M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 291
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas karburaator » L Apr 21, 2018 9:34 pm

Projekteerin ja ananlüüsin erinevaid vedrustuse tüüpe nii esi kui ka tagasillale. Huvi korral võtke ühendust :
Telefon: 5kolm98null09null
Töötasu vastavalt kokkuleppele.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas jaan mmc » E Apr 23, 2018 9:24 am

Kas mõne levinuma kastika vedrustust sõitjasõbralikumaks teed? Nt. Hiluxid või B2500
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 291
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas karburaator » E Apr 23, 2018 10:06 pm

jaan mmc kirjutas:Kas mõne levinuma kastika vedrustust sõitjasõbralikumaks teed? Nt. Hiluxid või B2500


Räägi oma mõttest lähemalt...
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas jaan mmc » E Apr 23, 2018 10:26 pm

Pidasin silmas, paljude kastikate jäika, neere lahtipõrutavat vedrustust. Kuigi, nagu nt. L200 kuni 2005 a. mudel tõestab, saab ka kastikat, peaaegu sõiduautolikult pehme vedrustusega teha, seejuures kandevõimes või juhitavuses midagi kaotamata või mingeid üüber süsteeme, nagu õhkpadjad kasutamata. Ma kaldun arvama, et nii mõnigui Hiluhi, Rangeri vms. omanik sooviks oma masinat pehmemaks saada.
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 290
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas suitsukala » T Apr 24, 2018 11:57 am

Läheb jälle offtopicuks, aga Hilux SR varustusega peabki tühja kastiga kits olema - tehasest juba tugevdatud tagavedrustusega.
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
pritsimees00
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: N Juun 19, 2014 9:27 pm

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas pritsimees00 » K Mai 02, 2018 1:25 pm

Seleta lahti, et mida see vedrude analüüsimine tähendab ?
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2272
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas totu » K Mai 02, 2018 3:48 pm

pritsimees00 kirjutas:Seleta lahti, et mida see vedrude analüüsimine tähendab ?

Vedru ja vedrustus ei ole päris samad asjad, jutt ikkagi vedrustusest ju? Ja sellega annab ikka väga peeneks minna. Nt. Hiluxi esivedrustus on ikka väga primitiivne ja tagavedrustus praktiliselt puudub, ok vedru ja amortisaator on paigaldatud. Selle kohta on see auto ikka väga hea juhitavusega. E. kodanik, teemaalgataja peab silmas vedrustuse käitumise analüüsimist, erinevates olukordades ja võimalikku geomeetria parandamist, veidi kõrgemal tasandil, kui amortisaatori asendamine pehmemaga/ jäigemaga. Õigus?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 291
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: M: Projekteerin ja analüüsin vedrustusi

PostitusPostitas karburaator » K Mai 02, 2018 11:03 pm

totu kirjutas:
pritsimees00 kirjutas:Seleta lahti, et mida see vedrude analüüsimine tähendab ?

Vedru ja vedrustus ei ole päris samad asjad, jutt ikkagi vedrustusest ju? Ja sellega annab ikka väga peeneks minna. Nt. Hiluxi esivedrustus on ikka väga primitiivne ja tagavedrustus praktiliselt puudub, ok vedru ja amortisaator on paigaldatud. Selle kohta on see auto ikka väga hea juhitavusega. E. kodanik, teemaalgataja peab silmas vedrustuse käitumise analüüsimist, erinevates olukordades ja võimalikku geomeetria parandamist, veidi kõrgemal tasandil, kui amortisaatori asendamine pehmemaga/ jäigemaga. Õigus?


Pidasin jah seda pigem silmas.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.

Mine “Bizniz”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist