Tere,
Ostaks lõunaeesti kandis toimiva esi või tagaveolise diisel sõiduauto.
Oluline:
Toimiv lollikindel tehnika
Kehtiv ÜV
Mõistlikult roostevaba, mõni roostetäpp on ok aga mitte läbiv rooste.
Võiks olla manuaalkastiga, aga toimiv automaat ka ok
Diisel ei tohi olla common rail süsteemiga
Sobilikud variandid mis kohe päehe tulid:
Volvo V70 või 850 rida5 103 kw mootoriga
W124 Mersu
Ja muud ülal loetletud tingimustele vastavad sõidukid.
Kontakt:
Kontakt: 5 null üks 6 kaheksa seitse viis.
Või siis saata 4x4 sõnum.
Hinna suurusjärk 2000 €
Roland.
O: vanakooli diisliga sõiduauto
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
O: vanakooli diisliga sõiduauto
Aeg lendab, aga sina oled piloot
Toyota 4Runner '1990
Toyota 4Runner '1990
Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto
Nelikveolist võib ka muidugi pakkuda.
R.
R.
Aeg lendab, aga sina oled piloot
Toyota 4Runner '1990
Toyota 4Runner '1990
Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto
Mul omal pakkuda küll pole, eelmisel aastal alles sai vajaduspõhiselt üks V70 volkkari diisliga ostetud.
Eesti ajalooga autod olid kõik seest millegipärast sellised, nagu oleks tsemendi sisse istunud elevandid nendega sõitmas käinud. Ma pole küll hull esteet, aga vahest perega koos sõitmiseks oli pilt ikka liiga käest ära. Euroopast toodud autod olid millegipärast Paide kandis omale kogunemiskoha leidnud, sai omalegi just sealt lõpuks sobiv isend ostetud: Volvo V70 2,5td (103kw) 2000.a. 2. mudelipõlvkond ehk uuem versioon. Hinnaks jäi 1700 euri + arvelevõtmine. Pärast kolmveerand aastast kasutamist ja 20000 km saan kommenteerida, et hinna-kvaliteedisuhe oli mu meelest ok. Seni olen vahetanud väntvõlli otsa rihmaratta, mis hakkas kolisema ja pidurivõimendi, mis streikis mõnikord. Õli + filtrid ka loomulikult nüüd juba 2x. Järgmisel nädalal lähevad külge uued rooliotsad, tagavedrud ja kogu amordiring, muidu võib merehaigeks jääda. Rihmaratas pidi nende Volvode haigus olema, vedrud-amordid paistavad sel autol veel tehase omad olema, seega vist igati normaalne kulumine. Rooliotsad on siis, kui palju kehvematel teedel sõidad, natuke nagu püsikulu artikkel.
Eesti ajalooga autod olid kõik seest millegipärast sellised, nagu oleks tsemendi sisse istunud elevandid nendega sõitmas käinud. Ma pole küll hull esteet, aga vahest perega koos sõitmiseks oli pilt ikka liiga käest ära. Euroopast toodud autod olid millegipärast Paide kandis omale kogunemiskoha leidnud, sai omalegi just sealt lõpuks sobiv isend ostetud: Volvo V70 2,5td (103kw) 2000.a. 2. mudelipõlvkond ehk uuem versioon. Hinnaks jäi 1700 euri + arvelevõtmine. Pärast kolmveerand aastast kasutamist ja 20000 km saan kommenteerida, et hinna-kvaliteedisuhe oli mu meelest ok. Seni olen vahetanud väntvõlli otsa rihmaratta, mis hakkas kolisema ja pidurivõimendi, mis streikis mõnikord. Õli + filtrid ka loomulikult nüüd juba 2x. Järgmisel nädalal lähevad külge uued rooliotsad, tagavedrud ja kogu amordiring, muidu võib merehaigeks jääda. Rihmaratas pidi nende Volvode haigus olema, vedrud-amordid paistavad sel autol veel tehase omad olema, seega vist igati normaalne kulumine. Rooliotsad on siis, kui palju kehvematel teedel sõidad, natuke nagu püsikulu artikkel.
Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto
Lähedane sugulane omas ka aastaid vanakooli V70, ostsi euroopast tooduna, sai päris palju kalleid remonte tehtud. Algas rihmaratta jamaga, vätvõlli ots oli juba viga saanud ja viimastel aastatel sai juba käigukasti ja turbot vahetada. manuaalkäigukast ka neil vist nõrk koht. Muidu kere, veermik ja mootor olid tipp-topp
Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto
Teema maas, tänud kaasaelajatele
Aeg lendab, aga sina oled piloot
Toyota 4Runner '1990
Toyota 4Runner '1990