O: vanakooli diisliga sõiduauto

Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

Kasutaja avatar
RolandU
Mudder
Postitusi: 92
Liitunud: P Mai 11, 2014 9:03 pm
Asukoht: Põhja Läti

O: vanakooli diisliga sõiduauto

PostitusPostitas RolandU » R Mai 17, 2019 3:01 pm

Tere,

Ostaks lõunaeesti kandis toimiva esi või tagaveolise diisel sõiduauto.

Oluline:
Toimiv lollikindel tehnika
Kehtiv ÜV
Mõistlikult roostevaba, mõni roostetäpp on ok aga mitte läbiv rooste.
Võiks olla manuaalkastiga, aga toimiv automaat ka ok
Diisel ei tohi olla common rail süsteemiga

Sobilikud variandid mis kohe päehe tulid:
Volvo V70 või 850 rida5 103 kw mootoriga
W124 Mersu
Ja muud ülal loetletud tingimustele vastavad sõidukid.

Kontakt:
Kontakt: 5 null üks 6 kaheksa seitse viis.

Või siis saata 4x4 sõnum.

Hinna suurusjärk 2000 €

Roland.
Aeg lendab, aga sina oled piloot :)
Toyota 4Runner '1990
Kasutaja avatar
RolandU
Mudder
Postitusi: 92
Liitunud: P Mai 11, 2014 9:03 pm
Asukoht: Põhja Läti

Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto

PostitusPostitas RolandU » R Mai 17, 2019 3:31 pm

Nelikveolist võib ka muidugi pakkuda.

R.
Aeg lendab, aga sina oled piloot :)
Toyota 4Runner '1990
pühak
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: P Sept 18, 2016 12:14 pm

Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto

PostitusPostitas pühak » L Mai 18, 2019 5:41 pm

Mul omal pakkuda küll pole, eelmisel aastal alles sai vajaduspõhiselt üks V70 volkkari diisliga ostetud.
Eesti ajalooga autod olid kõik seest millegipärast sellised, nagu oleks tsemendi sisse istunud elevandid nendega sõitmas käinud. Ma pole küll hull esteet, aga vahest perega koos sõitmiseks oli pilt ikka liiga käest ära. Euroopast toodud autod olid millegipärast Paide kandis omale kogunemiskoha leidnud, sai omalegi just sealt lõpuks sobiv isend ostetud: Volvo V70 2,5td (103kw) 2000.a. 2. mudelipõlvkond ehk uuem versioon. Hinnaks jäi 1700 euri + arvelevõtmine. Pärast kolmveerand aastast kasutamist ja 20000 km saan kommenteerida, et hinna-kvaliteedisuhe oli mu meelest ok. Seni olen vahetanud väntvõlli otsa rihmaratta, mis hakkas kolisema ja pidurivõimendi, mis streikis mõnikord. Õli + filtrid ka loomulikult nüüd juba 2x. Järgmisel nädalal lähevad külge uued rooliotsad, tagavedrud ja kogu amordiring, muidu võib merehaigeks jääda. Rihmaratas pidi nende Volvode haigus olema, vedrud-amordid paistavad sel autol veel tehase omad olema, seega vist igati normaalne kulumine. Rooliotsad on siis, kui palju kehvematel teedel sõidad, natuke nagu püsikulu artikkel.
SPITFIRE
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: T Mär 09, 2010 12:06 pm

Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto

PostitusPostitas SPITFIRE » R Juun 07, 2019 1:39 pm

Lähedane sugulane omas ka aastaid vanakooli V70, ostsi euroopast tooduna, sai päris palju kalleid remonte tehtud. Algas rihmaratta jamaga, vätvõlli ots oli juba viga saanud ja viimastel aastatel sai juba käigukasti ja turbot vahetada. manuaalkäigukast ka neil vist nõrk koht. Muidu kere, veermik ja mootor olid tipp-topp
Kasutaja avatar
RolandU
Mudder
Postitusi: 92
Liitunud: P Mai 11, 2014 9:03 pm
Asukoht: Põhja Läti

Re: O: vanakooli diisliga sõiduauto

PostitusPostitas RolandU » R Juun 07, 2019 3:03 pm

Teema maas, tänud kaasaelajatele :D
Aeg lendab, aga sina oled piloot :)
Toyota 4Runner '1990

Mine “Bizniz”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist