Mulin Iltise ümber

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

PostitusPostitas Rax888 » R Jaan 02, 2009 7:33 pm

Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Movistar » L Jaan 03, 2009 12:58 am

Rax888 kirjutas:Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?

Luazi kõlbab hästi EMEX-isse.See on üks kohutavamaid asju üldse mis venelane on kokku tootnud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2628
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » L Jaan 03, 2009 12:58 am

Minu vaatevinklist oleks luaz parem aga see peaks seda näitama, mida ma iltisest arvan :lol: . Olen pidanud paaril iltisel elektriprobleeme lahutama ja põrkusin sellistele inseneri lollustele, et vähe pole. Siis veel see 24 volti el. süsteem, millel pole ükski osa VW`ga ristkasutatav. Üleüldse on kõik osad iltisel vaid iltise omad. Ja nende hinnad on isegi G juppidest u. kaks korda kõrgemad. Täielik friigi auto...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2628
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » L Jaan 03, 2009 1:01 am

Movistar kirjutas:
Rax888 kirjutas:Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?

Luazi kõlbab hästi EMEX-isse.See on üks kohutavamaid asju üldse mis venelane on kokku tootnud.


Oled sa ikka kindel, või räägid emotsioonide põhjal?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Movistar » L Jaan 03, 2009 1:17 am

erik kirjutas:
Movistar kirjutas:
Rax888 kirjutas:Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?

Luazi kõlbab hästi EMEX-isse.See on üks kohutavamaid asju üldse mis venelane on kokku tootnud.


Oled sa ikka kindel, või räägid emotsioonide põhjal?

Pigem selle põhjal mis ma luazist arvan ja näinud olen.
Pole isiklikku kogemust iltisega .
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 833
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

PostitusPostitas zum » L Jaan 03, 2009 4:56 am

Lühidalt.

Töötav Iltis = Hea. Remonti vajav Iltis = Peavalu kuubis. Nt küünlajuhtmed maksavad 11K eeku :D (viimati, kui kuulsin)

LuAZ'iga ei oska võrrelda, kuna pole seda lennuki käivitusmootorit näppinud, aga võiks eeldada, et 13" M/T rehvide leidmine on suht krdi ikaldus...

Tglt on Iltise mootor natuke näpitud 1.6 Passati päritoluga. peale vaadates erineb ainult süütesüsteem.

zum@ põletas ühe isendi sõjaväes maha ja ehitas uuesti korda 8)
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

PostitusPostitas imelyk » L Jaan 03, 2009 9:49 am

Movistar kirjutas:
Rax888 kirjutas:Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?

Luazi kõlbab hästi EMEX-isse.See on üks kohutavamaid asju üldse mis venelane on kokku tootnud.


Endalgi luaz!
Ei ütleks et emexisse kõlbab,tegi mäkketõusul gaz 69-le silmad!.

Aga iltis kena välimusega:D kahju et sõidukogemusi pole :?
4x4 Go To The Woods
seff
Rock Crawler
Postitusi: 686
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

PostitusPostitas seff » L Jaan 03, 2009 1:35 pm

Movistar kirjutas:
Rax888 kirjutas:Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?

Luazi kõlbab hästi EMEX-isse.See on üks kohutavamaid asju üldse mis venelane on kokku tootnud.


luaz on toodetud ukrainas mitte venemaal
luaz s6idab tehaserehvist laiemaga raba peal oluliselt kaugemale kui patrol, sest ta on tonn kergem

kohvipaksu pealt ennustades saime infot et sa pole antud isendiga kunagi s6itnud , ega seda ka maastikuoludes liikumas näinud

eesti offroadi algusaegadel lauluväljakul sai antud masinaga 4 koht originaalklassis võetud, kuigi siis puudusid veel suurem osa teadmisi maastikuliikuri maastikuk6lblikkuse parendamisest

vigadest v6ib välja tuua vaid originaalmootori suutmatusest , rasketes oludes tagurpidikäiguga masinat liigutada , probleem ylekandearvus

ps ära muretse küll ma sust luaziga kunagi veel mööda s6idan ja oh seda nuttu ja salvrätte mis pisaratele kulub siis :lol:
Kõnniteede Lumekoristus, Rehvitööd, Puksiirabi
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Movistar » L Jaan 03, 2009 8:30 pm

seff kirjutas:
Movistar kirjutas:
Rax888 kirjutas:Kumb siis parem on, kas iltis või luaz?

