Kui väideti siis ilmselt pole paberit.ahto42 kirjutas:Kas see vastus anti sulle paberil koos allkirjaga?
Samas mida see tehase manuaal või misiganes tark plaa-plaa selle kohta ütleb ?
Ei viitsi mina vana inime nii "töökindlaid" autusi guugeldada.
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Kui väideti siis ilmselt pole paberit.ahto42 kirjutas:Kas see vastus anti sulle paberil koos allkirjaga?
Aga nii ju ongi. Majapidamises üks Golf ka. 30000 tagast käin hoolduses ja vahepeal 10000 tagast vahetan ise õli. Siiani pole keegi surmapatus süüdistanud. Kui üldse arugi saanud. 10 000 välbaga õli kulu pole täheldand. Küll panevad esinduses vähem õli sisse, kui varda järgi võiks panna. 1,4 TSI.R969 kirjutas:Mitteametlikult oli ka mainitud et kui ikka pikemat aega kui garantii tahta kasutada peaks õli ikka 10 000 tagant vahetama.
Ei väsi kordamast, et on ikka vinge "kvaliteediga" tänapäeva autod, ostame ikka võimalikult uusiR969 kirjutas:Nüüd siis sõbral tööauto mootor remonditud.
Ainult rõngaste vahetusest ei piisanud vaid pandi uus mootor sest vanal oli silindriseinas lohk sees olnud nagu oleks plokk liiga õhuke olnud.
Kolbe hakatakse ilmselt vahetama neil mootoritel tihti kes rasket käru veavad sest kõigil kolbidel olid väiksed mõrad sees olnud põlemiskambri äärtes.
Väga näidata ei tahetud neid juppe aga kuna tuttav on tööl siis ta ikka nägi ja tahtis pilti teha kuid seda ei lubatud.
Ei väsi kordamast, et 95% nendest, kes uue auto esindusest ostavad, sõidavad sellega garantii aja lõpuni ja võtavad uue. Edasine on suht pohhui. Need, kes pärast kasutatud auto ostavad, võivad jah kiruda, et pask on. Aga autotootjat see enam ei koti, tema on oma raha kätte saanud juba ammu, ongi aeg uus mudel peale toota.puhvel kirjutas:Ei väsi kordamast, et on ikka vinge "kvaliteediga" tänapäeva autod, ostame ikka võimalikult uusiR969 kirjutas:Nüüd siis sõbral tööauto mootor remonditud.
Ainult rõngaste vahetusest ei piisanud vaid pandi uus mootor sest vanal oli silindriseinas lohk sees olnud nagu oleks plokk liiga õhuke olnud.
Kolbe hakatakse ilmselt vahetama neil mootoritel tihti kes rasket käru veavad sest kõigil kolbidel olid väiksed mõrad sees olnud põlemiskambri äärtes.
Väga näidata ei tahetud neid juppe aga kuna tuttav on tööl siis ta ikka nägi ja tahtis pilti teha kuid seda ei lubatud.