Jää võtab- jää annab
Moderaator: Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Hea, et meil lisaks Tuoaran nimelsitele "ülivõimekatele maasturitele" päästeametil ka mõni Unimog on
http://pilt.delfi.ee/picture/8807981/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807985/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807987/
See oli ju ainus apastraat mis seal järve kaldal lisaks frontaallaaadurile isesisvalt liikus. Nagu marsruutatakso...
Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
http://pilt.delfi.ee/picture/8807981/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807985/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807987/
See oli ju ainus apastraat mis seal järve kaldal lisaks frontaallaaadurile isesisvalt liikus. Nagu marsruutatakso...
Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Liikuvat pilti kah.http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Assaku Unimogil, kes kohapeal marsruuttaksod sõitis on ju vints ninapeal. Samuti peaks Musatmäe komandos olema mõned Zil131. Tehnikat justkui oleks ...KINGCAB kirjutas: Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat?
Mulle jääb arusaamatuks, miks nii kaua aega läks enne kui Kaitseväest masinaid küsiti.
Kaitseväe Log.Keskuse evakuaatori oleks võinud ju kohe kohale tuua, kui lennuk veel jää peal oli. Nüüd tari seda kolakat läbi jää.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Huvitav, mida meie seltskond oma 9500 com uppidega seal teeks? Vintsiga, vähemalt nendega, mis meite autodel ees, seda 24 tonni ei liigutagi. Meie osa oleks maksimum varustusautode vms...väljasikutamine mitte lennuki.
[quote="KINGCAB"]Liikuvat pilti kah.http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.[/quote
[quote="KINGCAB"]Liikuvat pilti kah.http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.[/quote
Defender 110, Discovery V8
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Sellele, et trossid katkeda võivad oleks võinud ju juba eile staabis mõelda ning IGAKS JUHUKS võtta selliseid asju müüvate firmadega ühendust ja leppida kokku, et kui vaja tehakse öösel kõne ja ka kell 03:00 laos kirjuatakse vastav kaup välja.
Teine küsimus, miks ei kasutata kineetilist köit või laevade pukseemiseks, dokkimisesk sobivaid troppe?
Kolamndaks, ka sõesti ei olnud KUIDAGi võimalik jää all olevat paremat telikut eemaldada, siisse tõmmata või mingit kelku sealpoolse mootori alal ehiatada?
Tõeline pärl aga on: "Samas tunnistas Randoja, et selliste suurte õnnetuste puhul tekib ikka probleeme ning ilmneb, et midagi on endal puudu. Ta tõi näiteks enda sõnul pisiasja, mida tuli aga kaua otsida. Nimelt polnud päästjatel endal lennuki kütusepaagi avamiseks vajalikku ja hästi spetsiifilist torujat võtit nr 10, mida tuli erinevatest kohtadest pikalt otsida. Lõpuks leiti see lennujaamast."
http://www.postimees.ee/?id=238965
Teine küsimus, miks ei kasutata kineetilist köit või laevade pukseemiseks, dokkimisesk sobivaid troppe?
Kolamndaks, ka sõesti ei olnud KUIDAGi võimalik jää all olevat paremat telikut eemaldada, siisse tõmmata või mingit kelku sealpoolse mootori alal ehiatada?
Tõeline pärl aga on: "Samas tunnistas Randoja, et selliste suurte õnnetuste puhul tekib ikka probleeme ning ilmneb, et midagi on endal puudu. Ta tõi näiteks enda sõnul pisiasja, mida tuli aga kaua otsida. Nimelt polnud päästjatel endal lennuki kütusepaagi avamiseks vajalikku ja hästi spetsiifilist torujat võtit nr 10, mida tuli erinevatest kohtadest pikalt otsida. Lõpuks leiti see lennujaamast."
http://www.postimees.ee/?id=238965
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Tegelikult on see kõik seal kohal.Landy kirjutas: Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
http://pilt.delfi.ee/album/168299/
Aga sealt leiab muid "hitte". Nagu 8 tonnise tõmbejõuga köis, lennujaama päästjate mittekasutamine, jne
Lisaks tähelepanuväärne pilt. Eeldusel, et see ikka on lennuki küljest
http://www.pildilabor.ee/events/lennuk/ ... G_6676.jpg
Siis. Murenenud kumm, puidust detail, mis on parandatud klaasriide ja epoga.
WTF of the day
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes
Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Endal tekkib selline tunne,et meid ei kutsutud mitmel põhjusel.MahviaDeTyrk kirjutas:Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
Esiteks seda HÄBI kui mingid mehed metsast tulevad ja tõmbavad lennuki välja,kui ise hästi ei saa,ei oska(kuigi lennujaamal peaks sellist pääste tehnikat ju olema).
Teiseks,arvestades hetke seisu,oleks peale päästmis operatsiooni enamus masinatele tahetud teha erakorralist ülevaatust aga kuna meedia oli kohal,poleks nagu viisakas olnud,jne.
Neid imelikke mõtteid on veel hulgi kogu selle ürituse juures.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
No see on selline CIA vs. FBI case antud hetkel. Stiilis: "ei! ei! me ise!"MahviaDeTyrk kirjutas:Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes
Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
Kogemused lennujaama päästjad vs. offroaderid antud kontekstis ma niiväga nõus ei oleks. AGA. Isegi lennujaama päästjad pole rakendatud vaid tööd teevad mehed, kes kustutavad peamiselt kulu ja äärmisel juhul saavad korra poolastas auto tükkideks lõigata Jah - ma tean, et lennujaama omad peavad olema iga lennuki maandumisel oma tööpostil ja kui ei ole - peab lennujaam suletud olema aga siiski
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Siin vaidleks natuke vastu,olles ise läbinud esialgu alles abipäästja koolituse,siis need mehed on ka sellisteks asjadeks valmis.Kas samapalju kui lennujaama enda omad on juba iseküsimus.trc kirjutas: Isegi lennujaama päästjad pole rakendatud vaid tööd teevad mehed, kes kustutavad peamiselt kulu ja äärmisel juhul saavad korra poolastas auto tükkideks lõigata