5 aastat sellega ringi kärutanud, kuid eelpool nimetud manöövri tegemiseks vajalike eetingimusi pole veel suutnud välja mõelda.girlpower kirjutas:Siis tuleb harjutadaLandy kirjutas:
Jäi silma: Auto (autorongi) tagurdamine pöördega vasakule või paremale ümber nurga, jäädes samale sõidurajale
Ma ei kuhuta hästi ette, kuidas see asi peaks välja näegema praktikas. Enda lühikese O1 kategooria UAZ haagisega ei ole mul koragi õnnestundu teha 90 kraadi parempööret hooiväravast sisse vaid omal sõidurjal olles. Tõmbab haagise kääri ja enam otseks ei õnnestu jukuidagi suruda.
Vasakpöördega on asi loogiline ja saan reeglina kähku hakkama.
Kui nö. "vastassuuanast pool juurde varastada, siis jah, saab aga muidu ei kujuta seda parempööret küll kuidagi ette.
Siin ei ole küsimus harjutamises, siis on küsimus minu pea kujus.
Olustiku kirjeldus (leidsin ka illustreeriva pildi):
Seal kus inimesed seisvad on autovärav (ca 2,5...3m lai) ja kui nüüd oma sõidurealt see 90 kraadi pööre tagurdades hoovi teha, siis mis jõud selle haagise otseks lükkab?
Tänava vastaspoolel aprgivad enamuse ajast autod, seega täies ulatuses vastssuund avarstada ei saakski. Kasutada on nö. 1.5 rida ning harjutmisek sooleks nagu tingimused loodud.
Ok, pikema tiisliga haagisega on see keermise lug veidi kergem, aga ikkagi veidi mõistmatu.