Jää võtab- jää annab

Appikarjed, päästetööd ja kõik muud hädad mis metsas või selle ümbruses juhtuda võivad.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jussike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
Asukoht: Tallinn,Nõmme.

Postitus Postitas jussike »

Veemeeste väitel on seal max 1.5 m vett.
Jah vett on vähe aga muda a 2,5m .
VolvoV70 Cross CountrY 2001
Toyota HILUX 1998.TD
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Seda paremini libiseb :D
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
jussike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
Asukoht: Tallinn,Nõmme.

Postitus Postitas jussike »

Stupiduser kirjutas:Seda paremini libiseb :D
Ei.Muda ja vints,sellest võib sõltuvus tekkida :lol:
VolvoV70 Cross CountrY 2001
Toyota HILUX 1998.TD
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Hea, et meil lisaks Tuoaran nimelsitele "ülivõimekatele maasturitele" päästeametil ka mõni Unimog on
http://pilt.delfi.ee/picture/8807981/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807985/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807987/

See oli ju ainus apastraat mis seal järve kaldal lisaks frontaallaaadurile isesisvalt liikus. Nagu marsruutatakso...

Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
KINGCAB
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 133
Liitunud: T Okt 18, 2005 5:13 pm
Asukoht: pärnumaa

Postitus Postitas KINGCAB »

Liikuvat pilti kah.http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

KINGCAB kirjutas: Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat?
Assaku Unimogil, kes kohapeal marsruuttaksod sõitis on ju vints ninapeal. Samuti peaks Musatmäe komandos olema mõned Zil131. Tehnikat justkui oleks ...
Mulle jääb arusaamatuks, miks nii kaua aega läks enne kui Kaitseväest masinaid küsiti.
Kaitseväe Log.Keskuse evakuaatori oleks võinud ju kohe kohale tuua, kui lennuk veel jää peal oli. Nüüd tari seda kolakat läbi jää.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus »

Ma ei saa hästi sellest trosside katkemise fenomenist aru, see An26 kaaluba ju ainult ca 15 tonni, ok koos kaubaga ja muu mudruga ehk 25 tonni, kas 50+ tonni kannatavad trossid on tõesti selline haruldus ?
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Kardetavasti on seal esitelik väljas ja see jääb väga kõvasti jääserva taha kinni.Pealegi on see lennukil üks kõvemaid kohti ja seda nii lihtsalt küljest ei tõmba.Selle oleks pidanud enne tõmbamist kas küljest võtma või käsipumbaga sisse tõmbama.
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Postitus Postitas Indrek »

Huvitav, mida meie seltskond oma 9500 com uppidega seal teeks? Vintsiga, vähemalt nendega, mis meite autodel ees, seda 24 tonni ei liigutagi. Meie osa oleks maksimum varustusautode vms...väljasikutamine mitte lennuki.


[quote="KINGCAB"]Liikuvat pilti kah.http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.[/quote
Defender 110, Discovery V8
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sellele, et trossid katkeda võivad oleks võinud ju juba eile staabis mõelda ning IGAKS JUHUKS võtta selliseid asju müüvate firmadega ühendust ja leppida kokku, et kui vaja tehakse öösel kõne ja ka kell 03:00 laos kirjuatakse vastav kaup välja.

Teine küsimus, miks ei kasutata kineetilist köit või laevade pukseemiseks, dokkimisesk sobivaid troppe?

Kolamndaks, ka sõesti ei olnud KUIDAGi võimalik jää all olevat paremat telikut eemaldada, siisse tõmmata või mingit kelku sealpoolse mootori alal ehiatada?

Tõeline pärl aga on: "Samas tunnistas Randoja, et selliste suurte õnnetuste puhul tekib ikka probleeme ning ilmneb, et midagi on endal puudu. Ta tõi näiteks enda sõnul pisiasja, mida tuli aga kaua otsida. Nimelt polnud päästjatel endal lennuki kütusepaagi avamiseks vajalikku ja hästi spetsiifilist torujat võtit nr 10, mida tuli erinevatest kohtadest pikalt otsida. Lõpuks leiti see lennujaamast." :shock: :shock: :roll:
http://www.postimees.ee/?id=238965
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Landy kirjutas: Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
Tegelikult on see kõik seal kohal.

http://pilt.delfi.ee/album/168299/

Aga sealt leiab muid "hitte". Nagu 8 tonnise tõmbejõuga köis, lennujaama päästjate mittekasutamine, jne …

Lisaks tähelepanuväärne pilt. Eeldusel, et see ikka on lennuki küljest…

http://www.pildilabor.ee/events/lennuk/ ... G_6676.jpg

Siis. Murenenud kumm, puidust detail, mis on parandatud klaasriide ja epoga.

WTF of the day…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes :roll:

Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne

Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

MahviaDeTyrk kirjutas:Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes :roll:


Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
Endal tekkib selline tunne,et meid ei kutsutud mitmel põhjusel.
Esiteks seda HÄBI kui mingid mehed metsast tulevad ja tõmbavad lennuki välja,kui ise hästi ei saa,ei oska(kuigi lennujaamal peaks sellist pääste tehnikat ju olema).

Teiseks,arvestades hetke seisu,oleks peale päästmis operatsiooni enamus masinatele tahetud teha erakorralist ülevaatust aga kuna meedia oli kohal,poleks nagu viisakas olnud,jne.

Neid imelikke mõtteid on veel hulgi kogu selle ürituse juures.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

MahviaDeTyrk kirjutas:Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes :roll:

Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne

Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
No see on selline CIA vs. FBI case antud hetkel. Stiilis: "ei! ei! me ise!"

Kogemused lennujaama päästjad vs. offroaderid antud kontekstis ma niiväga nõus ei oleks. AGA. Isegi lennujaama päästjad pole rakendatud vaid tööd teevad mehed, kes kustutavad peamiselt kulu ja äärmisel juhul saavad korra poolastas auto tükkideks lõigata… Jah - ma tean, et lennujaama omad peavad olema iga lennuki maandumisel oma tööpostil ja kui ei ole - peab lennujaam suletud olema … aga siiski…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

trc kirjutas: Isegi lennujaama päästjad pole rakendatud vaid tööd teevad mehed, kes kustutavad peamiselt kulu ja äärmisel juhul saavad korra poolastas auto tükkideks lõigata… …
Siin vaidleks natuke vastu,olles ise läbinud esialgu alles abipäästja koolituse,siis need mehed on ka sellisteks asjadeks valmis.Kas samapalju kui lennujaama enda omad on juba iseküsimus.
Vasta

Mine “Pääste(t)ööd ja abistamine”