O:matkabussi doonori
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm
O:matkabussi doonori
Terv. Otsin siis asja millest matkabussi ehitada.Soovitavalt diisel,täispikk ja kõrge.Hea kui esialgu oleks liikuv isend.tel.5572693
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1168
- Liitunud: T Juul 02, 2013 10:56 pm
- Asukoht: Harjumaa, Ääsmäe
- Kontakt:
Re: O:matkabussi doonori
Bensiin, täispikk, täsiskõrge, liigub:
https://galerii.imedepold.ee/index.php/ ... TGB-1314-2
Lisinfo 53408158
https://galerii.imedepold.ee/index.php/ ... TGB-1314-2
Lisinfo 53408158
IMEDEPÕLD GRUPP - Paneme kõik rattad vedama! -
Inseneri Auto OÜ / MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
https://www.facebook.com/imedepold.ee
http://imedepold.ee GSM:+372 56063006
Inseneri Auto OÜ / MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
https://www.facebook.com/imedepold.ee
http://imedepold.ee GSM:+372 56063006
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm
Re: O:matkabussi doonori
See on vägev küll,aga ei sobi mu vajadustele kahjuks. Mul maanteesõiduks sobilikku vaja ja suht kikkadeks vahemaadeks,ehk kütus ja kulu kah olulised.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: O:matkabussi doonori
Kunagi sai ehitatud matkabuss, suur töö on. Kui peaks seda uuesti tegema, muretseks kastika/raamauto ja ostaks sinna peale haagissuvila. Adopteerimine oleks palju lihtsam kui plekkuudi soojustamine/sisustamine ja tulemus ilmselt mugavam/kergem. Vähegi elamisväärse asja tootmisel tuleb 3500kg. piir hästi kiiresti ette. See ei ole ainult lubade teema, igasugused piletid, teemaksud, sissesõiduõigused jne. lähevad üle 3500 keeruliseks ja kalliks. Ja JOKKitada ei ole ka hea, mingi meelevaldne kaalumine võib puhkuse ära rikkuda.
Tehtud, mõeldud.
Re: O:matkabussi doonori
Tegin ise sellise, vaata linki. Kui huvi on võid täpsemalt küsida 5153204
Sobib ideaalselt pikkadeks otsadeks, MB töökoht on selleks parim. Peugeot/FIAT/Citroen ja teised seda tüüpi on ka toredad aga juhi koht jääb kitsaks, põlveruumi pole eriti.
Kui otsid väikese küttekuluga siis eriti alla 10 l 100le ära unista, sisustatus kaalub isegi kui on kasutatud võimalikult kergeid materjale. Olen neid mitmeid teinud ja nüüd on juba selge mille arvelt saab kaalu kokku hoida ja mille arvelt mitte.
Ja muidugi AUTOMAAT, igal juhul, erit kui plaanid kuskil mägedes turnida ja seisakud tekkivad ning pead raske bussiga paigalt startima, siduri kärss on ikka korralik. ATMiga on sõidurõõm.
.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3242785
Lauri.
Sobib ideaalselt pikkadeks otsadeks, MB töökoht on selleks parim. Peugeot/FIAT/Citroen ja teised seda tüüpi on ka toredad aga juhi koht jääb kitsaks, põlveruumi pole eriti.
Kui otsid väikese küttekuluga siis eriti alla 10 l 100le ära unista, sisustatus kaalub isegi kui on kasutatud võimalikult kergeid materjale. Olen neid mitmeid teinud ja nüüd on juba selge mille arvelt saab kaalu kokku hoida ja mille arvelt mitte.
Ja muidugi AUTOMAAT, igal juhul, erit kui plaanid kuskil mägedes turnida ja seisakud tekkivad ning pead raske bussiga paigalt startima, siduri kärss on ikka korralik. ATMiga on sõidurõõm.
.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3242785
Lauri.
Re: O:matkabussi doonori
Ükskõik millist projekti teha on esimene asi leida doorik mida ei pea keevitama ,värvima jne nu....ma.Muu investeering ja vaev on palju suurem.
Näiteks hiljuti osteti täispikk ja kõrge VW Crafrer 16a ja hind 13 kilo,pill on nagu uus igast küljest,selline on hea projekti doorik.Kindlasti ei tohi see pill olla siit ostetud jne
Näiteks hiljuti osteti täispikk ja kõrge VW Crafrer 16a ja hind 13 kilo,pill on nagu uus igast küljest,selline on hea projekti doorik.Kindlasti ei tohi see pill olla siit ostetud jne
Proto
53951597
53951597
Re: O:matkabussi doonori
Ni on, tuleb leida OMA vajadustele vastav toorik. Minu arust kõige jamam lugu on see et nendele suurtele bussidele on paigaldatud mootorid mis oleks parajad sõiduautole.Kilovatte on kirjade järgi aga see ei aita siiski, keeruta pöördeid et asi edasi läheks. Üle 2,2 l mootoreid liigub aga maru vähe ja siis ka hind kohe teine või on raipeks ajatud.
MB ja Crafter on pisut kitsamad kui Peugeot/Citroen/Fiat. Seal saab magamisasemeid risti bussi ehitada, seinad lähevad ülevalt vähem kokku kui MB-l Ruumi jagub paremini.
Lauri.
MB ja Crafter on pisut kitsamad kui Peugeot/Citroen/Fiat. Seal saab magamisasemeid risti bussi ehitada, seinad lähevad ülevalt vähem kokku kui MB-l Ruumi jagub paremini.
Lauri.