O: 2" tõstevedrud Cherokeele

Vajad mingit varuosa või varustust maastikuautole, pole probleemi, pane kuulutus ja jää ootele

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

Vasta
Ollebal
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 09, 2011 2:57 pm

O: 2" tõstevedrud Cherokeele

Postitus Postitas Ollebal »

Tere

Kuna tagavedrud on taas pisut lääpa jäänud ja talveks oleks kuuri alla tegevust vaja, tekkis mõte cherole uued vedrud installeerida. Kui juba vahetada, ei ole justkui mõtet tavalisi asenduseks sinna panna, teeks siis väikese tõste ka sama hooga ära. Kas kellelgi on pakkuda vedrusid, mis cherot 2" kergitaks? Eelistaks sellist komplekti, mis auto ka pärast paigaldamist igast nurgast sama kõrgeks jätaks. Küsimus ka targematele: kui soovida esteetilist tulemust, siis kas on üldse mõtet tavapärast säästulahendust otsida või tasub pöörduda kohe Ebay hirmkallite lahenduste poole?

Tervitades
Silver
5 o92oo6
BlueStang
Fitting 38"
Postitusi: 218
Liitunud: L Aug 31, 2013 8:51 pm

Re: O: 2" tõstevedrud Cherokeele

Postitus Postitas BlueStang »

Tere,
No omast käest tean, et pead teadma, milleks seda tõstet vaja on - kui piisab 31/10.5 rattast, siis 2"-sed odavlahendused on ok (ma ise eelistan taga shackle asemel klotsi). Kindlasti mina ei läheks mingeid paljusoovitatud S esivedrusid ja tagavedrudele lisalehti külge panema - sõidumugavus ikka kannatab väga kõvasti. Ma kahjuks pole kursis, mida tagumised tõstevedrud endast kujutavad ja kuidas tehase jäikusest erinevad - teadjamad äkki kommentaarivad ka.
Aga tavaliselt kipub isu järjest suuremaks minema - siis on parem kohe "hirmkalli" lahenduse peale minna, et topeltkulutus vahele jätta.
Samas üle 4-4,5 tolli tõstet pole ka mõtet teha, muidu ajad kere mõttetult taevasse (kannatab külgsuunaline tasakaal ja siis peab ka flantse hakkama rattale vahele viskama vahekasti talale pukse vahele ajama, et kardaanid pooma ei hakkaks jne, aga palju suuremat ratast ikka alla ei saa ja kliirensi suurendamise mõttes on see tõstmine siis suht mõttetu juba. Veel suurema ratta jaoks mõttekam siis juba koopaid lõikama minna (ps. tagakoopa lõikamisel ei tohi punktkeeviseid välja lõigata vaid peab "voltima").
Mul siin pildil 2" odavlahendustõste+31" ratas - peaks olema päris esteetiline ja sõidumugavus täpselt nagu tehasest. Maastikul ka väga hätta pole jäänud.
Pilt
Rohkem pilti siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=eedd
Raul
58100103
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
Ollebal
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 09, 2011 2:57 pm

Re: O: 2" tõstevedrud Cherokeele

Postitus Postitas Ollebal »

Tere

Tänud info eest! piltidelt tundub Su masin väga sile. Ettevõtmise mõte on alla mahutada 31" rattad ja sellega piirduda. Auto jääb maapiirkonnas teiseks-kolmandaks igapäevaautoks ning kala-jahi-paadiveokiks. Mõned korrad aastas leiab loodetavasti kasutust ka lastega matkamisel. Kõrgustesse kasvamise kihku pole ja metsikut offroadi ka ei ole vaja viljeleda. Vaja oleks lihtsalt universaalset sõidukit, mis ise hakkama saaks erinevates oludes. Praktilisust hindava inimesena tahaks, et vedrustus lubaks ka maanteel/kruusateel sõita ilma, et peaks hambakaitsmeid kasutama või kalkuleerima, kuhu auto järgmisest august põrgates maandub.

PS! Ma tean, et selle kõik teeb ilma eriliselt modimata ära tavaline land cruiser, aga stock chero vedeleb aastatetaguse emotsiooniostu järel kuuri all ja tahaks pigem seda rakendada. Et mulle ta välimus ja rõvedalt väiksed tagauksed meeldivad, on minu ja mu raviarsti vaheline teema...

Terv
Silver
5 o92oo6
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: O: 2" tõstevedrud Cherokeele

Postitus Postitas uputaja »

See "4,5" vedrustus on paha" ei vasta tõele. Oma pillil oli RoughCountry kit küljes. Komplektis oli kõik olemas. Lääba dropboxid jne.

Porr on see kodus tehtud 4,5" tõste.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
BlueStang
Fitting 38"
Postitusi: 218
Liitunud: L Aug 31, 2013 8:51 pm

Re: O: 2" tõstevedrud Cherokeele

Postitus Postitas BlueStang »

Ega ma räägingi, et kuni 4,5" on veel ok, üle selle ei ole profikitiga paha-paha (üldiselt jah vahekasti tala puksid, pikema nuudiga kardaan, esimesed reg. lääbad või dropid ja pikema käiguga amordid profikitis kaasas, reg, fast-release kondid jne), aga pole erilist pointi juba. Siis juba rahaliselt mõttekam koopaid suurendada ja poolasse tugevdada suurema ratta jaoks.
Ja samas ega "ride" sama mugavaks ei jää nende profikittidega ka.
Aga teemaalgataja võib mulle kõne võtta, kui see, mis pildil näha on, on ok ja ma võin rääkida, mis ja kuidas mul seal tehtud on.
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
Vasta

Mine “Ost”