei katsetanud, võimalik, et see oleks hoidnud drifti ära. Edasi metsa vahele liikudes positiivne emotsioon jätkus - ebatasastes ja mudastes kohtades, kus vastavalt 31"MT ja 32"AT rehvidega L200 ja BT50 saavad isegi veidi naha soojaks mõnikord, ei teinud Amarok teist nägugi. Küll jäi ühes sügavamas mudaaugus kliirensit veidi puudu ja edasiliikumine peatus. Sillalukust tagasisaamisel üksi ei piisanud, aga kui elekter off-road moodi sai lülitatud ja veidi nikerdatud, pääsesin ka sealt august kuiva jalaga välja. Kuna tegemist oli uue demoautoga, siis retsima ei hakanud, aga täitsa võimalik, et see konkreetne auk oleks olnud tegelikult läbitav.
Aga siis ootas asfalt. Taaskord positiivne üllatus - kiirendab, pidurdab, ei mühise. Sõitsin ka kurvilisel asfaldil. Tulemus ikka sama. Putka ei nooguta pidurdamisel ega kaldu tavakastikale omaselt kurvis.
Üldhinnang: sõiduautoliku viimistluse ja sõidumugavusega pikap, millega saab pehmel ja ebatasasel maal väga hästi hakkama.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Lühikese kastiga kõige uuemat Navarat peaks saama ka keerdvedrudel.Nilps kirjutas:Minu teada on kõikidel kastikatel (va uuemad RAMid) tagasild lehtedel.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Tänaseks 110 k. sõidetud ja läks hingusele Turbo rõhu andur. Pärast 150.- eur.i loovutamist Moller autole sõidab jälle.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Nojah tegelikult ega ikka sõitnud küll ,läks veel nädal ja 150.- enne kui päriselt sõitma hakkas. Nimelt olla EGR-i juhtplokk ära mädanenud mis on äärmiselt kummaline asub ju mootori peal põmst. Tihendid terved ja kõik nagu ok aga seest roheline. Peab vist paar auku sisse puurima ,et kondenssi vältida.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ma arvan, et sa võiks selle EGR-i üldse välja programmeerida lasta kuskil pädevas kohas. Ükshetk läheb EGR-i vahejahuti ka peeti ja jahutusvedelik hakkab kaduma.
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: R Nov 02, 2007 2:16 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ammu pole siia keegi kirjutanud, aga minu omal 120000 läbitud. Sai uued mahlad ning filtrid + uued kettad, klotsid ette ja taha ka uued klotsid. Ehk siis kuluosad. Muu kestab tõrgeteta. Isegi õli ei taha enam võtta:)
Tööloom Uazik, igapäev Amarok ja Cayenne Turbo, metsas Brutekas + palju igasugu tehnikat.
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Tere .On keegi uut AMAROKI proovida ka saanud ,neljapäeval olla nähtud Männiku karjääris, pidi väga ülbe minekuga olema.Kui nüüd tellida pidavat jõuluks kättesaama.