Luazi kõlbab hästi EMEX-isse.See on üks kohutavamaid asju üldse mis venelane on kokku tootnud.


luaz on toodetud ukrainas mitte venemaal
luaz s6idab tehaserehvist laiemaga raba peal oluliselt kaugemale kui patrol, sest ta on tonn kergem

kohvipaksu pealt ennustades saime infot et sa pole antud isendiga kunagi s6itnud , ega seda ka maastikuoludes liikumas näinud

eesti offroadi algusaegadel lauluväljakul sai antud masinaga 4 koht originaalklassis võetud, kuigi siis puudusid veel suurem osa teadmisi maastikuliikuri maastikuk6lblikkuse parendamisest

vigadest v6ib välja tuua vaid originaalmootori suutmatusest , rasketes oludes tagurpidikäiguga masinat liigutada , probleem ylekandearvus

ps ära muretse küll ma sust luaziga kunagi veel mööda s6idan ja oh seda nuttu ja salvrätte mis pisaratele kulub siis :lol:

Nägin luazi samas õudusunenäos mis Pauligi kummitab :D
Sõitnud ise pole kuid näinud maastikul küll.Nägemisest piisas,et ma sinna sisse ei roniks.
Sa peaksid teadma vägagi hästi,et luaziga sõidad sa mööda siis kui Patrol teeääres seisab ja luaz puksiiri peal on millega sa mööda kihutad.
Viimati muutis Movistar, L Jaan 03, 2009 10:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2628
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » L Jaan 03, 2009 9:35 pm

Katsuge vähem isiklikud oma sõnavõttudes olla, teema oli hiltis vs luaz.

Aga ega see luaz ka hea auto pole, hobiks ja kolektsioneerimiseks sobivad mõlemad hästi. Haruldased, eksootilised ja tavainimesed neid ei himusta. Rääkimata võistlevast rahvast, sest kummagagi poleks üheski sportklassis midagi teha. Kes kahab tõestada vastupidist, olete starti oodatud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 833
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

PostitusPostitas zum » L Jaan 03, 2009 9:46 pm

Erikule:
Ma pole ise ligi olnud, aga telkust näind ja muidu kuulnud, et EKJ kunagi käis võistlemas Iltisega... Kuni tuli nutt ja hala teemal, et riigi ja rahva raha raiskamine...

Tänapäeva radadele ta kindlasti enam ei sobi, selles suhtes olen nõus.

zum
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2628
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » L Jaan 03, 2009 9:57 pm

zum kirjutas:Erikule:
Ma pole ise ligi olnud, aga telkust näind ja muidu kuulnud, et EKJ kunagi käis võistlemas Iltisega... Kuni tuli nutt ja hala teemal, et riigi ja rahva raha raiskamine...

Tänapäeva radadele ta kindlasti enam ei sobi, selles suhtes olen nõus.

zum


Jah, olen ise ka neid paar korda rajal näinud. Tavaliselt said isegi omal jõul lõpuni. See oli vist aastatel 2000 ja 2001. Tore aeg oli.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 360
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

PostitusPostitas R969 » L Jaan 03, 2009 10:11 pm

Võtaks kah sõna Luazi kaitseks.
Esiteks on raske ette kujutada veel kergemat 4x4 autot,mis oleks 35 cm
kliirensiga.
Teiseks keerab see auto ümber 5,5 m vahega seinte vahel.
Iltis kaalub 1400 kg-ehk nagu Uaz 469 ja kuna mootor on pikalt üle esisilla,siis upub ta ka seal kus seda nagu ei ootaks.
Luazil on ka see puudus kuid kuna on kergem siis ei ole asi nii halb.
Iltise puudusena võib veel mainida et on kõrge ja kitsas ja keerati neid
piirivalves ikka hulgim külili.
kuigi Luazil on pealesõidunurk väike,siis iltisel on veel väiksem.
Ja kui Luaz ära upub keset suurt sood siis lööd kangi viltu maasse ja kui
teine mees kangi peal seisab,siis saab ka auto kätte.
2003 oli naabril Iltis tööauto ja sai käidud ka maastikul proovimas.
Tulemus oli see,et enamuse ajast oli ta kinni ja kus ta uppus,seal liikus
Luaz veel ilusti.
Ülalpidamiskuludelt võiks Iltist võrrelda Maseratiga-insenerid on ikka hulga vaeva näinud selle nimel et ükski varuosa ei kattuks teiste autodega.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4157
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Movistar » L Jaan 03, 2009 10:29 pm

Kui see nn.Luaz oleks nii hea pill nagu kiidetakse siis miks keegi ei võistle temaga?
seff
Rock Crawler
Postitusi: 686
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

PostitusPostitas seff » L Jaan 03, 2009 10:33 pm

Movistar kirjutas:Kui see nn.Luaz oleks nii hea pill nagu kiidetakse siis miks keegi ei võistle temaga?

kui sa nats ajas tagasi vaatad ja uurid siis märkad et on s6idetud küll.
kirjeldasin juba ära et seal on vaja palju ümber teha et tast elulooma saada , lihtsam on jah lc le mudarattad alla ja rajale, no vaatame mida majanduslangus toob , vb näeb luazi ka mingi aja pärast rajal veel kui mul kaardilugeja saab üla lapsepõlvefoobiast, et luaz võib aasa peal ümber minna 8)
Kõnniteede Lumekoristus, Rehvitööd, Puksiirabi

Mine “Volkswagen”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline